تایتل قالب


اکسوال:لی قراره ما رو ترک کنه:(

اکسو:من اس ام و کره رو ترک نمیکنم چون به اعضا قول دادم:)
اکسوال:می خوایم باهاتون حرف بزنیم.
اکسو:هر کدوم یک ساعت تو سایت اکسو با اکسوالا حرف زدن
اکسوال:از سال۲۰۱۴ متنفریم
اکسو:یه آهنگ نوشتن به نام exo2014 که بگن چقدر متاسفان و وقتی درباره اش حرف زدن گریه کردن
اکسوالا بعد از اینکه بکهیون توی اینستا به خاطر قضیه. ی ته یون معذرت خواهی کرد:برو گمشو دیگه نمی خوایم چیزی ازت ببینیم.
بکهیون:برای یکسال دیگه اینستا شو اپدیت نکرد و اون پست هم پاک کرد.
اکسوال:می خوایم بیشتر درباره تون بدونیم.
اکسو:از اتاق هاشون به طور زنده فیلم گرفتن.
در حین اجرای کال می بیبی بارون می بارید و اعضا کت پوشیده بودن.بکهیون کتشو در آورد و گفت:اگه قراره خیس بشیم با هم خیس میشیم.چانیول هم روی زمین مشت و با خرده کاغذ ها نوشت اکسوال
اکسو تا ساعت ۱۲ منتظر موندن و روز اکسوال رو تبریک گفتن و حتی بعضی هاشون خاطرات شخصی تعریف کردن.
اکسو از یه اکسوال برای معرفی اجراشون استفاده کردن
مجری:به مقایسه با وزنت ( چاق بود)خیلی خوب اوردوز میرقصی
کای:اینجوری نگو خوشکله.لی هم برای اینکه دلش نشکنه باهاش رقصید
چانیول و بکهیون رفتن مدرسه و به طرفداراشون ساندویچ هایی که خودشون درست کرده بودن دادن(خوش به حالشون)
اکسوال:می خوایم مهارت بازیگری تون رو ببینیم.
اکسو:همسایه بغلی اکسو رو بازی کردن.(توصیه میشه ببینین خیلی خنده داره)
اکسوال:یه چیز گرم واسه زمستون می خوایم
اکسو:سینگ فور یو رو خوندن.
اکسوال:گرمه(فن ساینینگ تابستون)
اکسو:سوهو و چن به همه بستنی دادن.
((بخاری و کولر کم آوردن والا))
توی فن ساینینگ بکهیون داشت شکلات می خورد.طرفدار:گشنمه
بکهیون هم اون قسمتی که به دهنش خورده بود رو برید و بقیه ش رو به طرفدار داد.
اکسوال:برین ماما
اکسو:سرشون خیلی شلوغه و شاید چند نفر بتونن بیان.
اکسوال:یا همه یا هیچکس...
اکسورفتن ماما در حالی که کای از خستگی همش رو شونه ی اعضا می خوابید و بقیه هم رو میز خوابیده بودن.
اکسوال:کادوی کریسمس نمیدین.
اکسو: بلیط شوکیسو رو رایگان دادن.
اکسوال:چرا اسمی از کشور ها نمیبیرین.
اکسو یه نظر سنجی ترتیب دادن که بدونن بیشترین طرفدارا مال چه کشوری هستن و از قضا ایران بود که اونها هم با لباس هایی که به فارسی نوشته شده بود الماس و جنگجو کنسرت دادن.
 
 
بنظرتون لیاقت بیشتر از Me Are One رو ندارن؟
 
 
 
 

نظرات (۷۵)

  • اکسو ال
    جمعه ۳ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۱۸

    من اکسو رو خیلی دوست دارم بایسم تو اکسو چانیوله که عاشقشم  اکسو خیلی کارار برای اکسو الا کرده اما ما تنها کاری  که از دستمون بر میاد اینه که ازشون همایت کنیم و توی رای گیری ها بهشون رای بدیم اما متاسفانه بعضی از اکسوالا این کار هم نمیکنن و از اینکه اعضای اکسو رفتن ناراحتن و از اکسو یه جورایی ناراحتن اونا به جای اینکه ازشون حمایت کنن با این کاراشون اکسو رو ناراحت میکنن.من اکسو رو خیلی دوست دارم و تا ابد اکسو ال میمونم   و هر تاری از دستم بر بیاد انجام میدم.آرزو میکنم یه روزی بیاد که بتونم برم کره و به اکسو و چانیول بگم که چقدر دوسشون دارم. 

  • Exo for ever✌🏻
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۱۹:۴۳

    عررر اکسو قراره کامبک بدععع🤤با توجه به وی سی ار بکهیون که توی اسمون سیاره عطارد و مشتری کنار هم دیده میشن حدس زده میشه که کامبک اکسو ۵ مارس باشه. چون طبق گفته سازمان ناسا در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ یک پدیده ای در اسمون رخ میده که دو سیاره عطارد و مشتری کنار هم قرار میگیرن😍🤩😎وقتی اکسوالیم باید سیاره شناس و ستاره شناسم باشیم😂

  • آفتاب
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۲۲:۳۴

    من به تازگی یعنی بخوام بگم دو روزی هست که اکسوال شدم و اطلاعات زیادی درباره گروه اکسو ندارم بعد از دیدن سریال در همسایگی اکسو علاقه شدیدی به گروه اکسو پیدا کردم اگر کسی اطلاعاتی در باره گروه اکسو بهم بده ممنون میشم

  • ❤Exo
    چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ , ۱۹:۱۰

    من اکسو رو خیلی دوست دارم ولی مامانم نمی زارهما یعنی دختر خاله هام وپسر خاله ام عاشق اکسو ییم ولی اونقدر چیز کشیدیم یعنی روزی شد که به خاطره اکسو کتک خوردیم گوشی هامون رو گرفتن 

  • Chanyeol_Exo
    دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۱۹

    سلام به همه اکسوال ها!

    من یک اکسوال هستم و عاشق اکسو هستم، من همه اعضای اکسو رو خیلی خیلی دوست دارم و عاشقشون هستم ولی بیشتر از همه چانیول رو دوست دارم.

    کسی از شما می دونه که اکسو کی کامبک میکنه؟ آخه من خیلی نگرانشون هستم چون دیگه تا الان کامبکی نکردن!

    راستی آیا شما می دونین که سایت مجله تایم نظرسنجی درباره کیپاپ می کنه؟؟؟

    سال ۱۴۰۰ قراره یه نظرسنجی دیگه ای رو هم بذاره که بین گروه های کیپاپ کدوم گروه از همه تو ایران معروف ترن.

    لطفا همه اکسوال های عزیز به اکسو رای بدن، ما کلا می تونیم توی روزهایی که نظرسنجی هست ۱۰ بار به گروه خودمون رای بدیم، لطفا این کار رو بکنین تا اکسو بازم تو ایران معروف ترین گروه بشه! دفعه قبل هم اکسو اولین نفر بود!😃❤ 

    راستی یه نظرسنجی دیگری هم بود که کی تو کیپاپ از همه جذاب تره (البته فقط بین گروه های پسر بود) که اولین نفر کیم تهیونگ از بی تی اس بود!😑😑

    ولی دومین نفر چانیول من بود، من که خیلی ذوق مردم اسم عشقم رو تو دومین نفر دیدم. البته بقیه اعضا هم بود که الان رتبه شون تو ذهنم نیست!😅 ولی کلا لطفا تو نظرسنجی ها شرکت کنید.💫🌈

    We Are One Exo Saranghaja❤❤❤❤❤❤❤

  • 방탄소년단
    جمعه ۱۹ دی ۹۹ , ۱۱:۱۲

    من آرمی هستم و قبل از اینکه این مطلب رو بخونم از اکسو بدم میومد و میشه گفت هیتر اکسو بودم ولی الان ک اینو خوندم واقعا نظرم عوض شد و متوجه شدم اکسو خیلی ارزش داره  درحالی ک من همیشه فک میکردم بی‌تی‌اس بیشترین لیاقت رو داره

    یچیزیم میخواستم بگم لطفا بیاین باهم خوب باشیم چون وقتی آیدلای ما اینقد باهم خوبن بده ک ما هی فنوار راه بندازیم

     

     

     

  • تینا
    پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ , ۱۹:۴۸

    من تازه سه ماهه اکسوال شدم خییییلی دوسشون دارم امیدوارم خیلی خیلی موفق بشن وکنسرتای بیشتری ازشون ببینیم.هرچی گروه کره ای دیدم هیچکدوم یه دلم ننشست جز اکسو...😍

  • 🎵 ᦔ.ꪮ ꪶꪮꪜꫀ𝕣🎶
    چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ , ۱۷:۰۴

    واقعا منتظرم دی او هم بیاد و کامبک جدید بدن ما با اینا نفس میکشیم میخوابیم بیدار میشیم میخندیم گریه میکنیم همه کارامون و با اکسو انجام میدیم

  • 엑소
    شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۰۱:۲۸

    اون اخر که نوشته بودین اکسو نظرسنجی ترتین داده برای اینکه بفهمه از کدوم کشور بیشتر طرفدار داره بعد ایران بود بعد اونا هم روی لباساشون اسم های فارسی نوشتن واقعی بود؟؟؟؟جدیی جدی ؟؟؟؟؟ 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  • Beakhyun
    جمعه ۱۴ آذر ۹۹ , ۱۷:۴۱

    من واقعا از ته قلبم اکسو رو دوست دارم و تازه دو ماهه اکسوال شدم

  • مهدیس
    يكشنبه ۹ آذر ۹۹ , ۱۸:۲۸

    سلام من یه اکسوالم می خوام یه بنر عالی و جذب کننده برای کانالم درست کنم موضوع کانالم اکسوئه اگه میشه کمکم کنید و اون هایی که روبیکا دارن تو کانالم عضو شن 

    لینک چنلم     

     @EXO_for__EVER 

    اگه میشه کمکم کنید تا یه بنر عالی برای چنلم درست کنم ممنون میشم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۱ آذر ۹۹، ۰۴:۴۴
      عزیزم بنظرم توی روبیکا چنل نزن چون واقعا اخبار واقعی و درست اونجا قرار نمیگیره و ازونجایی که زیر نظر ایرانه ممکنه برای اکسوالا دردسر شه
  • LIU
    سه شنبه ۴ آذر ۹۹ , ۱۱:۱۳

    سلام من لیو هستم 

    واقعا دلم تنگ شده که هر 12 نفر رو کنارهم ببینم من 3 ساله که اکسو الی هستم من دنیارو با اکسو شناختم میگن سال 2025 لی برمیگرده ولی اون 3 نفر دیگه چی حالا فهمیدم منظور حرف سوهو چی بود

    واقعا چرا اکسو 4 تا از گلپسراشو از دست داد ما اکسو الی ها منتظر برگشت هر عضو رفته میمونیم

  • هسو
    چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۰۰:۰۵

    به امید اون روزی که ،پسرامون از سربازی بر گردن و همشون با هم کامبک بدن و سوهو کمپانی خودشو بزنه ،برای اون روز ،روز شماری می کنم و می خوام اعضا دوباره کنار هم جمع بشن 

    من تا ابد اکسوال می مونم،حتی اگه بار ها بمیرم و زنده بشم بازم می خوام اکسوال باشم ،وقتی اکسوال شدم فهمیدم که چقدر دنیا قشنگه و من تا اون موقع این همه زیبایی رو ندیده بودم

    خدا ازت ممنونمممممممم که اعضای اکسو رو آفریدی❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • Aychen
    شنبه ۲۶ مهر ۹۹ , ۱۱:۳۹

    سلام

    من آیدام.معروف به آیچن.(چون بایسم چنه😅)حدود یک سال و نیمه که اکسوالم.من تو این یه سال و نیم با اکسو زندگی کردن رو یاد گرفتم.یاد گرفتم اگه میخوام موفق بشم باید تلاش کنم حتی اگه خیلیا ترکم کنن.من مامان و بابام اولش با اکسوال بودنم خیلی مخالفت میکردن ولی وقتی دیدن من از اکسو دست نمیکشم باهاش کنار اومدن.من از بس تو خونه اکسو اکسو کردم خواهر کوچیکمم اکسوال شده و بایسشم بکیهونه.هرکاری میخوام انجام بدم حتما قبلش یه موزیک ویدیو شون رو میبینم.من بعد از اینکه تائوریسهان از گروه رفتن اکسوال شدم ولی هروقت اکسو شو تایم رو میبینم دلم براشون تنگ میشه. چن ماه پیش پسر عمم دراومد گفت این کره ای های مو رنگ کرده ی چشم تنگ چیه تو دوسشون داری؟ منم گفتم همین مو رنگ کرده های چشم تنگ از تو خیلی بهترن.از تو خیلی مهربون تر و جذاب ترن.بعد از اون تصمیم گرفتم از هرکی که به اکسو،کی پاپ و کره جنوبی توهین میکنه متنفر باشم.این جمله رو روی یه کاغذ بزرگ نوشتم و چسبوندم رو در اتاقم.من همیشه با کینگای کی پاپ بودم و خواهم بود.👑We are one for ever.

    اینم از تیکه ی آهنگ مورد علاقه:It,s a love shot.(البته همه ی آهنگ های اکسو محشر و خوبه)

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۴:۱۴
      وای مرسی😍
  • Frnz
    شنبه ۲۶ مهر ۹۹ , ۰۹:۴۶

    این درسته که اکسو سال ۲۰۲۴ قرار دادش تموم میشه و من از این بابت ناراحتم😭اما امکانش وجود دارع تمدید کنند.خداکنه تمدید کنن و اکسوالا رو تنها نذارن🥰🥰

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۴:۱۵
      تمدید نمیشه دیگه عزیزم:)
      اکسو دارن به رفتن از کمپانی فکر میکنن این یعنی از شر لیسومان خلاص میشیم و سوهو میشه رییس کمپانی خودش‌واکسو!
  • Frnz
    سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ , ۱۵:۵۵

    وای من عاشق اکسوام.....امیدوارم یه بارم که شده اعضا رو از نزدیک ببینم و به کنسرتشون برم🥰🥰

  • aeri
    پنجشنبه ۶ شهریور ۹۹ , ۱۷:۳۱

    بیشتر رای گیریارو از توی برنامه رای میدیم...

    یه دونه از تو سایت بود که فکر کنم تموم شد اون/:

  • EXOL
    پنجشنبه ۶ شهریور ۹۹ , ۱۲:۰۶

    میشه لطفا بهم بگید چطور باید سایت رای گیری رو پیدا کرد؟ چطور باید رای داد؟ برای رای دادن ب چه چیز هایی نیازه؟ مثلا ایمیل یا همچین چیزی؟ اخه من ن شماره دارم ن گوشی ن ایمیل فقط این لب تاب رو دارم ک اینم مال بابام بوده. لطفا کمکم کنید. تازه ی سایتی ب اسم ملواز پیدا کردم ک ی مدتی پیش فیلتر شده و اصلا دیگه نمیشه پیداش کرد. سایت خیلی خوبی بود. البوم بکهیون رو اونجا دیدم. ب جز کی پاپ البوم های انگلیسی هم میزاشت. هر البومی ک منتشر میشد سریع تو سایت قرار میگرفت. خیلی ناراحتم. راستی شما از کدوم سایت ها برای دانلود البوم ها و جشنواره ها استفاده میکنید؟ من سایت بیا تو کره رو پیشنهاد میدم. البوم نمیزاره ولی فیلم و برنامه و جشنواره میزاره. من یک بکهیون لاورم چون بکهیون باعث میشه تو بدترین لحظات هم شاد باشم . خیلی هم خوشگل و کیوته. بد جوری عاشقش شدم. از اشنایی با هاتون خوشوقتم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۴۶
      از سایت موزیک باران استفاده کن
  • EXOL
    چهارشنبه ۵ شهریور ۹۹ , ۱۵:۴۸

    من عاشق اکسو هستم مخصوصا بکهیون حتی ب قدری ک بعضی وقتا از دلتنگی براش گریه میکنم. کاش میشد حداقل تو اس ام همکارش میبودم. اما به خانوادم حتی درباره اکسو هیچی نمیگم و نگفتم و نخواهم گفت. چون کاملا با این چیزا مخالفن. ب من میگن دکتر شم. راستش خانوادم مثبت هستن. منم نمیخوام ناراحتشون کنم. میدونید اکسوال های عزیز، توی صبح روز پدر، پدرم رو از دست دادم. و چند روز بعد البوم بکهیون رو دیدم. واقعا بکهیون همه جوره منو از مرگ نجات داد. میخواستم خود کشی کنم ولی ب خاطر اکسو نکرد.

  • aeri
    چهارشنبه ۵ شهریور ۹۹ , ۱۴:۵۲

    ببین anita برای رای گیریا خب اپای مختلفی هست... مثلا یکیش همین موبیت ( mubeat ) 

    اونجا سچان دوبار کاندید شدن دوبارشو بااختلاف کم باختیم...

    تو موبیت میتونی تبلیغ ببینی و قلب جمع کنی... الانم باید قلبامونو جمع کنیم برای سولوی کای که احتمالا اونجا کاندید میشه... یوهاهاهاها

    یا مثلا اپایی مثل آیدل چمپ و فن پلاس برای رای گیریا واقعا مهمن...

    اپایی مثل یوتیوب و اسپاتی و توییتر و فیسوک و اینستا هم درسته برای رای گیری نیستن ولی اوناهم واقعا مهمن... 

    بعد تو مگه توییتر نداری؟ من خودم به شخصه 24 ساعته اونجام...

    هر چی چرت و پرتم بخوام بگم میرم زیر پستای اکسو و ایکس اکسو و بکهیون و لی میگم

    درواقع اونجا خودمو خالی می کنم خخخخ

    همه مون همینیم... توییتر و فیسبوکم برای سوشال خیلی مهمن...یوتیوب و اسپاتیم که اصلی ترینان...

    سوالی داری بپرس

  • anita_exo L
    شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۷:۱۰

    راستی بکهیونم خیلییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییییی کیوتتتتتتتتهههههههههههههههههههههههه ......بیچاررررررررررررههههههههههه چانیییییییییییییی

    ☁☁☁☁☁☁☁

    ☁🎀🎀☁🎀🎀☁

    🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

    🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

    🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

    ☁🎀🎀🎀🎀🎀☁

    ☁☁🎀🎀🎀☁☁

    ☁☁☁🎀☁☁☁

    ☁☁☁☁☁☁☁

     

     

     

  • anita_exoL
    يكشنبه ۱۹ مرداد ۹۹ , ۰۰:۵۳

    من خودم اکسوالم و عاشق اکسو و همینطور سهون هستم......ولی بی تی اس رو هم دوست دارم ....خوندم یکی از عزیزای اکسوال گفته ک بی تی اس توو دستشویی هم اسم ایرانیا رو نمیارع......کی گفته بی تی اس اسم ایرانیا رو نمیاره؟؟؟؟؟ 

    بی تی اس خیلی کار ینی خیلی خیلی کار برای فن های ایرانیش کرده ک من تا بخوام بگم باید تا پنجشنبه هفته بعد بشینم اینجا سرچ کنم......ولی شما میتونی با ی سرچ‌کوچولو توو اینترنت بفهمی ک چ کارهایی واسه ارمی های ایرانی کرده ک اگه بفهمی واقن اشکت در میاد ک اینا چقد خوبن......و من بخاطر همین خوب بودنشون دوسشون دارم ولی ن بیشتر از اکسو.......فقط اینو بگم بی تی اس هفته ای یک بار توو توییت دو ساعت از وقتشونو با فنای ایرانی میگذرونن و جواباشونو میدن...😳😳😳 حتی شاید باور نکنی ولی من توو توییتر از جونگ کوک سوال کردم ک چرا ب ایران نمیایین و اونم جواب دادو گفت ما هزاران بار اقدام کردیم تا ب ایران بیایم ولی بهمون مجوز ندادن....

    امیدوارم متوجه شده باشی ک بی تی اس ب ایرانیا اهمیت میدع....ولی من اکسو رو با دنیام عوض نمیکنمو عاشقانه دوسشون دارم چون اکسو هم واقن خیلی خوبهه....😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍💗💗💗💗💗💗💗💗💗

     

  • EXOL
    يكشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ , ۱۹:۰۶

    من یه اکسوالم 

    به خودم افتخار میکنم 

    به همه ی اکسوالی ها افتخار میکنم و دوسشون دارم 

     ما اکسوالی ها همیشه پشت هم هستیم و به کسی بی احترامی نمی کنیم البته اگه اون از اکسو بد بگه میفتیم سرش 

    اکسو تکه 

    اونی اکسواله که وقتی حتی ۳ تا از اعضا از گروه رفتن بازم بمونه 

    من خوندم که چند تا از اکسوالی ها به خاطر رفتن لوهان و کریس و تاعو دیگه اکسوالی رو تموم کردن 

    واقعا نمیدونم چطور تونستن تموم کنن 

    من که هیچوفت نمیتونم اینکار رو کنم . اینقدر که همش آهنگ های اکسو رو گوش میدم نمیتونم آهنگ های دیگه ای رو گوش کنم 

    ما اکسوالی ها کسایی هستیم که پشت هم هستیم . توهین نمیکنیم و از اکسوالیمون نمیگذریم ❤❤❤❤❤❤

  • anita_exoL
    شنبه ۴ مرداد ۹۹ , ۰۱:۱۶

    سیییییلامممم به همه اکسوالا.. ی چیزه خنده دار و باحال میخام بگم بهتون....

    سوهو توو ی برنامه تلویزیونی شرکت کرده و گفته: اعضا گاهی منو مامان صدا میزنن..سهون مکنه مونه و گاهی ک میخواد خودشو لوس کنه میگه مامان من زن میخوام برام زن بگیر یا ک مامان من جیش دارم ...منم بش میگم بیا توو سر من بکن مگه دسشویی نداریم..... من کاپل چانبک رو دوس دارم ولی از نظرم سهون و سوهو خیلی خنده دارن... سوهو سرماییه سهون گرمایی... چانیول میگه من ی بار ک رفتم توو اتاق سهون و سوهو شبیه حمام بود و سهون لخت رو سرامیک خواب بوده و سوهو سرش پتو بوده..میگه سهون هی کولر رو روشن میکنه سوهو پشتش کولر و خاموش میکنه و میگه این کارو تا خوده صبح ادامه میدن..........

    کرم دارن بچه هامون چ کنیم...

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۲۶
      از کجا دراوردی؟! :/
      الکیه خواهرم....فقد اخریه درسته که اونم ماله چانیول و بکهیونه.....
  • anita_exoL
    شنبه ۴ مرداد ۹۹ , ۰۱:۰۳

    بچه ها ی چیزی.نمیدونم میدونین یا نه ..ولی میگم. وقتی ک لوهان و کریس و تاعو از اکسو رفتن کمپانی همه ی اعضارو جمع کرد ی جلسه گذاشتن و گوشیه همرو جمع کردن ک هر چی در رابطه با کریس و لوهان و تاعو هستن و حذف کنن و بلاکشون کنن کلا... بکهیون چون نمیخواست دوستیش با کسایی ک رفتن قط بشه الکی گفت گوشیشو خونه جا گذاشته. وقتی ک فهمیدن دروغ میگه لی سومان محکم زد زیر گوش بکهیون و کلی هم بش توهین کرد..خیلی ناراحت کنندس واقن........

  • Alireza Dargi
    جمعه ۲۰ تیر ۹۹ , ۲۰:۰۱

    به نظر من ...

    همین که هستن بسه

    جرا باید انقدر ازشون تضازا کنیم

    ائنا هم خسته میشن

    من همین که میدونم جقدر دوسمون دارنو و 

    همیشه میمونن....

    برام کافی

  • pariya
    دوشنبه ۹ تیر ۹۹ , ۱۵:۱۸

    واقعا این اکسوال های کره ای چ توقع هایی دارن.......

    به نظر من نباید انقدر درخواست از اکسو میکردن ....

    اکسو واقعا برای اکسوالا و فنا خیل زحمت کشیده به نظر من بعضی از اکسوالا وقعا درخواست های بیجایی میکنن 

    همینکه اکسو هست و برای ما فنا کامبک و اهنگ میده خودش خیلی کاره.

    اون اکسوالایی که این درخواست هارو میکردن مثلا واسه همین ماما واقعا اکسو رو درک نمی کنن اعضا مگه چه گناهی کردن همینکه برای ما کامبک میدن و مارو دوس دارن خیلی زیاده و از همه مهم تر اینکه همیشه باهومون خوبن و در کنارمون هستن.

  • pariya
    دوشنبه ۹ تیر ۹۹ , ۱۴:۳۱

    سلام

    این دقضیه معذرت خوای بکهیون از تهیونگ چی بوده؟؟؟؟

    اون کدوم فن های اوسکلی بودن که به بک من فحش دادن؟؟؟؟

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۰۶
      وات؟! :/
      همچین چیزی وجود نداشته حاجی...
  • anita exo_ fan
    دوشنبه ۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۲۵

    اکسو زندگیمه.... اکسو همچیزمه.... همه دنیام توو اکسو خلاصه میشه .. گور بابای هر که میگه اکسو بده... مگه ادم میتونه این دوازده تا فرشته که الان هشت فرشتنو ببینه و بشناسه دوست نداشته باشه.. به سلامتی روزی که از نزدیک اکسو رو ببینیم.. امیدوارم هر ساعت و هر لحظه درخشان تر از قبل بشن.. دوست دارم توو کیپاپ حرف اولو بزنن.. دوست دارم شک توو فن بودن نذارن.. عاشقشونم ... دوسشون دارم .. اکسو رو ترجیح میدم به بقیه کارام...عاشق شما هم هستم که اکسوالین... به امید روزی که ببینیدشون.. اره اره فقط اکسو همین...

  • سهون+یاشگین=هونگین
    يكشنبه ۸ تیر ۹۹ , ۱۶:۲۶

    سلام من امسال سومین سالی هست که اکسوالم واز این بابت خیلی خوشحالم ما اکسوال ها باید سپاسگزار باشیم که خدا اکسو رو به ما داده .وقتی که اکسو دوازده نفره بود من اکسوال نبودم ولی وقتی اکسوشوتایم دیدم دلم میخواست همشون پیش هم بودن .برای من افتخار که یه اکسوال❤❤❤

  • y
    جمعه ۶ تیر ۹۹ , ۲۰:۳۳

    سلام  من اکسوالم یه ایرانی من عاشق همه ی اعضای گروهمان اما سوهو رو از همه بیشتر دوست دارم و دوستم عاشق سهون هست و کسی که این گروه رو به ما معرفی کرد عاشق بکیهون هست ما داستانایی تو ذهن هامون می سازیم که با شما ازدواج کردیم دوستووووووووووووووون داریم زیاد😘😘💕💞

  • exo
    شنبه ۳۱ خرداد ۹۹ , ۱۹:۲۴

    اکسو مایه افتخار ما اکسوالاست                                                                                                                                                                                                      من اکسو رو خیلی دوست دارم جوری که دیدنشون از نزدیک ارزوی همیشگی منه دوست دارم یه روز تو اون کنسرتای جذاب و زیبا و هیجانیشون باشمو از ته وجودم فریاد بزنم و از بودنشون تشکر کنم

  • اکسوالم
    شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ , ۱۴:۲۲

    سلام من تازه اکسو ال شدم چجوری میتونم یه اکسو ال عالی باشم میشه سایت های که مخصوص اهنگ های اکسو هست رو بزارید؟ 

    یا سایت های  موزیک ویدیو هاشون

    اینارو خوندم اشکم دراومد

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۲:۵۰
      برای یه اکسول عالی شدن باید برای اکسو و فندومت مفید باشی‌..به فندومت توی استریم و سوشال کمک کن و اکسورو حمایت کن .همین😶
  • EXO-L
    جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ , ۱۶:۰۹

    من پارسال اکسو ال شدم ولی واقعا خوشحالممم

    از اینکه میبینم این همه موفقیت  هر روز بهشون اضافه میشه واقعا افتخارمیکنم که اکسو الم اون از بکهیون که تو ی چند ساعت آی کیل کرد چارتارو- اون از بازیگریش- اون از مدل بودنش- تازگی که به عنوان نابغه ی کیپاپ معرفی شد اون از آهنگاش که هر سری در میاد رکورد میشکنه - اون از طراحی های لباساش که خیلی فوق العادننننننن😊واقعا باس بیون برازندشه😉

    اون از چانیول که استدیو نانگی رو میگردونه اون از آهنگ جدیدش اون از آهنگسازی فوق العادش اون از بازیگریش دیگه واقعا دیگع زبونم بند اومده

    لیدرمون که ماشالا توی سربازیم  لیدر گردانه😂 اون آلبومش😍

    اون از کای که سفیر قوچیه وای دیگه خسته شدم بقیه ی موفقیاتاشون بمون واسه دفه ی بعد😂😂

    راسی وقتی میرن سربازی به این دلیل نیس که از گروه رفتن چند روز پیش یکی از دوستام که آرمی بود اومد هم به اکسو کلی فش داد هم به من بعو گفت اکسو داره از هم میپاشه گفتم به خاطر چی گفت چون رفتن سربازی 😂 خب اخه اینکه دلیل نمیشه 🙂واقعا بیاین به همدیگه احترام بزاریم و من وقتی شنیدم چن داره ازدواج میکنه انقدر خوشحال شدم که نگو😂😂 و وقتی هم که شنیدم بچش به دنیا اومده داشتم بالا پایین میپریدم از خوشحالی 😂 اکسو به پادشاه کیپاپ معروفه واین یکی از افتخاراتمونه ما همه یکی هستیم بعضی وقتا ما فنا یه کاری میکنیم که آیدلا مون ناراحت میشه پس مواظب رفتارمون باشیم😊   

  • EXO-L
    جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ , ۱۶:۰۸

    من پارسال اکسو ال شدم ولی واقعا خوشحالممم

    از اینکه میبینم این همه موفقیت  هر روز بهشون اضافه میشه واقعا افتخارمیکنم که اکسو الم اون از بکهیون که تو ی چند ساعت آی کیل کرد چارتارو- اون از بازیگریش- اون از مدل بودنش- تازگی که به عنوان نابغه ی کیپاپ معرفی شد اون از آهنگاش که هر سری در میاد رکورد میشکنه - اون از طراحی های لباساش که خیلی فوق العادننننننن😊واقعا باس بیون برازندشه😉

    اون از چانیول که استدیو نانگی رو میگردونه اون از آهنگ جدیدش اون از آهنگسازی فوق العادش اون از بازیگریش دیگه واقعا دیگع زبونم بند اومده

    لیدرمون که ماشالا توی سربازیم  لیدر گردانه😂 اون آلبومش😍

    اون از کای که سفیر قوچیه وای دیگه خسته شدم بقیه ی موفقیاتاشون بمون واسه دفه ی بعد😂😂

    راسی وقتی میرن سربازی به این دلیل نیس که از گروه رفتن چند روز پیش یکی از دوستام که آرمی بود اومد هم به اکسو کلی فش داد هم به من بعو گفت اکسو داره از هم میپاشه گفتم به خاطر چی گفت چون رفتن سربازی 😂 خب اخه اینکه دلیل نمیشه 🙂واقعا بیاین به همدیگه احترام بزاریم و من وقتی شنیدم چن داره ازدواج میکنه انقدر خوشحال شدم که نگو😂😂 و وقتی هم که شنیدم بچش به دنیا اومده داشتم بالا پایین میپریدم از خوشحالی 😂 اکسو به پادشاه کیپاپ معروفه واین یکی از افتخاراتمونه ما همه یکی هستیم بعضی وقتا ما فنا یه کاری میکنیم که آیدلا مون ناراحت میشه پس مواظب رفتارمون باشیم😊   

  • اکسوالم
    چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ , ۲۱:۱۴

    چقدر دلم تنگ شده برای دیدن جمع دوازده نفرشون :(

    وقتایی که اکسو شوتایم میبینم خدا میدونه چقدر دلم میگیره و دلم میخواد عر بزنم :( عــــــــــــــــــــــــــــــــــــرررر 

    چقدر دلم برای خنده های کریس که واقعا خنده بودن تنگ شده برای مسخره بازیای پاندامون تاعو 

    12 نفر بودن شدن 8 تا ... الانم با 5 نفر کنسرت اجرا میکنن ...

    یه رو تو یه اجرا که تو فضای باز بود بارون گرفت و اعضا و فناشون داشتن خیس میشدن ... بکی کتشو درآورد و گفت ترجیح میدم با طرفدارام خیس بشم ... 

    آخه مگه میشه اینارو دوست نداشت؟!

    خدا بخیر کنه واقعا ...:( :( 

    یه اکسوال قوی و شجاعه ... یه اکسوال خستگی ناپذیره ... درست مثله آیدلشون... پس بیاید قوی باشیم درست مثله اکسو ... 

  • اکسوالم
    چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ , ۲۱:۰۷

    چقدر دلم تنگ شده برای دیدن جمع دوازده نفرشون :(

    وقتایی که اکسو شوتایم میبینم خدا میدونه چقدر دلم میگیره و دلم میخواد عر بزنم :( عــــــــــــــــــــــــــــــــــــرررر 

    چقدر دلم برای خنده های کریس که واقعا خنده بودن تنگ شده برای مسخره بازیای پاندامون تاعو 

    12 نفر بودن شدن 8 تا ... الانم با 5 نفر کنسرت اجرا میکنن ..

    خدا بخیر کنه واقعا ...:( :(

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۲:۴۴
      فکر میکردی که تا الان بشن چهار نفر؟ :))))))))))))))))))) خدا بخیر کنه فقد....
  • Pariiia
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۹ , ۰۲:۰۰

    من عاشق این گروهم واقعا دوستیشون رو میپرستم و تمام اعضا رو دوست دارم . بکهیون و کای و سوهو از نظر من یه اسطورن چون واقعا تلاش میکنن برای حفظ گروه من دوس دارم برای یه بارم که شده گروه اکسو رو ببینم و برم کره واقعا شنیدن خبر ازدواج کردنشون سخته هرچند در حال و گذشته و اینده باشه ولی اوناهم انسانن من زبان کره اییم رو دارم تقویت میکنم تا یه خواننده شم و برم کره هرچند که صدای خیلی خوبی دارم استایلشم دارم ولی به خاطر اینکه تنها به کسی استعدادمو نشون میدم که مسخرم نکنه و راهنماییم کنه تا کنون اصلا کسی صدا و رقص منو ندیده امیدارم استعداد های دختر پسر های ایرانی فاش بشه و بتونن پیشرفت کنن . هرچند فکر کنم گروه اکسو پیر بشن و همه ازدواج کنن و خوانندگی رو ترک کنن تا ۸ یا ۱۰ سال اینده اخه بکهیون ۱۷سال ازم بزرگتره و از عمو کوچیکمم بزرگ تر 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۷
      ارزو های قشنگی داری**
      منم اون اولا همینجوری بودم
      بکهیون یه ارزو داره...میدونی اون چیه؟
      اون دوست داره اکسوال هایی رو ببینه که روی صحنه های بزرگ با یه جایزه تو دستشون میدرخشن!
      بیا ارزوشو براورده کنیم...باشه؟
  • EXO.L❤❤EXO
    يكشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ , ۱۶:۳۲

    خیلی خوبه که اکسو به فناشون اهمیت میدن❤

    من وااااقعا دیوونه وااار اکسو رو دوس دارم و عاشقشونم❤

    افتخار میکنم که یه اکسو الم❤

    ممنونم بابت این متن قشنگ👌

    فایتینگ✌👏

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۸
      خواهش میکنم عزیزم**
  • exo
    يكشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ , ۱۶:۲۰

    اکسو خیلی عالیه 

     

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۲ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۷
      معرکه استتتتتتتتتتتتت
  • P.nagar
    پنجشنبه ۸ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۵

    من بهشون افتخار میکنم چون تو اوج سختیاشون به خاطر ما خندیدن...⭐

    همینطور اکسو الا چون ما از ته دلمون حمایتشون میکنیم...⁦🤞🏻⁩

  • شایی
    جمعه ۲۶ ارديبهشت ۹۹ , ۱۹:۵۸

    عزیزم میشه اون عکسی که رو لباساشون به فارسی نوشته رو بزاری 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۵
      بله حتما^^
  • fati
    سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۸:۴۰

    exo

     

    عاشقتم  

    از بس اهنگای اکسو گوش دادم دیگ نمیتونم اهنگای دیگه رو گوش کنم عاشقتونم 

     

    مخصوصا بکهیون

  • exo
    سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۱۴

    خواهش میکنم تا من 20 سالم شه بتونم بیام ببیمنتون باشین 

     

     

    عاشقتونم آرزوی موفقیت برای شما بهترینا

  • exo
    سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۰۳

    دوستون دارم عاشقتونم میمرم براتون 

     

    ارزوم اینه ک همیشه سالم باشین همیشه باشید و بخونید و همین تعداد بمونید کمتر نشنین 

     

    بکهیون عاشقتم میمرم برات دوست دارم راستی تولدتم ک خیلی ازش گذشتع ولی تولدت مبارک عشق من 

     

    نمیشه ماهم بیایم ببینمتون کجای باید ببینمیتون 

    با ارزوی موفقیت برای اکسو 

     

    دوستون دارم عاشقتونم 

  • exo
    سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۱:۳۳

    وای من الان 3 سال طرفدار اکسوام خیلی خیلی بهشون افتخار میکنم و ازشون ممنونم ک زیاد زحمت میکشن عاشقشونم دوسشون دارم ب خصوص بکهیونو میمرم براتوون با ارزوی موفقیت 

  • exol
    شنبه ۲۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۳۸

    اکسو رو عشقه

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۵۰
      یسسسسسسس
  • Zahraegb
    شنبه ۲۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۵۵

    من بهشون افتخار میکنم🤗و ارزوی بهترین هارو براشون دارم.

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۵۰
      ممنونم:"))
  • mohi.exol
    جمعه ۱۹ ارديبهشت ۹۹ , ۰۳:۱۵

    مرسی بابت پست قشنگ وسافتی ک گذاشتی.

    میدونم هرکسی عاشق گروه خودشه و با سلیقه خودش گروه استن میکنه بیاین سعی کنیم فنوار رو تا جایی ک مییییتونیم کاهش بدیم.

    فایتینگ

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۸
      فایتینگ:))))))))
  • farnaz
    سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۹ , ۱۹:۱۱

    سلام ببخشید من تازه اکسوال شدم ، یه سوال داشتم ،چرا به اکسوال ها اریز هم میگن ؟؟؟

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۳
      این اسمیه که بکهیون برای فن ها انتخاب کرده
  • hyuna
    يكشنبه ۱۰ فروردين ۹۹ , ۱۷:۱۴

    من خودم اکسوالم و عاشق اکسوام اما بی تی اس رو هم دوست دارم و بنظرم بی احترامی به گروهای دیگه جالب نیست:)، راستی چ پست خوبی اشکم دراومد😞عررر

     

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۲۹
      درسته
      توی هر گروه فن هایی پیدا میشن که چیزای ناجوری بگن و این دلیل نمیشه دوتا فندوم از هم متنفر بشن!
      همچنین=)
  • غزل
    دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۳:۲۶

    سلام عزیزم به نظرت اکسو به ایران میاد

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۸ فروردين ۹۹، ۱۹:۳۹
      بهتره بگم تیکه تیکه هم بشیم زیر قبر اکسو ایران نمیاد=/
      همین خواننده های ایرانیم بزور کنسرت میزارن و بنظرت ایران اجازه میده گروه های خارجی برای اجرای کنسرت یا گردش بیان ایران؟!
  • Kiana
    پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ , ۲۳:۳۲

    عزیزم

  • kiana
    دوشنبه ۱۹ اسفند ۹۸ , ۱۷:۲۹

    دارم دیوونه میشم انقدر اکسو گوش دادن

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۲۷
      میگن اگر زیاد اکسو گوش بدی از گوشات اکلیل میباره؟!
      اکلیل های تو چه رنگیه؟😉
  • کیم
    چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۸:۱۴

    یکی از چیزایی ک بابتش خیلی خوشحالم شناختن اکسوعه.

    اونا فقط چندتا پسر خواننده و طرفداراشون نیستن. ما مث خانوده ایم. ما به هم انرژی و انگیزه میدیم. از هم الگو میگیرم و به هم چیزای خوب یاد میدیم. توی شرایط سخت پشت هم میمونیم و به هم عشق میورزیم. عشقی ک توی فندوم اکسو ال هست رو با هیچی نمیشه عوض کرد.

    خوشحالم از اول مسیر باهاشون بودم. خوشحالم تو همه روزای سخت و روزای خوب پیششون بودم. این روزا هم سختن. ولی خوشحالم ک اس ام گفت پسرا قبل اعتراف چن به فن ها باهم بحثاشون رو کردن و ب این نتیجه رسیدن دیگه اجازه نمیدن هیچ کسی از اکسو بره و هرطوری ک هست نه نفره میمونن. خوشحالم ک میبینم چقد پشت هم هستن. چون قبل اکسو هم پیگیر خبرای کیپیاپ بودم و توی این سالا کلی گروهای خیلی عالی و معروف رو دیدم ک بخاطر ی مسئله ی کوچیک دیسبند کردن. ولی اکسو همه جور مشکلی رو پشت سر گذاشت و هنوز اون بالا بالاهاس.

  • *terme*
    سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ , ۱۲:۲۳

    واقعا اکسوال بودن افتخار داره!

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۱۶
      که این افتخار نسیب اری ها میشه!
  • bek
    دوشنبه ۱۶ دی ۹۸ , ۱۸:۱۶

    من میمیرم برای این که یک بار ببینمشون  می دونم این حس هر اکسوالیه امیدوارم از این تعدادشون کمتر نشه وآرزو می کنم دوباره جمع 12 نفرشونو ببینم مخصوصا لوهانو 

    راستی من بکهیون لاورم گفتم شاید بخواید بدونید

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۱۵
      جالبه منم دوست دارم تعدادشون بیشتر بشه اما داره کمتر میشه=(
      بنظرم هرکدوم به اندازه خودشون برگشتنشون مهمه و اینکه تاعوریسهان الان باهم صمیمی هستن و با اکسو ارتباط دارن فوق العاده عالیه
      منم کریس لاورم!
  • s.o
    يكشنبه ۱۵ دی ۹۸ , ۲۳:۰۲

    اونا خیلی به ما محبت کردن اما ما باید قدر اونارو بدونیم وازشون مچکر باشیم من که توی این دوسال کا فنشون بودم ومیمونم به این نتیجه رسیدم واقعا این کاراشون جای تشکر داره اکسو ازتون متشکرم 

     

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۱۴
      این تشکرو تو باید این دوسال فن بودن بهشون هدیه کردی!
  • s.o
    شنبه ۱۴ دی ۹۸ , ۱۹:۴۱

    وووووویییییییییییییی ^-^

     

     

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۱۳
      سافت شدگی سر این پست کشته های زیادی داده=)
  • kiana
    چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ , ۲۱:۲۱

    Exo عاشقتونم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۹ آذر ۹۸، ۲۳:۴۷
      اشک تو چشمام جمع شد...
  • رخی
    چهارشنبه ۶ آذر ۹۸ , ۱۹:۱۳

    عشق جون زندگی وهمه چی فقط اکسو عاشق اکسوام اونم خیلی بیشترازخیلی

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۶ آذر ۹۸، ۲۲:۱۸
      این حس تمام اکسوال ها است:)
      خوشحالم که یه نفر دیگه هم داره تجربش میکنه
  • parya
    دوشنبه ۶ آبان ۹۸ , ۱۳:۲۲

    رح خیلی خوبه و کیوت

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۶ آبان ۹۸، ۱۵:۳۳
      سافت
      سافت
      سافتتت❤️😍
  • parya
    يكشنبه ۵ آبان ۹۸ , ۲۲:۵۱

    یه سوال اکسو نمیتونه یه چند عضو بگیره؟ من تو دلم و ذهنم اکسو رو دوازده نفر میدونم راستی اون کنسرت اکسو واسه ایرانیا اسمش گرول بود و همش دستبند و کلاه سبز وسفید وقرمز گزاشته بودن لباساشونم الماس وجنگجو بود اون موزیک ویدیو رو هم دارم خیلی کیوت بودن*-*                            من اکسو ی دوازده نفره رو میخوامممممممممممممممم عررررررررررر                              اکسو خیلی خوبه فداشون شم کیوتام

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۵ آبان ۹۸، ۲۳:۲۸
      گرول...کیوت....اهم اهم😅
      ولی خوبه که گرول رو واسه ایران انتخاب کردن😍

  • yasi_exo_l
    پنجشنبه ۲ آبان ۹۸ , ۱۶:۱۴

    اها الان که گفتی رفتم لایوشو دیدم 👍

    خوب شد گفتی❤

    هالووین پیشاپیش مبارک.💋🎉🎃

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲ آبان ۹۸، ۱۷:۲۷
      اوهوم:) خوبه
      وظیفه ی من اعطلاع رسانیه:)
      ممنون گلمممم مرسیییی
  • yasi_exo_l
    پنجشنبه ۲ آبان ۹۸ , ۱۵:۱۵

    چشمام پره اشک شد😿

    حالا بازم بگین بی تی اس 

    بی تی اس حتی تو دستشویی اسم ایرانیا رو نیاورد

    ولی سوهو تو لایو یک ماه پیشش به ما ایرانیا سلام کرد😭😻

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲ آبان ۹۸، ۱۵:۳۲
      بله درست میگین واقعا اکسو زحمت کشید  دمشون گرم!
      اما لطفا نگین بی تی اس برای ما ایرانیا کاری نکرد 
      جیمین تو لایو اخیرش اسم ایران رو اورد

      مکنه بکی:
      درسته...این وبلاگ تنها برای اکسو نیست...خواهش دارم به بقیه گروه ها احترام بگذارین...اتفاقا جیمین همین چند روز پیش تو لایوش راجب ایرانی ها صحبت کرد و گفت دوستشون داره❤️
      اکسو هم چون طرفدار ایرانی زیاد داره اینجوریه وگرنه هردو فن هاشونو دوس دارن
  • سحر
    يكشنبه ۲۱ مهر ۹۸ , ۱۷:۰۳

    اینو که خوندم واقعا ناراحت شدم...چون اونا همه کار برای خوشحالی ما میکنن...در حالی که بعضی فنا خیلی پررو هستن...اونا خیلی مهربونن...و واقعا اکسوال هارو دوست دارن...من خیلی دوسشون دارم و با خوندن این پست به یقین رسیدم...الان واقعا افتخا رمیکنم که یه اکسوالم.

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۱ مهر ۹۸، ۲۳:۳۵
      یه چیزی فرا تر از افتخار...
  • a
    پنجشنبه ۶ تیر ۹۸ , ۱۰:۱۷
    یکی میگفت هردوطرف عذرخواهی ام کردن:(
    من خوب راسش مولتی فنمD: بعد مگه میشه مولتی فن باشی،اکسوال و ارمی و اگاسه نباشی؟


    😭😭من نمیفهمم چرا بعضی فنا فک میکنن ایدل مورد علاقشون چون ایدله حق نداره خیلی کارا رو بکنه
    توی پارتی پیپل هم اکسوالا رسما حق عاشق شدن رو از اکسو گرفتن...
    سر همون بکهیون و تیان خیلی هردوشونو داغون کردن
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۶ تیر ۹۸، ۱۶:۲۵
      اره موافقم ......منم مولتی فن هستم اما نمی‌دونم چرا ولی به اکسو خیلی وابسته شدم......نمی تونم ولش کنم.

  • a
    چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۲۳:۵۱
    من ی پیج پیدا کردم که میگفت ته یان و بکهیون خبر کات کردن رسمیشون نیومده-_- من خودم اهل این نیستم که ایدلا رو باهم شیپ کنم و هی کاپل بسازم خیلیم بدم میاد ولی به نظرم اگه دوتاایدل همدیگه رو دوس دارن فنا نباید هیت بدن ولی اگه رسما کاتن ک خوب پس هیچی

    کلا من تازه وارد فندوم ام خیلی سردرنمیارم😁
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۶ تیر ۹۸، ۰۲:۲۲
      چرا خود بکهیون گفت چند روز بعد هم اس ام تایید کرد....
      مگه تو فندوم اکسویی؟؟؟
      یا ارمی.....
      اره اونا خیلی وقته کات کردن تقریبا پارسال پری سال بود فکر کنم....
      منم موافقم بیچاره ها تو یه برنامه بود مجری هی میگفت پنجاه سالگی ازدواج کنن میگفتن نه...میگفت هفتاد سالگی چی بازم گفتن نه......بیچاره چان در اومد گفت اشکال نداره بعد مرگمون ازدواج می‌کنیم.......تازه دارم به حقیقت پی میبرم.

  • a
    چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۱۶:۳۶
    وایییییییییی عرررررررررررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 میشه عکس اون کنسرت رو بزاری و بگی کدوم کنسرت بود؟ اسن تو چه سالی اون نظر سنجی رو کردن؟

    پسرام همه کاری باسمون کردننننننننننننننننن اکسوالا کره ای خدایی خیلی پرروعن
    ی چیز دیگه خوب 2015 هم تاعو رفت از 2015 بدشون نمیاد?-___-

    میشه دوتاپست درمورد اعضایی که رفتن و بکهیون و تیان بزاری؟
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۵ تیر ۹۸، ۱۸:۵۳
      اگه توی اینترنت سرچ کنی عکس هاشون بالا میاد چون لوهان با لباس الماس خیلی عکس گرفت(خرذوق بود قشنگ)
      خب در اصل ۲۰۱۴ بود که کریس و لوهان رفتن و اونم اولای ۲۰۱۵ بود که تاعو رفت .....واسه همین..

      اعضایی که رفتن زیاد وضعشون خوب نیست واسه همین خبر های زیادی ازشون منتشر نشده.....این وب هم هدفشون خبر های جدید دان هست........

      بکهیون ته یون  هم که دیگه نگم😡😡😡
      سرشون اینقدر حرص خوردم.......
      اونها هم که دیگه کات کردن خبر خاصی ندارن.....
      ممنون بابت نظرت.....
  • -kiute ARMY-nosayebe
    دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ , ۱۵:۴۳
    اوکی بیبیه من
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۵:۵۸
      مرسی عزیزم
  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۸ , ۲۱:۰۲
    خوشگل من ناراحت نشیا ....دختر عموم عصبانی بود یه چیزی گفت ...همش تقصیر منه من ناراحتش کردم اونم عصابش بهم ریخته بود ببخشید....من شرمنده تم....عذرم خواست ....عشقم ناراحت نشی آبجیت دق کنه ...خوووووووووووووب^________________^
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۵:۵۷
      نه عزیزم اشکال نداره خودش اومد معذرت خواهی کرد البته تقصیر منم بود
      ...... نه بابا چه شرمنده ایی مشکلی نیست..
      :))))))
  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۸ , ۲۰:۴۶
    در ۳۰ می ، براساس خبرگزاری اسپورت چوسان ، از طرف چندین منبع اعلام شد که ، دی او به عنوان سرباز از ۱ جولای خدمت میکنه . این عضو اکسو‌ متولد سال ۱۹۹۳ عه و هنوز چند سال مهلت داره . ولی درهرحال اون الان درحال انجام پروسه ی رفتن به سربازی شه . 


    بعد بحث با کمپانی اس ام و اعضای اکسو ، دی او تصمیم گرفته که بعد از شیومین دومین عضو اکسو باشه که به سربازی میره .




    بیانیه اس ام در این مورد : 


    دی‌او از اکسو در جولای به سربازی میره . اون تاریخ رفتنش که یک جولای هستش رو امروز دریافت کرده و به عنوان سرباز ، سربازی شو شروع میکنه . 


    با رفتن شیومین به سربازی در ۷ می ، پروسه ی سربازی برای اکسو شروع شد و دی او بعد از بحث و گفتگو با کمپانی و اعضای گروهش تصمیم گرفت که خدمت سربازی شو شروع کنه . 
    دی او امیدواره که در سکوت به سربازی بره و بخاطر احترام به خواسته ش ، محل و ساعت اعزام به سربازیش اعلام نمیشه . "
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۵:۵۷
      واااااا نمی دونستم......
      پس چرا پارسال توی موزیک ویدیو ها و جشن ها سرش کچل بود....
      ://////
  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۸ , ۲۰:۴۲

    بر اساس گزارشات OSEN در ۵ ژوئن ، چانیول و سهون قراره به عنوان جدیدترین زیرگروهِ اکسو و اولین زیرگروه دو نفره در جولای دبیو کنند


    قبلتر کار گروهی این دو عضو با استعدادِ اکسو رو در اس ام استیشن “ We Young“ در سپتامبر گذشته شاهد بودیم 


    این منبع خبری همچنین اعلام کرده که سهون و چانیول فیلمبرداری موزیک ویدیوشون رو هم تموم کردن و در حال حاضر در مراحل پایانی آماده سازی آلبومشون هستن!


    گفته شده هر دو عضو سخت برای آلبوم جدیدشون کار کردند و برای اینکه همه چیز عالی باشه نهایت تلاششون رو کردن 


    کمی بعد از این گزارش ، کمپانی اس ام هم با بیانیه ای این گزارش رو تایید کرد : 


    “ اعضای اکسو ، سهون و چانیول در حال حاضر دارن برای دبیو در زیرگروهی جدید آماده میشن ، قراره آلبومشون زمانی در جولای منتشر بشه، لطفا منتظرشون باشید “ 

    برای دبیو این زیرگروه هیجان زده اید؟
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۵
      وای اره چه خوب ولی قبلا چنبکشی هم گروه داشتن
      مرسی اونی جونم...
  • -kiute ARMY-nosayebe
    شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۲:۲۹
    وای اکسو واقعا گروه خوبیههههههههه
    افتخار کن که اکسوالی هستی
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۹ خرداد ۹۸، ۱۵:۲۸
      همینطور تو
      مرسی
      :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان