تایتل قالب


عکس و تصویر SM Releases Official Statement Regarding Chen And EXO’s Future Activities . 20 فوریه کمپانی اس ...

متن بیانیه:
" سلام این پیام از طرف SM Entertainment است.
این اطلاعیه ای مربوط به موضع اعضای اکسو و کمپانی در رابطه با مسیر فعالیت های آینده ی اکسو است.
.
به عنوان کمپانی گروه اکسو ما نظرات اعضای اکسو را مربوط به مسائل مهم شامل مسیر گروه و فعالیت های اعضا اولویت قراردادیم.
.
قبل از اعلام رسمی ازدواج چن, مذاکره ای با اعضای اکسو صورت گرفت.
هرچه که اعضای اکسو درد ترک کردن اعضا را تا به الآن تجربه کرده اند, آنها تصمیم خود را مبنی بر اینکه میخواهند مانند قبل با هم به کار خود ادامه دهند ابراز کردند.
کمپانی هم به نظر اعضا احترام گذاشته و هیچ تغییری در تعداد اعضای اکسو صورت نخواهد گرفت.
.
علاوه بر این اعضایی هستند که خدمت سربازیشان را در پیش دارند , لذا از سال گذشته تصمیم گیری شد که فعالیت های امسال اکسو روی فعالیت های سولو و یونیتی اعضا متمرکز باشد.
فعالیت های اعضا یکی پس از دیگری اعلام خواهد شد.
.
اعضای اکسو در مسیر های مختلف به عنوان اکسو, هنرمند سولو و یونیت هایشان به فعالیت ادامه خواهند داد و عشق طرفداران را جبران خواهند کرد.
ما نیز حمایت کامل خود را در هر روش و مسیر ممکن برای پیشرفت و رشد اکسو و اعضایش ارائه میکنیم.
با تشکر."

پ.ن: لی سومان تخم سگ-_-

دم اعضا گرم که ریدن دهنش مرتیکه!

اکسو ال و اکسو تا ابد با همن

 

 

 


نظرات (۳۴)

  • یک کره ای 🇰🇷🇰🇷
    يكشنبه ۲۱ اسفند ۰۱ , ۰۵:۳۸

    دلم براشون تنگ میشه من اول یه اکسوال بودم وقتی که اکسو از هم پاشید شدم یه ارمی😭😢🤧💔

     

    دلم خیلی براتون تنگ میشه 😔😔🖤💔

  • یک کره ای 🇰🇷🇰🇷
    يكشنبه ۲۱ اسفند ۰۱ , ۰۵:۳۶

    دلم براشون تنگ میشه من اول یه اکسوال بودم وقتی که اکسو از هم پاشید شدم یه ارمی😭😢🤧💔

  • مهتاب
    دوشنبه ۷ شهریور ۰۱ , ۲۰:۲۲

    یارو لی سومان رسما می‌خواسته بهشون بگه دیسبند شین ک اونام قبول نکردن🙂👌🏻❤️

  • H.S
    سه شنبه ۱۳ مهر ۰۰ , ۲۳:۵۵

    من الان 4 ساله اکسوال ومنم میدونم که اکسو تا 2028 میمونه حتا بیتز از بی تی لس

  • E
    شنبه ۱۲ تیر ۰۰ , ۱۶:۲۴

    من دیگه اکسو ال نیسم و الان یه ارمی و یه انستی کینگم ولی دیگه از اکسو بدم میاد چون سناشون رفته بالا و خیلی با هم جدی هستن و احترام بیش از هد میزارن ولی تی اکس تی و بی تی اس همشون با هم شوخی میکنن و همشون شیطونن و اینش خوبه 

  • ....
    شنبه ۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۲۲

    مطمینم اس ام با همون سیاست که تی وی و سوجو رو نگه داشت اکسو رو هم نگه میداره

  • ...
    شنبه ۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۰۲

    بعد هم اینکه سوپرام که دوتا از اعضاش مال اکسوهست تازه دبیوت کردن.پس قطعا کای و بکهیون مجبورن تمدید کنن به خاطر سوپر ام  و بقیه ی اعضا هم مجبورن بمونن

  • ...
    شنبه ۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۵۸

    اکسو ۲۰۲۴ از کمپانی نمیره تی وی ایکس کیو و سوجو ۱۶ سال موندن احتمالا اکسو هم همین اتفاق براشون بیفته یعنی تا ۲۰۲۸

  • مبی
    دوشنبه ۹ فروردين ۰۰ , ۲۳:۴۵

    من تازه اکسول شدم سومااااان ادم کثیفیه تا الان فهمیدم فقط ذلم واسه اکسو میسوزه خیلی سخته براشون وخیلی دلم میخواد لوهان وتاعو کریس برگردن و لی ک بختطر این عوضی نمیتونه بیاد تو گروه اخ خدا بگم چیکترش کنه ک هر چی بدبختی اکسو داره سر همین میمونه اه اه دربارسش ک خوندم حالم بهم خورد ازش غلط کرده چنو بندازه بیرون بلند میشم میرم کره دهنشو اسفالت میکنم صدای چن اگ نباشه اکسو اون اکسو قبل نمیشه هر کدومشون نباشن گروه مث قبل خندهاشون 

  • Zeinab
    يكشنبه ۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۵:۴۵

    هوییییییییی لیسو به ارواحه خاکه خودم به حق ۱۲معصوم شده کلیه هامم میفروشم میام جرت میدم الهی اب خوش از گلوت نره پایین الهی بری زیر ۲۴چرخ تیکه تیکه بشی الهی یه خاب خوش نداشته باشی اعضا جرت بدن به حق ۱۴معصوممم به چن من دس بزنی ازشون حمایت نکنی پدرتو درمیارم اون چشایه ورقلمبیدتو از کاسه میکشم بیرون میدم سگا بخورن مرتیکه عن اشغال کثافت الهی بترکی سره قبرت با لاوشات قربدم تو یه بار دیگ گوه بخور حالیت میکنم عزرائیلت کیه

    با تشکر از دوستان محترم 😂😂😂❤

  • Zeinab
    يكشنبه ۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۵:۴۰

    ..

  • EXO
    شنبه ۴ بهمن ۹۹ , ۱۵:۱۷

    لی سومان کونی لعنت بهت چرا لوهان رو از اکسو بیرون کردی نفهم کونی  

  • EXO
    شنبه ۴ بهمن ۹۹ , ۱۵:۱۴

    لی سومان کونی لعنت بهت چرا لوهان رو از اکسو بیرون کردی نفهم کونی  

  • meryry
    يكشنبه ۱۴ دی ۹۹ , ۱۲:۵۵

    کیرم دهن اس امو لی سومان

  • exo_l
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۱۲:۱۹

    سلام واقعا ممنون از سایتتون من تازه فهمیدم ک لی سو مان چ آدم پلیدیه اما با اینکه یک ساله اکسوالم واقعا هیچ وقت فکر نمی‌کردم ک همچین آدمی باشه الان برام سوال پیش اومده ک چرا خود اکسو نمیرن ی کمپانی ب نام خودشون بزنن مگه چ اشکالی داره سوهو هم بشه رئیس

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۴:۱۸
      این کار توی سال 2024 قراره انجام شه گلم...
  • zahra
    چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ , ۱۱:۴۸

    واقعا گه خورد لی سومان با هفت جد ابادش چ غلطی می‌تونه انجام بد مرتیکه چشم وزقی

  • سهون
    چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ , ۱۵:۱۶

    بخدا اگه چن رو  از گروه خارج کنه خودم میرم تکه تکه ش می کنم تا اعضا راحت شن از دست این شیطان صفت احمقه الاغ

  • یکی
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۴۳

    اگه خبر مرگ صدام یکم بیشتر به اکسو بها میداد دیگه مجبور نبود سوپر ام رو بزنه با هدف اینکه تو ک امریکای شمالی گسترش بده کارشو.اگه عین ادم میومد اکسو رو حمایت میکرد و هدفمندش میکرد واسه اجرا های بزرگ جهانی از همون اول کار عین بی تی اس الان خیلی جاش میتونست بالاتر از اونها باشه ولی همش داره کارشکنی میکنه خدایی از یه چیز بی تی اس خیلی خوشم میاد اونم همین اتحادشونه هزار تا زیر شاخه الکی  و دیمی از بی تی اس نمیزنن و خیلیم هوای گروه بی ت اس رو علاوه بر فغالیتای سولو یا هرچیشون دارن

  • یکی
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۳۳

    اخه ینی چی این کمپانی اس ام اینقدر عین اسباب بازی داره با هنرمنداش برخورد میکنه و هرکی به نفعش نباشه رو از دور خارج میکنه.انگار همش میخواد دیده بشه واسشم مهم نیست اصلا چه بلایی سر گروهایی که با یه عالمه سختی به جایی که دارن رسیدن چی میاد

  • یکی
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۲۹

    سلام یه درگیری ذهنی داشتم انصافا هرکی میدونست جواب بده لطفا

    این کمپانی دقیقا هدفش از زدن گروه اس ام چیه وقتی اینقدر یه گروه خوبش مثل اکسو متزلزله و رک بوایم بگیم به هیچ عنوان اون ابهت قبلی اکسو رو نداره.چرا نمیاد عین ادم این گروه رو حمایت کنه و هی کارشکنی میکنه که ازبین برن.جالب اینجاست که گروه اس ام که شاید یک سالم نیس رسما شروع به کار کرده الن شو میره اما اکسو  و شاینی و ..نه

  • دیونه ی کای
    يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۱:۳۴

    ینی دهن این لی سومان پدسگگگگگ ریدن مرتیکه الاغ اگه بخواد همیچین گوهی بخوره و چنو از گروه بیرون کنه کل زندگیمو میفروشم میرم کره اون مرتیکه بوقو جر میدم

  • فاطی
    چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۹ , ۰۲:۳۱

    وااااااااای خدا عمرتونو زیاد کنه روده بر شدم از خنده مخصوصا هشتک لی سومان  ولی ای حال میکنم اکسو کمپانیشو عوض کنه دهنشون آسفالت شه مگه کم سوآوری داشتن این عشقا واسه smکه حالا منت هم بذارن سرشون هرجا برن حلوا حلواشون میکنن والااااا مرتیکه یه ذره شعور نداره بیشعور 

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۴
      قربانتتت خوشحالم شاد گشی فاطی شییی
      خیلی از لی سومان کینه دارم! حیف اکسو واقعا!
  • kairah
    دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۶:۴۷

    واقعا دلم براشون تنگ شده هیچ گروهی هم نمیتونهجاشون برام بگیره

    مگه هرکسی زن داشته باشه یا بچه نمیتونه بخونه یا برقصه سومان واقعا نو برشوآورده

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۴ اسفند ۹۸، ۱۵:۴۸
      والا...
      لی سومان غلط میکنه کسی رو جای اکسو جایگزین کنه
  • Mr YacN
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۳:۱۶

    من خیانت کردم :|

    ینی اصن بخاطر شیومین اکسو ال شدماااا 

    ولی الان بک لاورم 😐✋

    یاه یاه یاه 

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۸:۱۳
      خائن--_--
      منم بخاطر جه هوپ اومدم سراغ بی تی اس 
      اما بایس ریکرم شد
  • ATrIsa
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۰۰:۳۳

    کلا لی سومان گوه زیاد می خوره

    این ما و اکسو ایم که باید مثه همیشه بزنیم تو دهنش

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۳:۱۰
      گوه داغ داغ هم دوست داره مرتیکه عنونه
  • Mr YacN
    دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ , ۲۲:۰۴

    مثل اولای من 😍 من رفته رفته بک لاور شدم

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۶ اسفند ۹۸، ۱۷:۵۸
      خخخخ ولی من رفته رفته دارم لی لاور میشم خیلی خوبه چال گونه هاش
      اما هرگز نباید به بایس خویش خیانت نمود
  • Mr YacN
    دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ , ۱۷:۳۰

    اوه یسسسسسسسسس

    واقعا 👏😎😜👏😎😜👏😎😜👏😎😜

    اِری ها بیکار نمیشینن

    راستی نگفتی بایست توی اکسو کیه

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۵ اسفند ۹۸، ۱۷:۳۴
      اوهوممممممممممممممممممم
      یسسسس مرگ بر بیکاراااااا

      شیومین
  • Mr YacN
    دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ , ۱۷:۰۷

    اصن اگه کسیو بیرون کنه بد میبینه!

    موضوع اینه که الان که سولو کار میکنن من میترسم بعد چند سال دیگه به عنوان یه گروه نتونن برگردن :(((

    به نظرتون که اینطوری نمیشه هوم؟؟؟

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۵ اسفند ۹۸، ۱۷:۱۲
      نه نمیشه
      لی سومان باید خجالت بکشه اکسو حتی بعد 8 9 سال بازم تو تاپ تن هاس
  • اکسو و بی تی اس
    يكشنبه ۴ اسفند ۹۸ , ۱۵:۲۰

    لی سلمان گوه خورده کریس و لوهان و تائو کم بودن حالا میخوان چن رو از گروه بندازن بیرون ما باید تا آخرش پای اکسو واستیم سوپرام و آن سی تی جدا اکسو هم جداااااا بفهم لی سوماننننننننن 

    این قدرته ما اکسوالیا و اکسوعههههههه

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۵ اسفند ۹۸، ۱۳:۱۵
      دقیقا!
      واقعا گوه خوریشو درک نمیکنم:|
  • pariya-exo
    شنبه ۳ اسفند ۹۸ , ۱۲:۱۶

    میخواد ان سی تی و سوپر ام رو جایگزین اکسو کنه... خودش گفت -_- 

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۳ اسفند ۹۸، ۱۳:۲۷
      غلط کرد...
      اکسو  حتی بدون کمپانی هم حمایت میشه
      اصن خودشون یه کمپانی میزنن به نام وی ار وان و دهن لی سومانو سرویس میکنن
      سه تا اعضایی که از گروه جدا شدن هم میان تا قشنگ برینن تو دهن سومان پدسگ
  • yasi-exo-l
    جمعه ۲ اسفند ۹۸ , ۱۳:۴۷

    #کون-صوزی-لی-صومان-کصخل❤✌

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲ اسفند ۹۸، ۱۹:۵۱
      ای جونننننننننننننننننننن
  • a real army
    جمعه ۲ اسفند ۹۸ , ۰۰:۳۶

    وجدانا یکی از کارایی که خیلی دوس دارم بکنم اینه که این لی سومان بوزینه رو بگا بدم

    بعلهههههه این است قدرت اکسو 😎😎

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲ اسفند ۹۸، ۱۹:۵۰
      اوفففففففففف به منم خبر بده:))
  • seoul
    جمعه ۲ اسفند ۹۸ , ۰۰:۱۱

    بایدم  اس ام حمایت کنه . اصن با خودش چی فکر کرده ؟!!

    جرئت داره بازم اعضارو بندازه بیرون ، اکسوالا آسفالتش میکنن . ( + اکسو )

    این همه فن از سراسر دنیا اومدن از چن حمایت کردن ؛ حالا بخاطر دوازده تا

    هیتر بی منطق کره ای میخواست چن چنی رو بندازه بیرون ؟

    دو دوتا چهارتاش چطوری جور در اومد واقعا ؟!

    الان که فهمیده اکسو میخواد کمپانی شو عوض کنه تازه یادش اومده

    اصن گروهی به نام اکسو وجو د داره که باید ارش حمایت کنه .

    وایییی سومان لعنتییی...

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲ اسفند ۹۸، ۱۹:۵۰
      واقعا لی سومانو درک نمیکنم مرتیکه بوزینه:|
      ارام باش ارام:))))))))))
  • melody .v
    پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸ , ۱۸:۴۸

    yessss~~~~~~~~~~~~♡

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱ اسفند ۹۸، ۱۸:۵۲
      اوهومممممممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان