تایتل قالب


پیر شدیم نه؟

یک سال شد و... واو

می خوام با تمام صداقتم باهاتون درد و دل کنم!

تو این یک سال...وقی اولین پستمو گذاشتم کاملا رسمی بود...حالا که میبینمشون خیلی ابتدایی و عجیب بودن...تقریبا به جز خودم کسی وبمو نمیدید و دوماه تمام تنها نظر وبلاگ نظر ازمایشی بیان بود=/

 

و روزی روزگاری درحال ناامید شدن بودم که اونی نسیبه از اسمون نازل شد surprise نظر داده بود و منم هول شدم که این یارو کیه...

خلاصه که همینطور گذشت و ما باهم دوست شدیم و کم کم همه چیمون رو شریک شدیم...اونی فقط چهار هفته زودتر از من اومده بود‍!

 

الانم میبینید که از پرکارترین نویسنده هاست و باعث میشه احساس بدی داشته باشم چون زیاد پست نمیذارم...سرعت عملشو دیدین؟ هر خبری میشه بدو بدو میاد میزارهfrown

 

دومین اونیمون...اونی فاطمه...عشق لی مین هو...خوره کی درما!!!!!!

همیشه خدا فکر میکنه یه جای کارش میلنگه و نگرانه...پستای مربوط به کیپاپ و کیداما مخصوص اونه...یا نمیاد یا وقتی میاد همه خبرارو میزاره......حضور اونی فاطمه واقعا الزامیه!

....

 

در اخر اینکه...وقتی نظراتو میبینم...وقتی تشکر و ارزو های شمارو میبینم...حتی انتقاد هاتون از اشتباهاتم...این باعث میشه یک سال برام معنی پیدا کنه...

میبینم که چطور به خیلیا کمک میشه این خوشحالم میکنه...میبینم که چطور همراه هامون همیشه پیشمون هستن و ازمون حمایت میکنن...این باعث میشه بفهمم تو این یک سال از هیچ اوپودویی ساخته شده که حالا میدرخشه...با نور قلب شما..و با درخشندگی کمک های شما...

 

قلباتون اکلیلی و شبتون هولوگرامی.

با تشکر از عوامل .بکی تونheart

Beyn Beake ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۳۱ ۶ ۱ ۳۱۶ Hilo

نظرات (۶)

  • EXO.L❤❤EXO
    سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹ , ۱۶:۲۴

    اوووو مبارک باشهه👏👏😘

    نه بابا پیر چیه اول جوونیتونه😂👌👍😝

    کاش همیشه باشین چون من هیچ وبی مثله شما فعال رو دیگه هیچوقت پیدا نمیکنم😍❤

    خیییلی خوبین دوستون دارم فایتینگ😘👏👏✌❤

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۳ خرداد ۹۹، ۱۹:۲۹
      وای ممنونㅇㅅㅇ
      کامنتای وبو شخم زدی قشنگ!!!
      فایتینگ ویت یوووو❤️❤️❤️
  • ..Negin..
    پنجشنبه ۱ خرداد ۹۹ , ۱۲:۳۴

    کی لی مین هو رو دوست داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۵۰
      تو؟....
  • یه اکسوال
    سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹ , ۲۳:۴۷

    جوابمو ندادیداااااااا قول میدید همیشه بمونید؟❤❤❤❤❤💞💞💞💞💞💞💖💖💖💖💖💕💕💕💕💕💕💓💓💓💓💓💓💓💓💓💗💗💗💗💗💗💗💋💋💋💋💋💋💋💋💋

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۰۰
      همیشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  • RM. kiute.ARMY
    دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۵۹

    وای خدا یادش بخیررررررررر

    اون موقع خیلی باهم بودیم..تف تو مدرسه:"))

    دلم برای وقت گزرونی هامون تنگ شده هانی من:))

    ناراحت نباش بکی من! من خودم میخوام انقدر فعالیت داشته باشم و وقتم کمی آزاده:) اما تو یکم پر مشغله تر از اونی تی و این باعث افتخار منه که در خدمت تو باشم چه اربابی بهتر از مکنه بکی؟؟

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۳۰ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۰۳
      کیوت خودمی💖
      تو واقعا خوبی میدونی؟ سرباز من😭💖
  • یه اکسوال
    شنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۸:۴۶

    وراستی قول میدم که همیشه ی خدا حمایتتون کنم...

    سارانگههههههه فایتینگگگگگ

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۰۱
      فایتینگ متقابلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
  • یه اکسوال
    شنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۸:۴۴

    باورتون نمیشه که عاشقتونم ویکی از آرزوهام اینه همیشه فعال باشین و خبرارو بزارین به خدا اگه یه روز فعالیتتون قطع بشه ضربان قلب منم قطع میشه توروخدا جون هرکی دوس دارین همینطوری خبرارو بزارید خواهش منم همیشه باهاتون میمونم عاوشقتوووونننننممممممممم

    قول میدین همیشه بمونین؟ 

    راستی سالگرد یه سالگی مبارک ایشالله

     هزار سال دیگم باشین امیدوارم همیشه سالم و سرحال بمونین از صمیم قلب میگم که دوستون دارم و همیشه باهاتون میمونم...

    دوستار شما باقی میمونم..

    قلبای من نفسای من زندگیای من...

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۰۲
      حتما فعالیم! بدون هیچ وقت خسته نمیشیم!
      یس قول میدیم

      مرسیییییییییییییی*^*

      عزیزمی قربونت برم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان