تایتل قالب


عکس و تصویر ( 🌸 سوهو:سال نو مبارک چانیول:سال نو رو به همه تبریک میگم سوهو :سال 2020 ...


🌸 سوهو:سال نو مبارک
چانیول:سال نو رو به همه تبریک میگم
سوهو :سال 2020 پر از چیزای خیلی خوب خواهد بود
چن:شب بخیر
چانیول :بیایید به زودی همدیگه رو ملاقات کنیم

🌸 سوهو به جونگده:ممنونم که همیشه به خوبی به من گوش میدادی، هیونگ همیشه اطراف تو جک میگفت چون خیلی دوست داره و تو خیلی احساس راحتی با جکهای هیونگ میکنی! امیدوارم بتونم داستانتو دوباره گوش بدم

🌸 چانیول:ممنونم،از شما که تا الان همراه من بودید ممنونم. ما در کنارهم لحطات خوبی خواهیم داشت. سال آینده برنامه های من خیلی شلوغ میشن. من فک کنم که باید یکم استراحت کنم اما در برنامه هام جایی برای استراحت وجود نداره

🌸 چانیول :بیایید سال 2020 رو به یک سال فوق العاده تبدیل کنیم. از اعضا و شما فنها ممنونم
بکهیون :ازت ممنونم چانیولی

🌸 چانیول:بزودی همو می‌بینیم. ماه ژانویه خیلی برنامه داریم بیشتر از چیزی که انتظارشو داشته باشید

🌸 چانیول قبل نشون دادن VCR گفته:من به شما بچه ها خیلی از احساساتمو نشون دادم اما هیچکدوم از این حرفا رو به اعضا نزدم.

🌸 حونمیون:"مردم میگن هیچ چیز برای همیشه دوام نخواهد داشت ، اما من معتقدم که اکسو و اکسوالا برای همیشه ادامه دارند. بیایید برای همیشه همو دوست داشته باشیم ، باشه؟ ! اریز نه تنها در اینجا بلکه همه اکسوالا در سراسر جهان که ما همیشه دوستتون داریم و برای همیشه در کنار هم میمونیم ،دوستون دارم ، وی ار وان اکسو سارانگهاجا

🌸 من هنوز به وضوع یادمه اولین برای که وارد کمپانی شدم همه بهم خوش آمد گفتن. من فک کنم خیلی سخته که ی آدم خاطراتش برای مدت طولانی با آدمهای دیگه ای شریک بشه. احساست من نه تنها برای 8 عضوم بلکه برای این خانواده ای که دارمه که باهاشون این خاطرات رو شریک شدم

🌸 چانیول:من میدونم که نیازی به بیان احساساتم با کلمات نیست. به اونها افتخار میکنم و میخوام برای مدت طولانی باهاشون لاف بزنم(پز بدم) که چجوری اینهمه خاطرات این چندسال رو بیاد اوردم. آیا شمام اینارو یادتون میاد؟

🌸 سوهو:وقتی که دوباره متولد شدیم بیایید بازم همدیگه رو بعنوان اکسو و اکسوال ملاقات کنیم تا بتونیم بازهم همو توی این دنیای بزرگ ببینیم. من فکر کنم که ما تو سرنوشت همیم. نه تنها فنهایی که اینجا حضور دارن بلکه تمامی اکسوالا در جهان

 

 

عکس و تصویر سو هو میخواد بره سربازی 😭 😭 😭 توی یکی از کنسرت های دیروزشون چانیول ...

توی یکی از کنسرت های دیروزشون چانیول یه کلیپ خودش درست کرده بود که بیشتر از سو هو و شیومین و دی او بود
اعضا با دیدین کلیپ vcr همه گریشون گرفته بود و از اینکه سو هو میخواد بره خیلی ناراحت بودن و کلی ازش تشکر کردن به خاطر این همه سال که بعد از کریس لیدر گروه شد و براشون کلی کار انجام داد
دی او هم توی اون کنسرت بین مردم نشسته بود

 

عکس و تصویر سهون: یادم نمیاد چی میگفتم بزار کوتاه بگم هیونگ تو بهترین لیدر دنیایی 🙃😭 و ...

سهون:
یادم نمیاد چی میگفتم بزار کوتاه بگم هیونگ تو بهترین لیدر دنیایی 🙃😭
و به نشونه احترام خم میشه



من دیگ سال بعد وارد دوره جدیدی از سنم میشم وارد سی سالگی میشم من وقتی این فیلمارو ادیت میکردم تنها بودم و .. حس عجیبی داشتم اون لحظه .. من تا به امروز هیچ وقت مستقیم به اعضا نگفتم بود ولی امروز بهشون میگم
من ازتون خیلی ممنونم (':

🗞جونمیون بیشتر از سیزده سال از زندگیش رو صرف موسیقی کرد ، شیش سال کار آموز اس ام و هشت سال لیدر اکسو
هشت ساله که" اکسو و اکسوال "مهم‌ترین مفاهیم زندگی کیم جونمیونه
هشت ساله که اتفاقات خیلی زیادی افتاده، تلخ و شیرین و جونمیون صبورانه ایستاد
از تنهایی ایستادن روی استیج (پلنت 1) و حالا جونمیونی که بعد این همه مدت برای آخرین بار تا یکسال و نیم دیگه روی استیج ایستاده :)

هشت ساله که جونمیون زندگی مارو ساخت
هشت ساله که جونمیون قابل اعتماد ترین کسیه که می‌شناسیم :)
کلمات واقعا نه کافی هستن و نه میتونن حرف های مارو بیان کنن
جونمیونا این فروتنی رو کنار بزار این ماییم که باید از تو تشکر کنیم
جونمیون خیلی با ارزشه
خیلی
خیلی
خیلی زیاد :)

به اری های امروز خیلی حسودیم شد
جونمیونا تو باعث افتخار مایی
هیچ وقت امروز رو یادم نمیره :)

 

 

عکس و تصویر سوهو:این دونسنگیه که من میخوام باهاش مثل یک هیونگ رفتار کنم اما حس میکنم کارایی ...


سوهو:این دونسنگیه که من میخوام باهاش مثل یک هیونگ رفتار کنم اما حس میکنم کارایی کردم که اونو اذیت کردن و احساس پشیمونی میکنم

چن:نه~~اینجوری نیست

سوهو:من فک میکنم جونگده بهترین دونسنگیه که من تاحالا داشتم من واقعا تا ابد عاشقتم

 

عکس و تصویر ☁️چانیول:من هنوزم خجالتم میشه که به صورت اعصا نگاه کنم و بهشون بگم که

☁️چانیول:من هنوزم خجالتم میشه که به صورت اعصا نگاه کنم و بهشون بگم که "شما سخت کار کردید،ممنونم"پس لطفا برگردید و به صفحه اسکرین نگاه کنید

☁️سوهو فک کنم بعد این حرفم اعضا به من تیکه بپرونن(میخنده) اما من برای پایان سال 2019 خوشحالی و لبخند میخوام، اما ویدئوی چانیول باعث شروع این احساسات شد

☁️بکهیون:اعضا واقعا قلبهای بزرگ و مهربونی دارن اینجوری فکر نمی‌کنید؟ اعضا به همدیگه نگفتن که همو دوست دارند و از هم ممنوند چون ما نزدیک همیم و خجالت میکشیم.
سوهو:بخاطر اینکه که ما یک خانواده ایم و این برامون یکم خجالت اوره

☁️سوهو: ما سال 2019 را به خوبی به پایان رسوندیم و شما هم الان میتونید برگردید و با خانواده هاتون وقت بگذرونید. سال نوی خوبی رو براتون آرزو میکنم امیدوارم که سالم و خوشحال باشید. اکسو نه تنها در اینجا بلکه در تمام دنیای شما نیز حضور خواهد داشت و ما این کنسرت رو با آهنگ Angel خاتمه میدیم


☁️:چانیول :دوستون دارم اریز.
سوهو:همتونو دوست دارم
بکهیون :خداحافظ
سوهو:با اکسو همه چیز خوب بنظر میرسه پس وقتی ما از اینجا رفتیم هم باز کنارتون خواهیم بود
بکهیون:ما همیشه این صحنه رو بیاد میاریم

☁️چانیول:زمان زیادی برای ادیت این ویدئو در خونه سپری کردم. سال دیگه آخرین سالیه که من در دهه 20 سالگیم هستم. از 21 سالگی تا 29 سالگی با شما بودم. همشو! نزدیک 10 ساله که با اعضا هستم و هیچوقت واضح ازشون تشکر نکردم و این چیزیه که میخوام در این بخشم بگم

 

عکس و تصویر 📍منت پایانی لیدر جونمیون🐰

📍منت پایانی لیدر جونمیون🐰

"من الان ۳۰سالمه و ۱۵سال از زمانیکه کارآموز بودم میگذره. من برای نیمی از عمرم اینکارو انجام دادم. به‌هرحال، ازتون ممنونم که توی دهه‌ی ۲۰ زندگیم کنار بودید. اکسواِل‌ها هم الان جوون هستن. چرا اعتماد به نفس ندارید. این دوره‌ی حوونی شماست. من قبلا هم گفتم، اگر رویاهاتونو نگه دارید، شما همیشه جوون میمونید. اگرچه که ما ۸سال پیش دبیو کردیم، توی سال ۹هم وقتی هنوز ۱۰سال هم نشده من به همه‌چیز فکر میکنم حتی قبل از اینکه این ویدیو رو ببینم. من در طول کال‌می‌بیبی و آوردوز اشتباه کردم و خاطرات پروموشن و رقص اون موقع هنوز یادم هست. اکسو دسانگ‌های زیادی گرفت و خاطرات شاد و لذتبخش زیادی هم ساخت. اعضا اتفاقات تلخی رو توی دوران جوونیشون پشت سر گذاشتن، اما چون اکسواِل‌ها بودن ما هنوز جوون موندیم هرچند که توی دهه‌ی ۲۰ هستیم؛ و اگرچه که من الان تو دهه ۳۰ هستم، اما من به رویاپردازیم ادامه میدم.من امیدوارم رویاهام در آینده هم با همه‌ی شما باشه. من امیدوارم که در آینده ما همه با هم بمونیم. همه میگن هیچ‌چیز همیشگی نیست، اما اکسو و اکسواِل‌ها همیشگی هستن، مگه نه؟ من واقعا فکر میکنم که اگر دوباره بدنیا بیاییم باز هم بعنوان اکسو و اکسواِل همدیگه رو میبینیم. ما همه یکی هستیم. اکسو بیاید همدیگه رو دوست داشته باشیم برای مدت خیلی طولانی."


از روزی که شروع کردیم هیچ‌چیزی برامون آسون نبوده، ولی تونستیم که از پس همشون بخوبی بربیایم. برای تمام این سال‌ها ما با همه‌چیز جنگیدیم و سرپا موندیم. شما کسایی بودین که زمان ناراحتی‌، خنده به لب‌های ما آوردین. وقتِ تنهایی کنارمون بودید. این شما بودین که باعث شدین ما درد و مشکلاتمونو فراموش کنیم. صبر کردن آسونترین کاریه که این فندوم برای شما انجام میده.❤👑

 

عکس و تصویر ⛄️بکهیون گفته دیروز فنهایی رو دیده که بنر شیومین دستشون بوده و قلبش گرم شده ...

⛄️بکهیون گفته دیروز فنهایی رو دیده که بنر شیومین دستشون بوده و قلبش گرم شده چون شیومین رو بعنوان عضوی از اکسو ساپورت می‌کردند و برای حمایت از اکسو بعنوان یک گروه در اینجا حضور داشتند♥️

⛄️سهون:آیا کسی از شما داستان تاثیرگذاری داره؟ اگه دارید دستتونو بگیرید بالا بعد من میزارم راجبش حرف بزنید!
و بعد اونا یک فنو پیدا کردند که ی داستان تاثیرگذار داشته!
فن:صورت سهون خیلی روی من تاثیر میزاره☺️

⛄️ بکهیون :ما دوست داریم بطور جداگونه مهمونی(کنسرت‌) داشته باشم ولی بازم میخواییم فن‌های هرکدوم از اعضا رو باهم ببینیم و مطمئنا این خیلی شگفت انگیزه که تعداد زیادی از فنها بیان و مارو ببینند اما دیدن فن‌های تمام اعضا باهم این احساس رو به من نیمده که باید سخت تر تلاش کنم.

⛄️کای گفته در آینده اکسو بهتر عمل خواهد کرد و سخت تر کار میکنه و همچنین امیدواره در آینده هم لحظات خوشی رو با فنها داشته باشه

⛄️سوهو:همه میگن هیچ چیز تا ابد باقی نمیمونه اما من میدونم که اکسو و اکسوال ها برای همیشه عاشق هم میمونند درسته؟

⛄️سوهو:سهون مکنه ی ماعه اما همیشه به ما قدرت میده و واقعا آدم خیلی خوبیه. اون بهترین دوست برای همه است.

⛄️سوهو:و کای... اون حساس ترین فرد بین ماعه حتی بیشتر از سهونی

⛄️سوهو:و چانیول... ویدئو همه چیزو نشون میده، اون واقعا ویروس خوشحالیه نه تنها برای اعضا بلکه برای فنها و کارکنان هم همینجوریه. ماهمیشه بخاطر اون میخندیم من میخوام ازش تشکر کنم و متاسفم که براش هیونگ بهتری نبودم. ممنونم

⛄️بکهیون:سوهو واقعا لیدر خیلی خوبیه. شما اینو از اشکای ما میخونید درسته؟ اون واقعا لیدر خوبیه.

⛄️سهون:من چیز زیادی نمیخوام بگم... فقط.. اون بهترین لیدره بهترینه

 

 

 

 


کنسرت EXplOration انگار که همین دیروز بود شروع شد ...

اکسوالای عزیز دیگه اقیانوس نقره ای مون امروز بازم به پایان خودش رسید با تمام گریه هاش و شادیاش با تمام دل تنگیاش..

این سیاره زیبا همین چند سال پیش با دواز ده نفر شروع شد و امسال با شش نفر تموم شد..

و یه بار دیگ صفحه ای به خاطرات اکسو اضافه شد ♡~♡

امروز خیلی روز خاصی بوده .... امروز لیدرمون رو هم برای سربازی بدرقه کردیم (:

کنسرت های اکسو درست مثل یه بهشت میمونه که درهاش به روی همه سختیا بستس و بهترین لحظات ما آری در همین دقایق رقم میخوره 


تک تک این لحظه ها فقط باید باعث شه بیشتر کنارشون باشیم بیاید تا ابد بخاطر قلبای مهربونشون عاشقشون بمونیم و تنهاشون نزاریم ❤

بیاید منتظر ot9 روی همین استیج ها و حتی کنسرت هایی با وسعت جهانی بیشتر باشیم
ممنون آری ها

 

 


نظرات (۱۶)

  • 엑소
    يكشنبه ۲۵ آبان ۹۹ , ۱۰:۵۱

    امیدوارم همیشه به بهترین ها و به هر چیزی که لایق هستن برسن و ما اکسوالا همیشه کنارشونیم و هیچ وقت تنهاشون نمیزاریم 

                                         we are one

                                          exo&exoel

  • مری
    پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۲۱:۵۷
    این حرفا واقعا برای چ تاریخیه؟
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۵۶
      اخرین کنسرت اکسو...دوهزار و نونزده
  • اکسوال
    شنبه ۳۱ خرداد ۹۹ , ۲۰:۰۰

    نه اکسو تموم نشده بچه ها که از سربازی بیان دوباره شروعه خود کای گف قوی تر برمیگردیم چرا میگین تموم شد نه اینطور نیس بعله

  • Alba
    جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۷:۱۱

    من نفهمیدم چی شد 

    یعنی اکسو پلنت تموم شد ؟

    یعنی اکسو تموم شد ؟

    چرا ؟؟؟؟

    یکی بگه چی به چیه!!!!

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۲:۵۵
      نه عزیزم هیچی تموم نشده تازه اول کاریم
  • چانی لاور
    دوشنبه ۸ ارديبهشت ۹۹ , ۱۱:۰۵

    چراسوهو داره می ره سربازی جراحات؟ 😥

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۴۲
      خوب طبق قوانین سوهو الان به سنی رسیده که باید بره سربازی
      جراحات؟؟
  • Suholover
    دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸ , ۰۴:۰۶

    دلم واس سوهو تنگ میشع خیلیییییییییی

  • ATrIsa
    جمعه ۱۳ دی ۹۸ , ۱۰:۰۷

    😶😶😶😶😶😶

  • َA
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۲۱:۱۰

    ویدیویی که چانیول درست کرده رو باید از کجا پیدا کنم؟

    فیلم این کنسرتشون هس؟

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۴ دی ۹۸، ۱۲:۵۹
      عاره...شاید از پیج هایی مثل اکسو لاورز بشه دیدشون یا ازشون بپرسی البته تو یوتیوب هم  بگرد
  • yasi_exo_l
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۶:۴۱

    مرض😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۱ دی ۹۸، ۱۶:۴۲
      جاننننننننننن خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • yasi_exo_l
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۶:۳۸

    ی چیزی این الان برا سو انقدر گریه میکنه ببین برا دیوو چیکار کرده😹

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۱ دی ۹۸، ۱۶:۴۰
      واییییییی عر نکته کمر شکنی بودد....احتمال زیاد جودشو از ناحیه تحتانی مورد عنایت قرار داده
  • yasi_exo_l
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۶:۳۵

    دیوث جرم دادی از خنده بسه😹😹😹😹😹😹

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۱ دی ۹۸، ۱۶:۳۷
      وظیفه ای بیش نبود :)))))))))))
  • yasi_exo_l
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۶:۳۱

    ببین دوستم خودمونیما من گشادیم شد اینارو بخونم😹

    خلاصه بگو چرا کای گریه میکرد و چقدر باید سال اینده گریه کنیم😹

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۱ دی ۹۸، ۱۶:۳۴
      گشادیسم-_____-
      چون داره سوهو میره سربازی
  • yasi_exo_l
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۶:۲۶

    نهههههههه نگووووووو من رلم بفهمه تبدیل به دستگاه خشتک دوزیم میکنه😹کلا با اخلاق این دختره چن رو بوسیدم گزاشتم کنار 😹مگه کونم میخاره😹

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۱ دی ۹۸، ۱۶:۳۴
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دستگاه خشتک دوزیییییییییییییییی
      واوا چه بد غیرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ....اگه میخاره بمال به فرش 
  • yasi_exo_l
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۶:۲۰

    اولین کامنت با ۳دقیقه بعد از انتشار😹😹😹😻

    برو حال کن😹❤

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۱ دی ۹۸، ۱۶:۲۲
      دمت گرممممم مثل خری که بهش باسلوق داده باشن ذوق کردم ایول
  • yasi_exo_l
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۶:۱۹

    چقدر خوب و حس امیز😻❤

    سال نوی چن چنی هم مبارک😔

    امیدوارم با زنی که لیاقتشو داره ازدواج کنه😭

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۱ دی ۹۸، ۱۶:۲۱
      خیلی حس آمیز بودد ناموسا هارتم خیلی درگیر شدد:|

      نههه نگوووووووووووووو اون قراره باتو که لیاقتشو داری مزدوج بشهههههههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان