تایتل قالب


عکس و تصویر EXO’s Suho Confirmed To Be Preparing 1st Solo Album . ۱۹ فوریه، JoyNews24 گزارش کرد ...

۱۹ فوریه، JoyNews24 گزارش کرد که سوهو اولین آلبوم سولوی خود را در ماه مارچ منتشر می کند. او سومین عضو اکسو است که بعد از چن و بکهیون، در کره به صورت سولو دبیو می کند.
.
در واکنش به گزارشات، SM Entertainment تایید کرد: "سوهو عضو اکسو در حال تهیه یک آلبوم سولو است." و افزود: "هنوز زمان دقیق تعیین نشده است. اطلاعات بیشتر پس از نهایی شدن برنامه اعلام می شود."


پ.ن: اینجا چه خبرههههههههه...من هنوز تو شوک سولوی دونگهه‌ممممممم...الان این خبرو چجوری هضم کنم؟؟؟؟؟

 

 


نظرات (۳)

  • Mr YacN
    دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ , ۱۷:۳۳

    قربون محبتت برمممممممممممممممممم

    تو سه تا وب داری(یا دوتا؟😄)

    بخاطر من خودتو اذیت نکن بیب

    فقط خیلی وبتو با خودت دوس دارم 😉💓

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۵ اسفند ۹۸، ۱۷:۳۷
      خدا نکنههههههههههه
      سه تا
      اذیت چیه وظیفست
      مرسییییییییییییییییییییی
  • Mr YacN
    دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ , ۱۷:۱۰

    وایییییییییییییییی اون  dinner سوهو رو ماه ها گوش میدادم، این میخواد چی بشه خدا عالمههه 

    عاشق این وبتم نسیبه!

    اخه اکثر وبا بنگتنه...من خودم اکسو الم دوست دارم اخبار جدیدشونو بشنوم ولی وبی نبود که بتونم از طریقش بفهمم 😍😅

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۵ اسفند ۹۸، ۱۷:۱۵
      دینرش که خیلی ترکوندددد هنوزم تو چارتا هست 
      این وبم هم عاشق توعههه
      اوهوم راست میگی...سعی میکنم تا جایی که بتونم حداقل برای تو اخبار رو بارم
  • نیلو :)
    چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸ , ۲۲:۴۰

    😍😍😍😍😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان