تایتل قالب


متاسفانه امروز ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ سولی عضو گروه FX فوت شدند...:(

علت مرگ خودکشی گزارش شده و علت خودکشی هم فشار کمپانی اس ام و همچنین هیتر ها و فن نماها بودن.

.

واقعا برای و اس ام متاسفم که اینقدر خوب از ایدول هاش مراقبت میکنه...

همچنین جونگهیون عضو شاینی هم چند سال پیش اقدام به خودکشی کردو فوت شد......

...

اس ام واقعا داره شورش رو درمیاره و این قابل تحمل نیست..

به فندوم اف ایکس تسلیت میگم و امیدوارم سولی در ارامش بخوابه😢

.

به امید اتفاق نیافتادن دوباره ان....

Beyn Beake ۲۳ مهر ۹۸ ، ۰۱:۱۷ ۳۶ ۳ ۸۲۳۷

نظرات (۳۶)

  • Exo-l
    جمعه ۲۳ مهر ۰۰ , ۲۲:۰۶

    خب الان دو سال از مرگ سولی بیچاره من میگذره و فقط خواستم بگم که سولی به خاطر اکسش افسرده بود و مردم هم که بهش هیت میدادن و کمپانی هم که مثل همیشه روش فشار می‌آورد و الان ما دو ساله که عذا دار سولی هستیم و همین چند روز پیش هم که سالگرد فوتش بود :)))

  • S.K
    شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۱۸:۳۴

    من تو سال ۲۰۲۰ دارم پیام میدم. بعد یه سال چشمم به این خبر خورد که هنوز جز پر بحث ترین هاست 

    جالبه که هنوز فکر میکنیم بعضی ها هنوز زنده ان

    هنوزم باورم نمیشه...

    تسلیت...

  • ...
    چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ , ۲۰:۱۴

    من واقعا حالم بده!دارم دیوونه میشم بخدا!!تنها کسی که ارزوی دیدنشو داشتم و دارم!باورم نمیشه که فوت کرده!تراخدا مشخص کنید قتله یاخودکشی تراخدا!

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۲:۴۴
      میگن خودکشیه...چون شب قبلش توی لایو گریه میکرد:(
  • Faty
    يكشنبه ۴ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۱

    سلام . من خیلی برای سولی ناراحت شدم با اینکه اصلا نمی شناختمش و فقط از گروه اکسو خبر داشتم و دنبالش می کردم . میگن کسایی که خودکشی می کنن تا اون موقعی که قرار بوده تو این دنیا بمیرن ، تو اون دنیا عذاب می کشن . نمی خوام بگم که خیلی فرد مؤمنی هستم ، نه . ولی خب باید براش دعا کنیم تا یه ذره از عذابش تو اون دنیا کم بشه . من خودم براش دعا کردم . شما هم براش دعا کنید . ممنونم که ایمیل رو خوندید . با تشکر .

  • Faezeh
    سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۹ , ۰۰:۱۰

    سلام،بعد از سولی گوهارا هم مرد :(((((((( اونم خودکشی کرده؟به خاطر سولی یا رفتار بد دوست پسرش؟،یه سوال دیگه سولی دوستاشو داشت که حمایتش میکردن،به نظرتون این یه قتل نیست؟ حتی چا این ها هم مرده:(((

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۸
      بله متاسفانه اونم مرد:(
      این فقط چیزیه اعلام شده و هیچی معلوم نیست اگه اونجوری باشه که تو میگی واقعا ترسناکه
  • نانا
    جمعه ۱۹ ارديبهشت ۹۹ , ۱۴:۰۰

    سلام من الان دارم تو سال ۲۲۰ پیام میدم کسی میدونه الان سر گرو fxچه بلایی اومده به جز رفتن امبر و خودکشی سولی کسی ازشون خبر داره

    یا این گروه کلا منحل شده یا هنوز هستش ؟

    یا دیگه کار نمیکنه احساس میکنم خبری ازشون نیست

    خواهش میکنم جوابمو بدین

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۳۷
      ناناشی متاسفانه گروه دیگه کلا فعالیتی نداره..اصولا سولو هستن مسل امبر شی
  • Zahraegb
    جمعه ۱۹ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۵۹

    ب امید روزی که سوهو ی کمپانی تشکیل بده و همشون از اس ام برن

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۳۸
      منم همین نظرو دارم 😝
  • sunny
    يكشنبه ۱۰ فروردين ۹۹ , ۱۷:۰۹

    همه شانس دارن ما هم شانس داریم هعیی خدا:///، یه جی وای پی، پی دی نیم چیزی واسه ما میفرستادی آخه چرا لی سومان چرا:؟؟؟بخدا برو ببین جی وای پی چ رئیس باحالیه بعد اعضا ما واسع اون عوضی خودکشی میکنن، واقعا از صمیم قلبم واسه گروهای دیگه خوشحالم جین بی تی اس میگفت از اس ام پیشنهاد داشته واقعا خدا بهش لطف داشته ک فکر کرده شوخیه و نیومده

     

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۲۸
      از اینکه عمو لی گوهمان چقدر بیشعوره که شکی نیست
      تک تک دارن ایدولاش خودکشی میکنن حتی حرکتی نمیکنه 
      میشه گفت بعد از مرگ اینا براشون کاری نکرد در حالت زنده که دیگر هیچ...

  • Dina
    جمعه ۱۷ آبان ۹۸ , ۱۷:۰۰

    من نمیدونم این خواننده چرا خودکشی میکنن وقتی که میدونن خودکشی سنگین ترین گناه هستش من نمیدونم واقعا چرا سولی خودکشی کرد ولی جونگهیون به خاطر افسردگی خودکشی

    کرد و من میتونم کسانی که افسردگی دارن رو درک  کنم چون من واقعا افسردم با اینکه خوانواده شلوغ وتکمیلی دارم ولی افسردم

    برای همه ی طرفدار های سولی و جونگهیون متاسفم کتسلیت میگم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۸ آبان ۹۸، ۰۱:۱۳
      سولی بخاطر فشار ها و هیت هایی که بهش میدادن حالش خیلی بد بود و هیچ کس هم حمایتش نمیکرد:/
      شایدم افسردگی داشته به هر حال خیلی بد بود...اون واقعا قوی بود اما بهویی:(
      دینا جان....افسردگی جنگیدن با بهش دوست داشتی وجودته...بهت حق میده اگه دنیا برات تاریکه و تو مشکلی باهاش نداری...اما افسردگی ادمو خاکستر میکنه،...فقط خوشحال باش:)
  • reyhun
    پنجشنبه ۹ آبان ۹۸ , ۲۱:۲۴

    اره واقن...

    .

    .

    .

    امید وارم سوهو زود تر دست ب کار بشه تا سهونکم از دست نرفته):

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۰ آبان ۹۸، ۱۳:۱۵
      امین...
  • reyhun
    جمعه ۳ آبان ۹۸ , ۱۴:۰۲

    من سولی لاور بودممممم

    این انصاف نییییست

    تف به اس ام 

    خدا کنه همه گروها از اس ام برن و کمپانیشونو عوض کنن

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۳ آبان ۹۸، ۱۸:۲۴
      تسلیت میگم عزیزم...
      .
      .
      :(
      امیدمون به سوهو هست که تا چند سال دیگه باید یه کمپانی بسازه و همرو ببره
  • Arramesh
    دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۲۰:۳۰

    دیگه اون دنیا کسی قضاوتت نمیکنه ...

    سولی یه فرشته بود ک تصمیم گرف به جای ابدیش برگرده ..

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱ آبان ۹۸، ۲۱:۳۴
      امیدوارم...
  • melina
    دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۷:۵۲

    منم باهات موافقم عزیزم

  • parya
    دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۵:۲۲

    از یکم بالا تر پرت میکنم اصلا چرا از تو مدرسه/: ؟                                                                                                                                                                                             از یه جا دیگه پرت میکنم،  راستی...دوستم میگه سوهو هم ممکنه هیت بدن... ولی اکسوی ما قویهههه نصف اعضا رفتن...ولی ما کم نیوردیم*-* ما یه لیدر قوی داریم که به خوبی از اعضای گروهش مراقبت میکنه، اینطور نیس لاو؟ 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱ آبان ۹۸، ۲۱:۳۶
      همینطوره:)
  • melina
    دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۴:۵۶

    امیدوارم اتفاقی برای بقیه نیفته یعنی معلومه که نمیوفته چون نمیشه که همه خود کشی کنند خانوادم هم میگن این اتفاق نمایفته اما بازم من تو پیج چانیول مثل همیشه چند تا کامنت دوست دارم چند تا جمله ی انگلیسی دیگه گفتم شما هم بگید لطفا اگه میتونی

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱ آبان ۹۸، ۲۱:۳۵
      این بهترین حمایتیه که از دست ما بر میاد...فقط باید امیدوار بود تا پروژه تولدش خبری نشه
  • melina
    دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۴:۵۱

    من سولی رو فقط به قیافه میشناختم نه به اسم چون دوست صمیمی آیو بود و مد و بازیگر معروفی بود و تو هتل دل لونا هم بازی کرده بود دختر نازی بود حیف شد راحت بخوابه

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱ آبان ۹۸، ۲۱:۳۴
      منم همینطور...
  • melina
    دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۴:۴۷

    من از دیروز تا الا کلی گریه کردم خودمم نمی خوام باور کنم ولی واقا نگرانم 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱ آبان ۹۸، ۲۱:۳۵
      هممون نگرانیم
  • دری
    دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۰۰:۱۲

    اگه سر شوگا بلایی بیاد خودمو آتیش میزنمممم... :(((

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۹ مهر ۹۸، ۰۱:۱۵
      هیچ وقت این اتفاق نمیوفته:)
  • parya
    يكشنبه ۲۸ مهر ۹۸ , ۲۱:۵۳

     گفتن اول بکهیون بعد شوگا و بعد چانیول اگ عشق من بکی و چانیول خودکشی کنن منم از طبقه سوم مدرسه خودم رو پرت میکنم پایین

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۹ مهر ۹۸، ۰۱:۱۵
      نه گلم اینا هیچیشون نمیشه:)
      .
      .
      فکر نمیکی طبقه سوم یکم کمه؟😂.....نترس عزیم هیچی نمیشه....مدیر مدرسه شماهم در اسایش کامله😅
  • melina
    يكشنبه ۲۸ مهر ۹۸ , ۱۵:۲۳

    من اصلا سولی رو نمیشناختم ولی واسش ناراحت شدم بلاخره اونم یه کیپاپر بود و واسه جونگهیون هم از قبل ناراحت بودم اما واسه چانیول به همین راحتیا تموم نمیشه اون همهی زندگی مه واقعا دوسش دارم چی کار کنیم به نظرتون هیترا قضیه رو تا کجا میتونن جلو ببرن یعنی واقعا چانیول و شوگا در خطرن بیشتر هم چانیول چون اون رو واقعا دوست دارم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۹ مهر ۹۸، ۰۱:۲۵
      سوالی کیپاپر نبود:/
      سولی خواننده گروه اف ایکس بود که بعد از مدتی از اس ام جدا شد و کلا موسیقی رو گذاشت کنار و وارد عرصه ی بازیگری شد...
      همیشه استایل و شخصیتش متفاوت بود و با چیز های بد جامعه ساز مخالف میزد...برای همین خیلی هیتر پیدا کرد و...
      .
      بازم میگم به هیچچچچچچچچچ وجهههههههه اونا نمی تونن درباره امسو یا بی تی اس کاری کنن:/
      پس توهم لطفا باور نکن....میدونم نگرانی اما باید قوی باشی...تا جایی دیدی جلوگیزی کنی...این چیزا همیشه بوده...این شایعه مسخره هم سه مدته پخش شده و داره می خوابه...لازم نیست نگرانش باشین...اون بیست میلیون نفر توی جهان که اکسوال و ارمی هستن این اجازه رو به هیچ احدی نمیدن:)
  • melina
    يكشنبه ۲۸ مهر ۹۸ , ۱۵:۱۶

    اس ام که همیشه تا میشده به بچه ها فشار میاورده چانیول بچه دیگه عادت کرده یعنی هیترا به راختی از پسش بر میان من خودم بعد از بکهیون چانیول رو بیشتر از همه دوست دارم اگه خدای نکرده اتفاقی واسش بیفته دیگه نمیتونم منم خودم رو میکشم آخه مردم چه مرگشونه چرا میخوان نسل کیپاپ رو منقرض کنن تا تولد چانیول خیلی نمونده اگه واسش اتفاقی بیفته چی من از الان واسه تولادش خوشحال بودم اما امروز که این خبر رو فهمیدم دارم دیوونه میشم تو رو خدا نظر بدین امروز دوستم گفت بکهیون گفته چانیول روحیش خیلی ضعیفه و طاقت این چیزا رو نداره ما باید یه کاری واسه چانیول بکنیم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۹ مهر ۹۸، ۰۱:۲۰
      اونی عزیز...
      اس ام همیشه فشار هاش وجود داشته و هیچ وقتم اقدامی واسش نکرده...کریس و لوهان و تاعو هم همینطوری شدن:/
      اون نقاشی هم قضیش مال هفته ی پیش بود که کلی هم سرش حرص خوردیم اما خوشبختانه ریپورت شد....مثل اینکه اس ام داره یه حرکت هایی میکنه واسه هیترا و انتی قن ها تا اونارو کنار بزنه و این خبر خوبیه و تا حالا لی توش موفق بوده :)
      مطمئن باش بار سومی در کار نیست و اگر هم باشه اون از اکسو و بی تی اس که کینگ هستن نیست:)
      .
      خوبیش اینه که سازمان سرگرمی کره داره یه سری اقدامات انجام میده و بنظرم باید زود تر اقدام میکردن...نه وقتی که دو نفر قربانی شدن...
  • melina
    يكشنبه ۲۸ مهر ۹۸ , ۱۵:۰۶

    دوستان من نمیدونم راسته یا نه ولی خیلی ها میگن نفرای بعدی چانیول و شوگان آخه مگه الکیه یعنی این هیترا و آنتی فنا هر کاری بخوان میتونن بکنن

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۹ مهر ۹۸، ۰۱:۱۳
      بله درسته یه هیتر این خبر رو توی فیسبوک پخش کرده بود که خوشبختانه الان ریپورت شده.....
      .
      اینطور نیست....سولی خیلی وقت بود که زیر فشار قرار داشت و از هیج جا حمایت نمیشد.....اما شوگا و چانیول جز کینگ ها هستن....امکان نداره با یکی دوتا هیتر از پا دربیان...قبلا خیلی هیت گرفتن اما سرپا موندن....بیدی نیستن که به این باد ها بلرزن
  • دنیا
    جمعه ۲۶ مهر ۹۸ , ۱۴:۰۵

    من می ترسم که سر شوگا هم بلا بیارن

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۶ مهر ۹۸، ۱۶:۰۱
      نه....عمرا پی دی نیم بزاره:)
      خودتو ناراحت نکن....
      .
      فعلا همه دارن هدف بعدی رو چانیول میدونن:(
  • اِلنور
    پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸ , ۲۲:۰۷

    من سولی رو خیلی دوست داشتم...سریالاشم نگاه میکردم و اخریشونم هتل دل لونا بود ولی حیف که رفت...کی باورش میشد سولی ۲۵ ساله بره؟واقعا حضمش سخته😔حق اون دختر ۲۵ ساله نبود که بره😭حق الگوم نبود که بره😔اون از جونگهیون که هممونو شک زده کرد اینم از سولی😥😭😔اس ام ازت متنفرم🚫😡😠هرچند هیترا و فن نما ها هم کم تقصیری نداشتن خدا ازشون نگذره...فرشته ی من آروم بخواب و اونجا بهت خوش بگذره😔😔😔😔😔 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۶ مهر ۹۸، ۰۰:۳۳
      واقعا ناراحتم....
      اس ام خیلی شورش رو در اورده
      .
      .
      فن ها هم که برات نگم...یکی گفته اولی جونگهیون بود که مرد دومی سولی و نفر بعدی چانیوله!
      اکسول ها خیلی ناراحتن سر این قضیه و این گفته هم بیشتر عصبانیشون کرده:(
  • مهناز
    پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸ , ۱۰:۲۶

    چی بگم والا منم شوکه شدم ولی بیشتر از این خبر از مرگ جونگیهون چون من تمام اهنگاشو نگاه کرده بودم سولی هم خبر بدی بود وقتی شنیدم با خودم گفتم اینا چرا خودکشی میکنن چون کسی ک خودکشی میکنه بعد مرگش هم راحت نیست روحشون شاد

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۵ مهر ۹۸، ۱۶:۲۸
      بخاطر اینکه خلیییییییی چیزای بد بهشون میگفتن و اگه کل دنیا بر علیه تو باشن دیگه از پا درمیای
      اون یه ادم بود.....قوی نبود
  • Shekoo
    پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸ , ۰۳:۴۵

    خیلی ناراحتم خیلی از وقتی فهمیدم دارم گریه میکنم دلم میخواد برم شرکته آتیش بزنم قلبم خیلی درده خیلی معصوم بودخیلی 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۵ مهر ۹۸، ۱۶:۲۷
      هیییی کجای کاری.....ما اکسوالا داریم به سلاح هسته ایی فکر میکنیم اون وقت تو به اتیش...

  • Olivia
    چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۱۷:۱۵

    واقعا ناراحت شدم من سولی رو دوست داشتم و همین طور اف اکس رو نمیدونم شاید اس ام خیییییییلی زیاد داره سخت میگیره=(

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۱۸:۳۹
      حرف هات کاملا درسته اما....اون شایدشو باید برداری و بجاش مطمئنان بزاری:|
  • دری
    چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۱۳:۳۴

    به نظرم نباید خودکشی میکرد باید صفحات اجتماعیشو میبست و از دنیای هنر خداحافظی میکرد بعدم با یه روانشناس راجب مشکلاتش حرف میزد و تو یه عرصه دیگه فعالیت میکرد

    من با اینکه فنش نبودم ولی واقعا شوکه شدم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۱۴:۵۹
      کل کیپاپ ناراحتن...
      ،
      تو درست میگی....اما اس ام ولش نمیکرد:(
  • Diy
    چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۰۰:۴۰

    من فن نیستم ولی امروز خیلی حالم بد بود حتی تا همین الان بعد این خبرم خوندم کلا دیگه تصمیم گرفتم اینکاروکنم منم،کسی نظری چیزی نداره؟

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۱۴:۵۸
      لطفا این کار رو نکن...
      مشاور نیستم اما بخاطر اینکه چیزی بده نباید خوشحالی خودتو از بین ببری😊
      .
      وضع اون از تو خیلی بد تر بوده....اون کسی نبود که این کار رو بکنه
  • Diy
    چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۰۰:۳۵

    منم میخوام خودمو بکشم

    خیلی خسته ام

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۱۴:۵۶
      نههههههههه
      .
      .
      اگه قرار بود هر کس خستس بمیره که تا الان از دست مدرسه شصت بار مرده بودیم😉
  • MAHTA ..
    چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۰۰:۱۹

    قضاوت های بیجا و دخالت های الکی تو زندگی بقیه میتونه همچین نتیجه ای داشته باشه

     

    کسی که یک لحظه هم خنده از رو لبش نمیوفتاد رو میتونه به اوضاعی بندازه که تصمیم بگیره خودکشی کنه

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۰۰:۲۶
      واقعا براش ناراحتم...اون خیلی خوب بود...این حقش نبود
  • Kosar
    سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ , ۱۷:۵۶

     میگما شاینی همون موقع که خودکشی کرد مرو کی گفته زندا مونده

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۰۰:۲۵
      معذرت...اشتباه شده بخداااا
  • veronica
    سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ , ۱۵:۴۸

    من واقعا امیدوارم ابدل های اس ام به یک کمپانی دیگر برن و اینکه متاسفانه جونگهیون زنده نمود مراسم فوتش هم هست . واقعا دلم شکست من سولی رو دوست داشتم و اخرین بازیش تو هتل دل لونا وایی

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۰۰:۲۵
      واقعا غمناک بود...

  • ناشناس
    سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ , ۰۲:۰۴

    معذرت میخوام این یارو جنگهیون فکر کنم 2017 مرد

     

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۰۰:۲۴
      واقعا معذرت....اخبار اشتباه به دستم رسیده:(
  • Sarvenaz
    سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ , ۰۱:۳۷

    دوست عزیز جونگهیون خودکشی کرد و فوت شد

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۱۵:۰۹
      ببخشید...الان درستش میکنم
  • مریم
    سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ , ۰۱:۲۳

    خیلی غم زده شدم :(

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۴ مهر ۹۸، ۱۵:۰۹
      همچنین:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان