تایتل قالب


عکس و تصویر Breaking: EXO’s Chen Announces Marriage + Fiancée’s Pregnancy . کمپانی اس ام بیانیه ای در ...

کمپانی اس ام بیانیه ای در رابطه با چن عضو گروه اکسو منتشر کرد.
.
متن بیانیه:
" سلام این پیام از طرف SM Entertainment است.
.
چن با فردی که برایش ارزشمند و عزیز است ملاقات کرده و قرار است با او مزدوج شود.
عروس فردی غیر سلبریتی است و مراسم نیز به صورت خصوصی برگزار خواهد شد و آشنایان در آن حضور خواهند داشت.
.
برای احترام به تصمیمات خانواده هایشان مراسم و تمامی مسائل مربوط به آن به طور خصوصی صورت خواهد گرفت, به همین دلیل تقاضای درک طرفداران و خبرنگاران را داریم.
.
چن به فعالیت هایش به عنوان یک هنرمند ادامه خواهد داد.
از شما خواستاریم تا پیام های تبریک و دلگرم کننده برای چن ارسال کنید.
با تشکر."
.
منبعی از طرف کمپانی تأیید کرد که نامزد او حامله است این منبع بیان کرد:" درست است که همسر او حامله است.
از آنجایی که او غیر سلبریتی است جزئیات مربوط به این موضوع را نمیتوانیم توضیح دهیم."
.
متن نامه ی چن:
" سلام چن هستم.
اینو دارم مینویسم چون یه چیزی میخوام به طرفدارا بگم.
نمیدونم چطور شروع کنم و خیلیم نگرانم. اگرچه این کلمات کافی نیستن ولی دارم این نامه رو مینویسم چون میخوام صادقانه اول به طرفدارا که کلی بهمون عشق و علاقه نشون دادن بگم.
.
من دوست دختری دارم که میخوام ادامه ی زندگیمو باهاش بگذرونم.
درباره ی مسائلی که بخاطر این موقعیت و وضعیت ممکنه پیش بیاد نگران بودم ولی درباره ی این موضوع با کمپانی و اعضا صحبت کردم چون میخواستم حداقل یکم زودتر خبرو اعلام کنم که با خبر شوکه نکنمتون.
.
بعد یه موهبت از راه رسید.
منم ناراحت و خجالت زده ام که نتونستم چیزی که قرار بود با کمپانی و اعضا برنامه ریزی کرده بودم انجام بدم ولی این موهبت بهم قدرت بیشتری داد.
.
نمیتونستم زمان بیشتری رو صرف این کنم که کی و چطور باید اعلامش کنم واسه همین شهامتمو جمع کردم.
.
از اعضا ممنونم که بعد از شنیدن این خبر صمیمانه بهم تبریک گفتن و عمیق از طرفدارامون که کلی عشق و علاقه بهم نشون میدن ممنونم.
.
من هیچوقت این حس قدردانی رو فراموش نمیکنم, مثل قبل بدون تغییر بهترین تلاشمو تو جایگاهی که هستم ارائه میدم و عشقی که بهم دادید جبران میکنم.
مثل همیشه ازتون ممنونم."

 

پ.ن: انگار عروسی داداش خودمه عررررررر

تبریک میگمممم

شیوچن شیپ میکردما عرررررر

 

عکس و تصویر زن چن ❤❤❤❤❤❤❤

 

 


نظرات (۱۱)

  • سوفیا
    چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۵۱

    سلام

    من یه سوال دارم من تازه اکسوال شدم. دلیل ناراحتی اکسوال ها چیه؟ چرا می گن منتظر می مونیم؟ به خاطر چن یا سربازیشون؟ یا قرار داد تموم شده؟ من خیلی نگرانم لطفا جواب بدید

     

     

     

     

     

  • 엑소
    دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ , ۱۰:۴۸

    الان واقعا چن بچه داره توی این سال یعنی 2020 من که باورم نمیشه الان واقعاداره با زن و بچه اش زندگی میکنیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟😱😱😱😱😱😱❤

    تورو خدا یکی به من بگه 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

     

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۱ آذر ۹۹، ۰۴:۴۲
      بله بلههه همش واقعیه همشششش
  • Army
    يكشنبه ۶ مهر ۹۹ , ۲۳:۱۶
    من که کلی طوق کردم وقتی شنیدم و جیغ میزدم و می خندیدم رفتم مدرسه دوستانم همین طوری بودن اینقدر خندیدیم و جیغ زدیم که نگوووو
    امیدوارم همیشه خوشحال باشه و بخنده
  • Exo.
    سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۰۶:۵۵

    من کلی گریه کردم ولی..... از این خوشحالم که میتونه زندگیه خوبو در کنار زنش و فرزندش بگذرونه... بیاین هیچ وقت فراموشش نکنیم و اینکه همیشه در قلبه ماهاست....... 

  • bts.exo.black pink
    يكشنبه ۲۴ فروردين ۹۹ , ۰۴:۰۷

    منم واسش خیلی خوشحالم و امیدوارم که کنار همسر و فرزندش زندگی خوبی رو داشته باشه عروسیت مبارک چن خوشبخت شی ایشالا پس کی چانیول عروسی می‌کنه ما عروسیشو ببینیم ؟هییییییییییییی انگار که ترشی خابوندن

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۵ فروردين ۹۹، ۱۵:۵۶
      خخخخخخخ چه فن کیوت و عاقلییی
      چانیول عروسی کنه چه شودددد اما ناموسا هیچ دختری نیست که حداقل هم قدش باشه:|
  • ATrIsa
    سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ , ۲۳:۵۴

    نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت تو شوکم

  • َA
    سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ , ۱۴:۴۴

    ژون ژون چه زن کیوتی*-*

    عررررررررر 

    چنم مزدوج شد!

    کی میتونم بقیه اعضا رو تو لباس دومادی ببینم؟*-*

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۴ دی ۹۸، ۱۶:۵۱
      واییییییییییییییییی من برا روزی که شیومین مزدوج شه چه برنامه ریزی ای کنم عرررررررر
      زنش ناموسا کیوتهههه
  • چن
    سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ , ۱۲:۵۲

    من ناراحت هستم که ازدواج کرد گاکول

    خر عقب موندهی......

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۴ دی ۹۸، ۱۶:۵۰
      عزیزم این چه حرفیه....
      درکت میکنم بایست بوده اما خوب دست منو تو که نیست
  • Exo-L? ?An Army
    دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ , ۲۲:۳۸

    واهاااییی!!!!!!

    چه خوب...

    بالاخره به فکر خودشون بودن و خیـــــــــــلی خوشــــــــــحالم که طرف آیدول نیست...

    وگرنه بشدت قصد جون لی سومان جای خالی رو میکردم...چقد بدم میاد ازش و اصلا حس خوبی بهش ندارم

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۴ دی ۹۸، ۱۶:۴۹
      عارهههه مبارکش باشههههههه داداش چنییییییییییی
      اوهوم آیدول نباشه زندگی بهتر پیش میره....
      من خودم میخوام لی سومانو خفه کنممممممممم
  • melody .v
    دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ , ۱۷:۱۹

    عجیجمممممممممممممممم چ جذاب ....نمردیمو یکی از آیدولای گروه محبوبمون دوماد شد .....ب خدا همیشه حس میکنم قراره ترشی بندازن با اینا ...طفلی ها میترسن ازدواج کنن از دست این فن ها......مبارکش باشه انشاالله

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۴ دی ۹۸، ۱۶:۴۸
      وای چه جیگر بشه چننننننننننن....اوه جانننننن.......من برنامه شور انداختن داشتم...
      عاره فن ها خیلی خطرین*_*....خوشت بخت شن به حق پنج تن
  • گربه بزرگ
    دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ , ۱۵:۲۰

    منو دوستم پیش بینی کردیم یه روز نزدیک جونگده با یه بچه تو بغلش و دست یه زن تو دستش میاد میگه:((این زنمه اینم بچمه:|)) اره داداش ما پشگویی کردیم:))))

    جونگده انگار رو پیشونیش نوشته توجه توجه من مرد خانواده هستم!

    شایعه هست یا واقعا همین خانومس؟اگه واقعی باشه فقط سه سال فاصله سنی دارن.یکم شبیه شیوعه:|

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۳ دی ۹۸، ۱۶:۱۷
      او شعتتتتتتتتتت پیشگو های اعظمممم!:|
      عاره واقعا شبیه سرپرست خانوار شده لعنتی هنو بچش نیومده :|
      عاره....لعنتی شیوچنننننننننننن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان