تایتل قالب


 
یه روانشناس امریکایی اومده روی کی پاپی هایی که توی امریکاس تحقیق کرده  
شخصیتشونو گفته ... کی پاپ میدونین که تو امریکا زیا د طرفدار داره .دکتره گفته:بچه هایی را که پیگیر ستاره های کره ای هستند دست کم نگیرید . قلب های آنها پاک تر از هر کس دیگری است . آنها با جرات و دلیری عشق می ورزند . آنها بهترین تلاش خود را به کار می برند تا از عهده ی موانع سخت و پاگیر ، یادگیری زبان های سخت و همینطور مشکلات فرهنگی بربیایند . شخصیت آنها حاکی از صلح و صفا و آرامش است . آنها مبنی بر نژاد و نسل و طبقه ی اجتماعی تبعیض قائل نمیشوند . آنها با افرادی از کشورهای مختلف که علاقه شان مثل خود آنها است دوستی می کنند . آنها از هر کس دیگری احساسی تر و گرم تر هستند . آنها به کسانی که دوستشان دارند به راحتی خیانت نمی کنند . آنها سمج هستند و به راحتی تسلیم نمی شوند . آنها از هر کس دیگری که در نزدیک آنهاست قوی تر هستند ...زیرا وقتی عاشق ستاره های کره ای هستند ، موانعی را در زندگی تجربه میکنند که قبلا هیچوقت آنها را تجربه نکرده اند . آنها بچه های احساسی هستند و به راحتی بخاطر یک اتفاق با اشک ریختن برای مدتی طولانی متاثر میشوند . حافظه ی آنها بسیار خوب است . آنها می توانند به راحتی متون آهنگ های کره ای را که نمیفهمند به حافظه بسپارند و مهارت هماهنگی آنها نیز بسیار قوی است . بیشتر آنها بچه های شادی هستند ، نه بچه هایی که خیلی در خود فرو می روند . اراده ی تصمیم گیری آنها نیز بسیار قوی است . آنها قادر هستند در راهی که در پیش دارند استقامت به خرج بدهند تا فقط یک چیز که مربوط به ستاره ی مورد علاقه شان باشد ، بخرند . خلاصه ، طوری که آنها به مسائل می نگرند و فکر می کنند بسیار متفاوت از بقیه ی افراد است و افکارشان را نمیتوان به راحتی فهمید درکل، تنها افرادی که علاقه شان شبیه به خود آنهاست میتوانند وارد دنیای آنها شوند
 

نظرات (۵۵)

  • اماماماماما
    يكشنبه ۱ بهمن ۰۲ , ۱۴:۴۸

    همبشه کیپاپ بخشی تز زندگی منه

  • محمد ۲
    دوشنبه ۸ فروردين ۰۱ , ۱۸:۱۲

    کیپاپر های عزیز. مژده به دل ها برید. موسیقی خوب به ایران رسید.

    دیده بودم خیلی از کیپاپرای گل گفته بودن اگه ایران موسیقی خوب داشته باشه گوش میدم.

    قسمت ششم فصل سوم برنامه عصر جدید تقدیم میکند.

    گروه شصت ثانیه

    یه گروه با اعضا ایرانی کره ای که نمیگیم با تقلید چون متن ها فرق میکنن ولی با ایده برداری و الهام گرفتن از کیپاپ و به هدف خودکفایی ایران کارهای انگیزشی به اسم آیپاپ(پاپ ایرانی) تولید میکنن. من قبلا کیپاپر بودم، بعد طرفدار رپ شدم ولی کار این گروه خیییلی مجذوب کننده بود واسم. امیدوارم بیشتر کار بیرون بدن و گروه های دیگه ای هم ساخته بشن. جهت اطلاع که ما هم میتونیم موسیقی خوب داشته باشیم . با تشکر و احترام به کیپاپ و کیپاپر و آیپاپ

  • ادا
    يكشنبه ۳ بهمن ۰۰ , ۰۹:۵۰

    من ۴ سال بلینکم ۱ سال آرمی خیلی ناراحتم چرا این ۷ تا فرشته رو زود تر پیدا نکردم اونا همه ی زندگیمن

  • کیپاپر ها لطفا حمایت کنید
    چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۰۱:۳۶

    سلام دوستای ‌کیپاپرم توی این کانال تلگرامی دارم سعی میکنم انواع غذاها رو بزارم مخصوصا غذاهای کره ای که وقتی آیدولامون میخورن دهنمون آب میوفته 🤣😋

    ممنون میشم حمایتم کنید تا کانالم رو گسترش بدم من هم هم کیپاپرم و عاشق کیپاپ و کره هستم

    ممنونم

  • فاطی
    شنبه ۱۶ مرداد ۰۰ , ۱۵:۰۵

    http://aminew.xyz/

  • فاطی
    شنبه ۱۶ مرداد ۰۰ , ۱۵:۰۴

    http://aminew.xyz/

  • Lisa lover🖤
    سه شنبه ۱۵ تیر ۰۰ , ۱۷:۱۱

    منم  یه کیپاپرم 🙂و طرقدار گروه بلک پینک هستم خیلی زیاد 

    طرفدار گروه مامامو هستم و بی تی اس هم کمی طرفدارشون هستم 

    بایسم تو بی تی اس جیمین و تو بلک پینک لیسا و تو مامامو هواسا هست 

    من از پارسال با گروه های کیپاپ اشنا شدم . و به کیپاپر بودنم افتخار میکنم 

  • 🌟elahe🌟
    جمعه ۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۴۰

    چه قشنگ توصیفمون کرر:")

     

    اونی ک گفته کیپاپرا چیکار میکنن: ببین کیپاپ یه صنعت موسیقیه ک واسه کره اس و خیلی زیاد طرفدار داره ما آهنگاشونو گوش میکنیم و بعضیامون کاور میکنیم موزیک ویدیو هاشونو میبینیم و کلی عکس و مومنت و میکس ازشون داریم همچنین اینم بگم ک فن فیکشن و وانشات و..... هم ازشون میخونیم و ......:))

     

     

    راستی وبت عالیه:)✨💜

  • A.D
    سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ , ۰۰:۳۲

    منم  یه کیپاپرم.یه کیپاپر باید خوب موسیقی هارو گوش کنن اصولا کیپاپرهای خوب از فعالین اکثر کمپانی ها و آیدول ها با خبر هستن.اونا بهترین کسایین که میتونن مردمو با این صنعت آشنا چون میتونن از همه بعد ببیننش چون خیلی تنها کیپاپو بابت مد و استایل دوست دارن ولی یه کیپاپر موزیک ویدیو هارو تحلیل میکنه مثل Agust D از شوگا که کیپاپر ها میدونن چقد مفهومی و عالی بود .اگه تازه دارید کیپاپر میشید باید بگم از بین گروه های دختر موزیک ویدیو های بلک پینک از سری موزیک ویدیو هایی هستن که برای شروع عالین!

    اما یادتون باشه که زندگی خودتونو فراموش نکنید و هر دو رو با هم مدیریت کنین.

  • rikutaki
    سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ , ۲۰:۱۳

    من اوتاکو ام اما کیپاپ هم دوس دارم اما درست نفهمیدم کیپاپر ها دقیقا چه میکنند ؟ مثلا ما اوتاکو ها انیمه میبینیم و یه انیمه سریالی رو دنبال میکنیم و رو شخصیت هایی که وجود ندارن ( برای ما وجود دارن مثلا ) کراش میزنیم و اینا ولی کیپاپر ها چی ؟

  • Sara.army
    چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ , ۲۱:۳۴

    مهم این نیست که چقدر ازشون آلبوم و وسایل و عکس و ..... این چیزا داشته باشی 🙂🙂 مهم اینه که 

    چقدر دوستشون داشته باشی 🙂         من کسی رو می شناسم که ۵ ساله کیپاپره اما هیچی ازشون نداره 

    زبانشون رو هم بلد نیست اما مهم اینه که تا تهش هست 🙂 

  • پری
    پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹ , ۲۲:۰۹

    من تازگیا خیلی دوس دارم که یه کیپاپر و یه کی درامری بشم ولی واقعا نمیدونم چجوری .

      لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم که کیپاپر بشم و چند تا فیلم و سریال خوب و قشنگ واسه ی کی درامری شدن بهم معرفی کنید و کلا راهنماییم کنید که چجوری یه کیپاپر و کی درامری بشم😊💚

  • ستاره
    دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۲۳:۴۰

    من کی درامری هستم و تازه عاشق بی تی اس شودم خیلی حس خوبیه طرفدار بی تی اس بودن من این احساس رو خیلی دوست دارم ۱۴سالمه ممنون از سایت خوبتون

     

    زنده باد کره‌:)

     

     

     

  • Army
    دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۲:۲۹

    فقط میتونم بگم دلیل زندگیه:)

    کی پاپ تا ابد...

  • ارمی
    دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۱۴:۵۵

    هیچ کیپاپر اقعی دست از دنیای کیپاپ نمکشه هیچی. مگهاینکه فیک کیپاپر باشه 

    من از وقتی که با دنیای کیپاپ اشنا شدم دققا همین هرفای روانشناسه بم میاد ینی اصن خیلی بهتر شدم

    خدا خیرشون بده یکی مارو فهمید

    ارمی ام. فور اورم. ایتینی ام . استی ام. وهمه کیپاپ کیدراما رو می دوسم 

    زنده باد کیپاپ

  • e)(o
    پنجشنبه ۴ دی ۹۹ , ۱۸:۵۲

    تا حالا اینقدر به کیپاپریم و اکسوال بودنم افتخار نکرده بودم🥺. دمتون گرم🤧👍🏻. فقط میشه اسم اون روانشناس هم پیدا کنید. ممنون.🙏🏻

  • 𝑨𝒓𝒎𝒚 𝒈𝒊𝒓𝒍
    سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۹:۵۱

    من یه ارمیم و به ارمی بونم ابتخار میکنم💜

    و کیپاپرم هستم🥺💜

  • مهدیا
    دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹ , ۲۳:۱۸

    من یه آرمی و بلینک هستم از وقتی به آهنگ های این دو گروه گوش میدم خیلی خیلی حالم بهتر شده یه جوری به آدم انگیزه میده.و در ضمن یه کیپاپر هستم و من دنس پرکتیس های این دو گروه رو انجام میدم و اهنگاشون رو با دقت حفظ میکنم😁😁😁

  • Kpop
    پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ , ۱۵:۴۳

    I love you kpop

  • مهشید
    شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۱۷:۴۷

    من خودم عاشق کره یام چه مرد چه زنخیلی دوسشون دارم و دوست دارم یه روزی برم کره و دوست دارم بازیگرای محبوبم روببینم 🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷

  • یاسمن
    پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۱۶:۲۲

    من هم یه کیپاپر هستم و آرمی ام . اما وقتی کیپاپ گوش میدم رویاپردازیام بیشتر شده حتی افسرده تز و بلاتکلیف تر شدم من هم ازاین حرفا که میخوام یکی از عضو گروه هاشون باشم زیاد زدم و حتی میخواستم بخاطرشون برم رشته ام رو عوض کنم  . اما فهمیدم باید متعادل باشی ما ارمی ها و همه همه کیپاپرها در گودال و گرداب کیپاپ افتادیم و دیگه نمیشه نجات بیابیم فقط اینو میدونم زندگی خودتون رو بکنید ودرگیر کیپاپ نشید . البته شاید هزارتا فحش بخورم ازتون اما واقعیت رو میگم🤧😢

  • Amir
    پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۱۴:۴۴

    واقعا از هرچی متن انگیزشی که تا حالا به خوردمون دادن بهتر بود.... برای همه کیپاپر ها خوشحالم  

           

                                 🌹موفق باشید

  • ARMY
    سه شنبه ۴ آذر ۹۹ , ۱۴:۰۷

    من عاشق بی تی اسم و بلینک هم هستم میشه گفت یه جورایی هم آگاسه ام کلا مولتی فنم و عاشق کیپاپ  

  • جنی کیم
    يكشنبه ۲۵ آبان ۹۹ , ۱۷:۱۲

    وااییی من کی درامر هم به حساب میام چقد خوب....من کلا سریالای کره ای میبینم از جومونگ گرفته  تا سایمدانگ😂😂😂😂ولی عاشق سونگ ایل کوک و لی مین هوام کل تفریحم شده فیلم کره ای کل موزیکام مال کیپاپه قلبم پر از عشق به کره و ادماشه♥♥♥♥ من یک ساله که فندوم بلک پینک هستم چند روز هست هم که ارمی شدم واااای خدایاشکر

  • مهشید
    چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ , ۰۹:۳۸

    من از وقتی کیپاپر شدم مسیر طندگیم عوض شده،شاد شدم خوشحال تر شدم،بعد کلا امید پیدا کردم و میدونم دقیقا تو آیندم میخوام چیکار کنم🙃من میخوام یه آیدول بشم یا عمون عضو یه گروه مثل بلک پینک و بی تی اس،من آرمیم و خیلی هم بهش افتخار میکنم ولی متاسفاته مامانم با رشته تجربی میخواد دهنمو صاف کنه🤣🤣🤣امیدوارم نظرش راجب مم یکی عوض شه خدایی من نمیخوام دکتر شم خدایا😑🔪

  • Z_fan
    دوشنبه ۵ آبان ۹۹ , ۱۲:۱۵

    سلام و خسته نباشید

    واییی واقعا از این وبلاگ ممنونم که اینقدر مطالب خوبی میزاره،من واقعا افتخار میکنم که یه آرمی و بلینکی ام،البته بگم من یه کوچولو اکسوالم ولی اونا رو هم دوست دارم واقفا ممنون به خاطر مطالب خوبتون،وایییی خیلی خوشحالم😀😀😊😊💜💜🙃🙃I purple you 💜

  • j
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۸:۳۸

    متن انرژی زایی بود . من افتخار می  کنم که یه  طرفدار کپاپرم. برم به مادرم بگم.

  • ناشناس
    دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۳:۱۶

    کیپاپر کسیه که طرفدار ی گروه از کره هست ، واقعا از مطلب خوشم اومدههه برم بزنم تو سر ننه بابام😂 بای فعلا

  • شادی
    جمعه ۱۸ مهر ۹۹ , ۲۲:۳۴

    میشه بگید کیپاپ یا کیپاپر ایدول کیداراما چیه🙁

  • یاس
    سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۳:۴۶

    آقا یه  نفر بیاد کیپاپر رو برا من مفید و مختصر توضیح بده😐😐با تشکر

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۴۳
      یکی از مطالب وبلاگ کاملا توضیح داده شده
  • سیما
    سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۳:۳۱
    🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷همه قلب من اینه
  • Parniyan
    شنبه ۱۴ تیر ۹۹ , ۱۵:۱۸

    خوشحالم ازاینکه یک کی پاپر هستم کیپاپ فقط موسیقی اینا نیست کیپاپ زندگی منه به همه کیپاپر افتخار میکنم و خوشحالم که با کیپاپ آشنا شدمممممم ❤️ راستی مثل اینکه نسل بعد آیدلای ایرانی جمعشون جمع باشه😂😂😂😘😘

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۱۴
      وای دقیقاااا🙄🙄🙄
  • عسل
    چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۱۶:۲۱

    من یک کیدرامر هستم از اونا یی که تا6صبح بیداره و داره سریال میبینه😂😂

  • han.ye.exol
    پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۲:۵۶

    من قبل کیپاپ زنده بودم اما زندگی نمیکردم):/

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۰۰
      قشنگ بود😂
  • النا
    دوشنبه ۲ تیر ۹۹ , ۱۵:۰۶

    سلام یه سوالی داشتم امیدوارم جواب بدین

    چه طور میشه فن کلاب رسمی آیدل ها رو‌پیدا کرد ؟

    آدرس ایمیلی چیزی ؟

    خیلی دنبال همچین‌ پیجی درمورد لی جونگ سوک هستم 

    اطلاعی در این مورد دارین ؟

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۲:۵۸
      نه عزیزم نیست اگرم باشه توی اپای مخصوص کره اس ..
  • exol
    شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ , ۱۶:۴۳

    من به کیپاپر بودنم افتخار میکنم اول اصلا هیچ امیدی به زندگی نداشتم ولی از وقتی کیپاپر شدم زندگیم عوض شده و خدا رو شکر میکنم که خانوادم با کیپاپر بودنم مشکلی ندارن و حمایتمم میکنن هدفم ایدل شدنه و امیدوارم به این هدفم برسم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۸
      پس توی نسل بعد کیپاپ کلی ایدول ایرانی داریم**...یوهوووو
  • Shakiba
    سه شنبه ۶ خرداد ۹۹ , ۲۳:۱۵

    به کیپاپر بودنم افتخار میکنم من نونا و اونی تون هستم ۲۴ سالمه از ۱۹ سالگی فنشون شدم

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۷ خرداد ۹۹، ۱۰:۴۴
      واییییییییییی اونییییییییییییییی*^*
  • BLACK PINK AND EXO
    جمعه ۲ خرداد ۹۹ , ۱۷:۰۵

    من یه کی پاپر هستم اما از همه ی کی پاپی ها خوشم نمیاد بعضی ها شون واقعا نباید در دنیای موسیقی و کی پاپ باشن 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲ خرداد ۹۹، ۱۸:۵۲
      اینطور نگو...
      هر گروهی ارزش خودشو داره و کسایی که دیبو میکنن از بهترین های اون کمپانی ان...براش کلی زحمت میکشن و حتی و بعد از دیبو هم کلی زحمت میکشن اما اینکه تلاش هاشون نتیجه نده دست خودشون نیست.
      تو نباید اینقدر زود همچین حرفی بزنی
  • ..Negin..
    شنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۴:۰۵

    چقدر شما ناامید حرف میزنید 🤔همه ی اکسوالا اکسو رو میبینن😎🤗

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۴۰
      من یکی که کلا نا امیدم...نسیبه رو نمیدونم=/
      اره اره قبل مرگم.ن باید حتما ببینمشون
  • Nastaran
    شنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۰۰:۵۵

    واقعا درستن همه ی کیپاپرایی ک میشناسم همینطورن عالیه که با اکسو اشنا شدمو کیپاپر شدم 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۶
      اشنا شدن با اکسو یه موهبته*-*
  • ..Negin..
    جمعه ۲۶ ارديبهشت ۹۹ , ۲۲:۵۱

    یه سوال دیگه کی درامر یعنی چی ؟؟😁🙄😁

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۰
      عاشقتم=/
      کی درامر یعنی کسی که فیلم های کره ایی رو دنبال میکنه و فن بازیگر های کره اییه! توهم گفتی لی مین هو رو دوست داشتی که یه بازیگ کره ایهه دیگه دیگه
  • ..Negin..
    جمعه ۲۶ ارديبهشت ۹۹ , ۲۲:۳۷

    شما نوشتین من سافتم یعنی چی ؟؟؟؟🙄😁😅

    اهان راستی من از ۱۱ سالگی کره دوست دارم حسابش از دستم خارج شده بود😐😅

    ۷ خرداد هم میشه ۱۴ سالم ولی هنوز اکسو رو ندیدم هر سال مثل سال پیش😪🙂

    بازم بابت سایتتون خیلی ممنون عالی هست😘😋

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۴
      خدایااااااا
      سافت یعنی چیزی که بامزه و خوشگله و نینیه=/
      اوخی*-* کیوتی تقریبا ۵۹۹۹ تا از ۶ میلیون فن ایرانی اکسو رو نمیبینن ندیدن و نخواهند دید=/ حالا شاید خیلی خوش شانس باشی البوم بتونی بخری.
      وای خدا کلی خواهش موکونم 
  • ..Negin..
    جمعه ۱۹ ارديبهشت ۹۹ , ۲۳:۰۴

    من تو ۱۰سالگی عاشق کره شدم و کسی که باعث شده که من عاشق کره بشم لی مین هو بازیگر معروف کره ای که جدیدا فیلم جدیدش پادشاه ابدی تو ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ منتشر شد که پیشنهاد میکنم ببین چون خیلی قشنگه هست که هیچ کس نمیتونه عمق علاقه و عشق منو به ایشون رو بفهمه و درک کنه بعد دو سال بعد طرفدار درجه یک اکسو شدم و همین جور که در درجه اول به لی مین هو علاقه دارم یک اکسوال شدم منو بچه ها تو مدرسمون به اسم تمامی اعضا اکسو صدا میزنن چون من ویژگی های تمامی اعضا اکسو رو دارم از خودم تعریف نمیکنم مثلا من شبیه کریسم اخلاخم شبیه چانیوله بدن درست مثل کای هست قدم هم اندازه ی بکهیون هست و ... من ۱۳ سالمه و شغل آیندم دوست دارم دکتر بشم و همش سرم تو کتابه ولی کاری که با تمام وجود دوسش دارم رقص هست و عاشق گیتار زدنم همیشه تو رویاهام این میگذره که کای مربی رقصمه و چانیول مربی گیتارم و یه آرزو دارم برا همه ی اکسوال ها که امیدوارم که همتون بتونین اعضای اکسو رو در کنار هم ۱۲ نفره ببینین و امیدوارم منم اگه صلاحمه یکی از شما باشم که اونا رو میبینه و از شما نویسندگان این سایت خیلی خیلی ممنونم بابت تمام زحمتاتون برای این سایت خوبتون و آرزوی پیشرفت براتون میکنم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۷
      واو پس تو کی درامری؟!
      تو واقعا سافتی امیدوارم تو و تموم اکسوالا به ارزوشون برسن
      بازم خیلی خیلی خوشحال شدم از نظرت عزیزم کلی بهمون انرژی دادی واقعا ممنون😍
  • خانوم تهیونگ
    پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۴۲

    اگه با کیپاپ ولی تی اس آشنا نم الان یه دختر افسرده ی به درد نخور بودم.تا ابد کیپاپرم

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۴۷
      اوه درسته واقعا درسته
  • سوان
    سه شنبه ۲۶ فروردين ۹۹ , ۱۶:۲۵

    کیپاپ زندگی ما رو تغییر داد...

    اگه با کیپاپ آشنا نمی شدم نه کره ای بلد میشدم نه انگلیسی! نه آرزویی داشتم....پاینده باد اکسو،بی تی اس،گرلز جنریشن،بلک پینک و....و کیپاپ و کیپاپر

  • Korea lover-:
    پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸ , ۰۳:۳۱

    کی پاپر بودن چیزیه که بهش افتخار میکنم و باعث سربلندیه منه

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۱۷
      کاملا درست میگید

  • Mahdis
    يكشنبه ۲۴ آذر ۹۸ , ۱۹:۵۵

    عالی بود 

  • fun
    يكشنبه ۱۲ آبان ۹۸ , ۱۷:۳۰

    http://amidl.pw/

  • fun
    يكشنبه ۱۲ آبان ۹۸ , ۱۷:۳۰

    http://my2irkorea.pw/

  • fun
    يكشنبه ۱۲ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۹

    http://1btsarmy.top/

  • fun
    يكشنبه ۱۲ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۹

    http://ohsehunfans.pw/

  • fun
    يكشنبه ۱۲ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۸

    http://exoperfic.in/

  • fun
    يكشنبه ۱۲ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۸

    http://my2kpaw.pw/forum/

  • fun
    يكشنبه ۱۲ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۷

    http://my2kpaw.pw/

  • -kiute ARMY-nosayebe
    شنبه ۴ خرداد ۹۸ , ۰۲:۵۱
    این است یک کی پاپر 
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۵ خرداد ۹۸، ۱۴:۲۱
      همچنین
      (:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان