تایتل قالب


با سلام فراوان...

توی این پست می خواهم درباره ی طرفدار های کره جنوبی و تفاوت ها و دسته های مختلف اون کامل توضیح بدم!

تا کسانی که دارند درباره ی نسل جوان و مشکلات و اجتماعی...تحقیق می‌کنند به اشتباه نیافتند!(از جمله خانم پوران درخشنده و آقای نوید کمالی😶)

همینطور کسانی که تازه وارد داستان ما ها شدن هم باید از این چیز ها اعطلاع داشته باشن تا بتونن درست حمایت کنن.

این مطلب بین تمام ما طرفدار ها خیلی ساده و پیش پاافتاده حساب میشه و هیچ کس تا باحال به صورت علمی-مقاله ایی اون رو بیان نکرده تا دیگران راحت به اون دسترسی پیدا کنند.پس بنده خوشحال میشم این مطلب رو با ذکر منبع نشر بدید تا همه بتونن از این استفاده کنن.

(قبل از شروعش اول بگم که این پدیده چنان پیچیده و بزرگه که به راحتی نمی توان درکش کرد و باید حداقل یک ماه آموزش دید و اعطلاعات کسب کرد تا با اون ارتباط برقرار کنید...تازه بعدشم هم باید مسائل جدید و سخت تر رو تحقیق کنه چون اون قبلی ها فقط پایه بود!)

پس اگر مایل هستید بریم سراغ ادامه مطلب😁:

اول از همه اینکه پدیده کره جنوبی فقط به کیپاپ بسنده نمیکنه و خیلی دسته های مختلف داره!

 اول فکر کنید که توی یک کهکشان دیگه هستید و در اون کهکشان سه سیاره وجود داره! و هرکدوم از این سه سیاره مربوط به یک قسمت از دسته های علاقمندی کره جنوبی حساب میشن.

مثلا سیاره ی کیپاپ یا پاپ کره ایی!

در سیاره کیپاپ می تونید کشور های مختلفی رو مشاهده کنید که هر کشور هم مطلق به یک گروه کیپاپ هست.

مثلا «اکسو» یک کشور داره که براساس موفقیت ها و طرفدارهاش فضای بزرگی رو اشغال کرده!(مثل چین یا هند و امریکا)

همچنین بی تی اس هم جزو کشور های بزرگ حساب میشه چون واقعا طرفدار های زیادی داره🙂 !

و این الگو برای تمام گروه های کیپاپ چه دختر و چه پسر وجود داره!

در ضمن درست مثل ماها مردم اون کشور(طرفدار های گروه)اسم مخصوص خودشون دارن!مثلا اسم مردم کشور بی تی اس «آرمی» هست. یا مردم کشور اکسو اسمشون«اکسوال»هست:)

یک نکته جالب هم وجود داره که بعضی از کشور ها درست مثل کشور های برادر /خواهرمیمونن.مثل بلک پینک(یکی از بهترین گروه های دختر) و اکسوچون اکثر بلینک ها(اسم مردم کشور بلک پینک)اکسوال هستن!

.

همچنین این سیاره هم از شر جنگ و ناامنی به نسیب نموندن😅

به جنگ بین فن های دو گروه «فن وار» یا «فن افست» هم میگن:/

فعلا که بزرگ‌ترین فن افست برای اکسوال ها و ارمی ها هست(دوعدد کینگ کیپاپ)

توی فن افست ها معمولا حلوا پخش نمیکنن ولی این جنگ از موقع به موفقیت رسیدن  بی تی اس شروع شد(نه اینکه حسودی کنن....به هر حال دوتا گروه عالی نمی تونن کنار هم باشن)...بعضی از فن های بی فرهنگ و حسود بی تی اس یا اکسو شروع کردن نوشتن مطالبی درباره ی نفرتشون از اون گروه دیگه.

پس بقیه فن های گروه مقابل هم ناراحت شدن و نسبت به این مطالب نارضایتی نشون دادن.

همینطور این قضیه ادامه داشته و حدودا ۴سال این دفاع مقدس ادامه داره و 😒هنوزم هست.نا گفته نماند که خود گروه ها هم از این قضایا خبر دارن و گاهی این فن افست ها فقط بخاطر یه بحث کردن اعضای دو گروه در پشت پرده به اوج خود میرسه:/

البته خیلیییییی از فن ها از این جور چیز ها دوری میکنن و کاملا سرشون به کار خودشونه اما دودش تو چشم همه میره :(

.

مسئله بدتر این فن افست ها اینه که چندین طرفدار وجود داره به نام «مولتی فن» از اسم این جور آدما میشه فهمید که یعنی فن تمامی گروه ها حساب میشن.و وای به حالشون اگه یه روزی سر از فن وار دربیارن😵راستش تا بحال این بلا چندین بار سر خودمم اومده که ازت میپرسن فن چه گروهی هستی و اگه گفتی مولتی فنی احتمالا بی اختیار از گروه مورد تنفر اون صحبت میکنی و این باعث میشه تورو به باد فحش بگیره...از اون طرف فن اون گروه و گروه های دیگر هم روی سرت خراب میشن و همگی انتظار دارن تو فن گروه خودشون باشی:/

پس نتیجه میگیریم بدبخت ترین فندوم کیپاپ(فندوم:به گروهی از طرفدار ها میگن) مولتی فن ها هستند.

نظر شخصی:راستش من که مولتی فن هستم حس اون هایی رو دارم که وسط دعوا می خوان دونفر رو جدا کنن ولی آخرش خودشون کتک میخورن😂.

.

و اینکه بگم سیاره کیپاپ یه جورایی زبون مخصوص خودش رو داره پس به عنوان پایه سعی کنید یک عدد دیکشنری کیپاپ دست و پا کنید:)

.

کیپاپر ها از هر گروه و هر نوعی که باشن همگی درباره زندگی ایدول ها کنجکاو هستن و دوست دارن چیز های بیشتری درباره‌شون بدونن و درمان این درد فن ها فقط و فقط چیزی به اسم«فکت»هست.

یکی از اخلاق های کیپاپر ها خیال پردازی و خلاقیت بالاشونه که رو دست تمام کشور ها زده.

از فیک ساب(زیر نویس های طنز که فن هارو به اشتباه میندازه)تا فن فیکیشن(داستان هایی ساختگی که نقش اصلی اونها ایدول ها هستن)گذاشتن آهنگ های ایرانی روی موزیک ویدیو ها های کیپاپ همه و همه از خلاقیت های جالب فن های ایرانی حساب میشن.همینطور طبق آخری رای گیری که گروه اکسو صورت داد تا بدونه بیشترین طرفدار هاش مال چه کشوری هستن،باور کردینی نبود اما ایران اول شد!(۲۰۱۴)همینطور به عنوان جایزه لباسی با  نوشته های جنگجو و الماس رو که به فارسی نوشته شده بود در یکی از کنسرت های خود به تن کردند و کنارش همگی دستبندی با رنگ های پرچم ایران به دست کردند:)

.

تا اونجایی که ما کندکاو کردیم و از زیر زبونشون توی لایو ها بیرون کشیدیم ، اونها واقعا طرفدار های ایرانی رو دوست دارن و مشتاق اومدن به ایران هستن اما از طرف کمپانی و همچنین ناامنی هایی که فکر میکنن توی ایران وجود داره منع میشن:(

امیدوارم روزی برسه که تمام طرفدار ها به آرزوی ابدی‌شون یعنی دیدن افراد محبوبشون در کشور خودشون برس:)

**********************************************************

در چند تا بند پیش گفتم که این کهکشان دارای سه سیاره است و ما فقط یک سیاره رو دیدیم!

پس میریم سراغ سیاره کی دراما یا درامای کره جنوبی!

احتمالا توی هر خوانواده یا دست کم یک دوست و آشنا می تونید آدمی رو پیدا کنید که دیوانه سریال های ترکی یا امریکایی و حتی هندی هست و تک تک بازیگران اون کشور رو میشناسه.درست نمیگم؟:)

خب پس این دقیقا همون کی درامرها هستند.

.

سریال های کره ایی اکثر اوقات  از سختی و ناراحتی هستن و ژانر اکشن کم ساخته میشه.

بشخصه به سریال های کره ایی علاقه نشون میدم چون واقعا  داستان های زیبایی دارن(گاهی اوقات تخیلی هم هستن اما نه خیلی)

از یانگوم و جومونگ گرفته تا وارثان و نسل خورشید همه جنبه زیبایی رو نشون دادن.

نکته:جالبه بدونین که مردم هر سیاره شخصیت و اخلاق های خاص خودشون رو دارن...مثلا کیپاپر ها خلاقیت بالایی (خیال پردازی بالا) و شاد و باهوش هستن...سعی میکنن از هوش خودشون استفاده کنن تا تحلیل هایی بدست بیارن و حرکات بعدی رو محاسبه کنند.

کی درامر ها هم خیلی مهربون هستن و درک واقعا بالایی دارن.همینطور همیشه تلاش در با نشاط بودن دارن....تا اونجایی که خبر دارم زبون خاصی ندارن و زیاد پیچیده نیستن،برعکس کیپاپر ها!

**********************************************************  

در آخر میرسیم سراغ سیاره سوم و آخر که اسمش انیمه هست!

مرکز انیمه ها توکیو در ژاپن هست اما چنان سر و صدا کرده که خیلی از مردم کشور های مختلف خودشون شروع به ساختن انیمه کردن!

به طرفدار های پر و پا قرص انیمه« اوتاکو» میگن!

معمولا انیمه ها اول در کتاب های مصوری به نام «مانگا» نوشته میشن و بعد به صورت تصویری و انیمیشن با شخصیت هایی که صورت های ظریف لاغر اندام دارن بیرون میان.

نکته:تمام مانگا سیاه و سفید کشیده میشن...این یکی از فرهنگ های مانگا ساخته.

انیمه ها در نگاه اول دقیقا مثل کارتون های کودک هستن ولی اگر شروع به نگاه کردن قسمت به قسمت آن بکنید متوجه میشین که حتی توی سریال های حماسی بزرگ سال هم همچین داستان با ارزشی پیدا نمیشه!

همه ی اوتاکو ها ژانر های انیمه ایی رو میشناسن و به خوبی باشاهون آشنا هستن.مثل ژانر ها:روانشناسی،تخیلی،یائویی، و ...

ممکنه یک انیمه ببینید پر از خون ریزی و ترس و وحشت

ولی یک انیمه ببینید درباره ی عشق دوباره ی پیدا شده ی سالمندان:/

اصل مطلب انیمه همش در اینه که شما رو به بیشتر فکر کردن برای جهان اطراف وا میداره:)

از انیمه های معروف و پر طرفدار میشه:توکیو غول ، سرود قلب ها،خادم سیاه ، عاشقان شیطانی...نام برد.

قبل از اینکه برای دیدن انیمه خودتون رو آماده کنید باید بگم تا بحال هیچکس نسبت به دوبله کردن انیمه ها اقدام نکرده و شما باید تمام اون هارو با زیر نویس نگاه کنید.

.

درباره شخصیت اوتاکو ها باید بگم که افرادی اروم و کم حرف هستن و در جست و جوی معنای واقعی هر چیز....به همه چیز اعتقاد دارن چون فکر می‌کنند هرچی می تونه ممکن بشه(پس اگر به طور اتفاقی یک اوتاکو به غول سه سر برخورد کرد سلام احوال پرسی میکنه و خیلی راحت میره🙃)

اونها خجالتی نیستن و این همه رو اشتباه میندازه فقط ترجیح میدن از ضرب والمثل«کم گوی و گزیده گوی چون در»استفاده کنن😉.

**********************************************************

این بود تمام چیزی که یک طرفدار باید به صورت پایه بدونه وگرنه به مشکل برمی خوره.همبنطور کسانی که دارن روی نسل نوجوان تحقیق میکنن این براشون کاملااااا مناسبه  چون به راحتی نمیشه این چیز ها رو پیدا کرد و کم پیش میاد افراد بزرگسال بتونن با این چیز ها ارتباط برقرار بکنن و در حین تحقیقاتشون اولین چیزی که به دست میارن مطالبی درباره ی بدی ها و دیوانگی های کیپاپر ها است.ترجیحا هم قراره این داستان رو به تخریب فرهنگی یا غیره نسبت بدن پس بهتون اطمینان میدم که هیچ کدوم از اینا واقعی نیست و اگر هم باشه مال سسانگ ها است.

سسانگ فن چیست:فن هایی که ظرفیت طرفداری ندارن و دیوانه وار به اونها گیر میدن....گاهی اوقات افراد رو تعقیب میکنن و یا به زور وارد خوابگاه یا استودیوی اونها میشن بهشون صدمه میزنن!

.

کیپاپ یا کی دراما و انیمه به عنوان علاقه یا تفریح و ارزو برای کسانی که نسبت به موسیقی یا فیلم و فکر کردن علاقه دارن اولین گزینه هستن.

شاید بگن بخاطر قیافه یا فلانش دوستشون داره باید بگم این اشتباهه چون اگر ما کیپاپر ها عاشق شخصیت و قیافه اونها میشدیم  نمی رفتیم آهنگ های خالی اونها رو گوش بدیم:/

احتمالا خیلی ها از بس با این و اون سر اینکه حرفشون رو بزنن سرکله زدن که دیگه اعصابی براشون نمونده و تا یک نفر نسبت به کیپاپ اعتراض داره یا داره روشون تحقیق میکنه سریع جوش میارن و هزار ویک حرف بار اون بیچاره میکنن(راستش به اونا حق میدم چون واقعا اذیت میشن و شرایطشون سخت تره)

.....

در آخر اینکه ما نسل نوجوان یک چیز مشخص بین تمام چیز های نامعلوممون داریم.....اونم اینه که هیچ هدف و منظور واضحی پشت کار هامون نیست....درست مثل شیشه های کدر و غبار گرفته می مونیم که پشت و رومون یکیه.

چه کیپاپر ها چه اوتاکو ها همینطور کی درامر ها هیچ کدوم قرار نیست به کسی آسیب بزنیم یا هویتمون رو یادمون بره...ما توی کهکشان خودمون سیر می‌کنیم و نیاز به چیز خاصی نداریم.حتی خوب بلدیم از خودمون دفاع کنیم مراقب باشیم.همه چیز رو به روال میسپاریم و در لحظه جلو میریم.اکثرا هم بدنبال کار های بزرگ و رویاهای بزرگ‌تر!

درست مثل شاعر هایی که به شعر عشق می ورزن و نویسندگانی که عاشق کلماتن....نسل نوجوان هم علاقه های به روز و خاص خودش رو پیدا کرده که ضرری هم بهش نمیرسونه.

پس خوب میشه اگه به اونها باور بدیم رویاها حتی اگه واقعی هم نباشن امکان به وجود اومدنشون هست.و چه بهتر که رویای اونها رو ازشون نگیریم☺️پایان.

بنده مکنه بکی هستم یک کیپاپر سیزده ساله که دوست داشت افکارش رو بگه:)   

 

 

 

 

   

Beyn Beake ۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۳۷ ۴۱ ۴ ۱۰۴۵۱ کی پاپ

نظرات (۴۱)

  • Nany
    پنجشنبه ۳ شهریور ۰۱ , ۱۶:۲۰

    واقعا توضیح جامع به دور از تعصبی بود👌

    کاش همگی بفهمن نه تنها به سلیقه موسیقیایی بلکه سلیقه تفریحات سالم هرکس (کتاب، موسیقی، فیلم، ورزش، هنر و...) توهین جایز نیست.

    خندیدن به فتوکارتهای روی دیوار اتاقم و اهانت به تصویر پیکسل روی کیفم توسط تمام اطرافیانم اذیتم میکنه.

    ازینکه هر روز مجبورم درمورد اینکه چطور هنرمندهای محبوبم رو از هم تشخیص میدم، اسم‌هاشون فرق داره، یا هویت جنسیشون کاملا مشخصه و گرایششون ربطی به ما نداره و زبانشون با چینی فرق داره توضیح بدم، خسته شدم.

    من نمیخوام در آینده یه آیدول باشم، حتی آرزوی رفتن به کره ندارم، چون زندگی و آینده خودم رو دارم. کیپاپ صرفا تفریح منه. همونطور که شما از دیدن سریال‌ فاطما گل یا حتی مختارنامه، از گوش دادن به صدای شجریان یا محسن یگانه، از خوندن کتاب، از سینما  رفتن یا هرچی لذت میبرد، من با کیپاپ سرحال میشم.

     

    کاش یکم بیشتر برای علایق هم احترام قائل باشیم!

  • Miyang
    دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۰۷

    سلام من اسمم مینهو میانگ😊

    من دو رگه هستم پدرم ایرانی و مادرم کره ای من الان 14 سالمه و کم کم دارم زبان فارسی رو از پدرم یاد می گیرم 😆 و البته متنی که نوشتی واقعا عالی بود من همیشه معلم هام میگن که نویسنده خوبی میشم و خودم هم همین ارزو رو دارم واقعا متنی رو که دوست داشتی رو امممممممممممم دوست داشتم💙💙

  • پرند
    جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۰۰:۰۷

    عالی بود ممنون🌹

  • EXO
    دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۹

    واااای خیلی عالی دقیقا راستش رو گفتی و واقعا عالی بود منم خودم ۱۳سالمه و یک ساله که با کیپاپ و کیدراما آشنای واقعی شدم و اکسوال واقعی شدم .... ولسچی خیلی عالی و خوب بود ممنون 💙💚💛❤️😍😍😍😍😍🤩😘

  • زی زی
    چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ , ۰۰:۴۵

    خدایا من 18سالمه شاید هیچ وق نمیتونستم به قشنگی تو کیپاپو این چیزا رو تحلیل کنم عزیزم خیلی باهوشی~

    کلا نسل بچه های الان خیلی عاقل و فهمیده هستن. 

  • NIUSHA.G_M
    شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۲۰:۴۲

    مرسی واسه من که تازه کیپاپر شدم خیلی مفید بود*_

    خودم آروهایی‌ام و خیلی مطلب دس گیرم شد ^_^

    دمت جیزززز #_#

  • ♡bts♡
    شنبه ۲۰ دی ۹۹ , ۰۵:۱۸

    سلام مطالب عالی و کامل بود

    امیدوارم فن های اکسو بلک پینک بی تی اس و... باهم دعوایی نداشته باشن

    من خودم ارمیم ولی از بقیه گروه های کیپاپ هم همایت میکنم ☺

    واقعا درک نمیکنم وقتی خود اعضا دوست هستن چرا ما فن ها باید دشمن باشیم😶

  • استپانیا
    جمعه ۱۹ دی ۹۹ , ۱۶:۲۹

    من 13 سالمه و یه کیپاپر ام و البته درام های کره ای هم حیلی می بینم 

    الان من توی سه تا سیاره کیر کردم و نمی دونم چی کار کنم 

    پستت عالی بود

  • اگاسه
    دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۰۳:۲۱

    سلام عالی بود.من سینزده سالمه دخترم یکساله که کیپاپر هستم واقعا  دوسشون دارم و ارزو دارم ببینمشون و در اینده یک ایدول شم تو کره برامم مهم نیس پدر مادرم خوششون بیاد یا بدشون مه من یک کیپاپرم من به کیپار بودنم افتخا میکنم و خودم با هدفم ایندمو میسازم.

  • ARMY
    شنبه ۲۹ آذر ۹۹ , ۱۳:۰۹

     واقعا ممنون من۱۴سالمه و امسال سه سال میشه که کیپاپرم ..واقعا درک می کنم چه دردیه که همه بزنن تو ذوقت ....ولی خب من ازش رد شدم ٔ مممممنونم بابت این کاری که کردی❤❤💜❤❤

  • مامان یه ۱۲ ساله
    سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ , ۱۴:۳۸

    مرحبااااااااا به شما به این زیبایی و کاملی مطلب گذاشتی که اولا برای  والدین بچه ها و بعدش  واسه معلم ها و افراد مرتبط با بچه ها  بسیار لازم و مفیده . واقعا عالی بود

  • یه شخصی
    يكشنبه ۱۸ آبان ۹۹ , ۰۹:۱۹

    سلام افرین بر تو خیلی عالی بود انقد خوشم اومد .... افرین بهت که انقد باشعوری کیپاپ رو خوب توضیح دادی و بقیه چیز ها رو آفرین . 

  • Mahdiye
    يكشنبه ۱۱ آبان ۹۹ , ۰۹:۰۱

    واقعا عالی بود👏👏ای کاش اونایی که راجب کیپاپ و کیدراما و انیمه بد فک میکنن اینو بخونن و نظرتون حتی شده یک درصد تغییر پیدا کنه

  • TAEHOO
    چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ , ۱۸:۰۴

    واقعا عالییییییی بود بکی*-*  مخصوصا حرف هایی که اخرش زدی:) 

  • Mexino
    شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۰۱:۳۸

    خیلی خوب بود عالی جیگرم حال اومد من 15 سالمه خیلی ازت بزگتر نیستم ولی دوس دارم بگم فایتینگ موچول🥺

    اینکه اون اقای پدری که فرمودند به فکر درس و زندگی و اهداف هستید باید بگم برای من این صدق میکنه و اینکه یکساله کیپاپر هستم و تو مدرسه تیزهوشان رشته تجربی درس میخونم و اینکه اینم یک سبک موسیقیه و مثل شما که موسیقی گوش میدید به سلیقه خودتون ما هم وقت موسیقیمون رو به سلیقه خودمون اینجوری گوش میدیم و اینکه کیپاپ رو دنبال میکنیم از بی هدفی نیست😊❤️

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۴:۱۳
      دقیقا😭
  • پدر
    چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۵

    ممنون از توضیحاتت

    ولی آیا واقعا همه ی هم سن و سال های تو این اطلاعات را دارن یا فقط از روی ظاهر و رنگ و لعاب و بدون تحقیق عاشق این گروه ها میشن؟

    و اینکه آیا واقعا هدف نهایی زندگی شما ها همین هست که تمام زندگی و درس و آینده را تعطیل کنید و به امید آیدل شدن روزگار سپری کنید؟

    کاش جوان ها و نوجوان های ما یه کم به فکر ساختن کشور خودشون هم بودن. چون کره به جز این گرو ه های موسیقی صنایع بی نظیر دیگه ای هم داره که مثل موسیقی شون داره دنیا را تسخیر میکنه.

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۴:۰۶
      هدف همه ما نیست ...ما کسایی رو داریم که با چهارتا بچه توی بغل ارزوی دیدن اونها از نزدیک و شنیدن صداشونو دارن.میدونید توی گروه های کیپاپ مرسومه که موقع لایو های یهوییشون از دبیرستانی ها بخوان که از لایو برن بیرون و درس بخونن و اخر هفته لایو رو توی سایتا ببینن...اونا بفکر هستن ازین نظر.
      بله موافقم کره جنوبی واقعا توی این مسائل فوق العاده عمل میکنه...رسانه های امریکاییم حتی تحت تاثیر اون کشورن...
      و گفتید تحقیق...همش رنگ لعابه...همش یه پشت پرده سیاه داره اینو بعد دو سال فهمیدم...ولی همین تباهی پشتش و زیبایی جلوش...موسیقی ایران خوبه با پدیده های بزرگواری مثل جانب تتلو؟!...
      حداقلش اینه که این رنگ لعاب برای این دوره که نوجوون خودشو با فساد و مخدر و ناامیدی خفه میکنه ....نجاتش میده...بهش میگه امیدوار باش و بیشتر از قبل تلاش کن همه‌چیز زود میگذره و تموم میشه تو بهترین خودت باش...خودتو دوست داشته باش و هر روز بیشتر از روز قبل بدرخش....اگه به معنای دقیقش نگاه کنید اینه...ولی برای دیدن پشتش باید با اشعه ایکس اون ورشو دید و خب کی میتونه ببینتش؟! :)))
      فقط بدونید که نه افراطی های عشق کره....نه کسانی که هزار یک چیز شیطانیو بهش نسبت میدن.
  • Seon shin
    چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ , ۱۶:۱۸

    عالی بود ، دست مریزاد 

    منم همسن تو ام و همه دوستام و خان اده بهم میگن اینت چیه میبینی ، اینا برای تو زندگی نمیشه و ...

    مرسی که این پست رو گذاشتی ، ) مح یه بلینک و یه کیدرامرم

  • 1485_L
    پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ , ۰۲:۲۶

    سلام..مطلب واقعا فوق العاده ای بود...خدایی حال کردم

    ای کاش همه مثل تو این چیزا رو بفهمن

    بازم مرسی گل😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤

  • Fari
    شنبه ۱۵ شهریور ۹۹ , ۱۵:۴۴

     سلام،، بلا خانم 13 سالته انقد مفصل توضیح دادی💋، من 25 سالمه از 17 سالگی  کی درامایی شدم و همههه فک میکنن خلم یا بچه 🤷‍♀️ درحالیکه کی دراما رو دوس دارم چون اتفاقات وحشتناک و منفی دنیا رو ب رخ نمیکشه، برا زندگی و اهدافت سن رو ملاک قرار نمیده، اتفاقا خیلی از ارزش‌های اخلاقی فراموش شده تو جامعه مارو، اونجا یادآوری میکنه مث احترام‌ ب بزرگتر، خیانت نکردن، عدم استفاده از مواد مخدر و و و و 

  • حنا
    سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ , ۱۹:۳۴

    👏👏👏

  • آیدا عظیمی
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ , ۱۸:۳۸

    سلام دوست عزیز من نفهمیدم که شما خانومی یا آقا ولی این تحلیل های درست و به جات نشون میده آدمه با شعوری هستی که بدون هیچگونه توهینی نظرت رو بیان کردی .من یکهفته اس که با کیپاپ آشنا شدم و چیز بدی از این سبک ندیدم که هیچ واقعا برام زیبا و جالب بوده .در ضمن هجده سالمه و تو سنی نیستم که تنها جذب قیافه ی آدما بشم.برخلاف اغلب سایتا که فقط قصد تخریب کیپاپ رو دارن اما مطالب شما خوب و مفید بود .الهی نسلت تکثیر بشه و همه ایرانیا نظر دادن رو از شما یاد بگیرن.

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۳۳
      سلام عزیزم ممنونم بابت نظر دلگرم کنندت...متاسفانه نژاد پرستی و بدبینی به هرچی کشوره تو ایران زیاده...فقد یه نظر بی طرف بین تموم این توهینا نیاز بود...
  • Chanyeol61
    سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ , ۲۰:۳۶

    عالی بود خسته نباشی واقعا❤

    من ی اکسو‌ال اصیلم اصلا انگار تلسمشون شدم و بجز اکسو هیچ‌جوره طرفدار بقیه گروه های کیپاپ نیستم ولی تک تکشون برام قابل احترامن و کلی دوست کیپاپر ک فندوم گروه های مختلف مثل بی‌تی‌اس و بلک پینک و سوپر جونیور و... دارم.کاش میشد اون آدمایی که بی جهت و بدون اینکه چیزی از ما و شخصیتمون بدونن ما رو قضاوت میکنن وادار کرد یکم حوصله به خرج بدن و این متن رو بخونن و اینقدر به ما و علایقمون توهین نکنن...هعی منم نشستم درد و دل میکنم😂😂😂😂

    بازم ممنون واسه زحماتت

  • Tea
    چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ , ۱۵:۴۴

    یکی بیاد اینارو به مامان من بگه-_-

  • lalisara manouban
    جمعه ۲۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۲۱

    ممنون عالی بود من خودم یه ساله که کیپاپر هستم آرمیم بلینکم اکسوالم و ... ولی من سی پاپر هم هستم یعنی پاپ چینی رو هم دوس دارم پس دایمندم یعنی فن گروه دخترونه فنسی رد هستم خیلی ها هستن که منو درک نمیکنن اما با خوندن این متن واقعا احساس کردم که همه منو درک میکنن نه فقط من کل کیپاپر ها راستی یه سوال صلحبانان انیمه اس یا نه ؟؟؟

  • m light
    پنجشنبه ۱۹ تیر ۹۹ , ۰۹:۵۳

    عالی بوددددددد

    خیلی خوب بود از دست این هیترا افسردگی گرفته بودم تو نجاتم دادی

  • ANNA
    پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ , ۰۲:۳۴

    همین الان داشتم با یه احمق سر و کله میزدم،رفته بود رو اعصابم،اومدم سرچ کنم بابا کیپاپ هیچکی یه توضیح خوب دربارش نداده که سرچ کنن انقدر زر نزنن روی مغز ما؟!!😶😑یعنی نجات دادی کاملا،الان ساعت 3نصفه شبه و من تا الان داشتم از شدت خنگی بعضیا حرص میخوردم،آروم شدم خوندم واقعا،مرسی دونگسنگ💕

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۳:۱۰
      ووی خواهشششش
  • han.ye.exol
    پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۲:۳۵

     عالییی بود من خودم هم کیپاپرم هم کیدرامر کمی هم اوتاکو

  • exol
    شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ , ۲۰:۵۵

    واقعا مرسی

    میدونی خیلیا اینارو اصلا نمیدونن و قضاوت بیجا درباره ما میکنن که عشق کره هستیم امیدوارم کسایی که درباره ما فکرای دیگه میکردن و قضاوت بیجا میکردن با خوندن این مطلب متوجه بشن واقعا هم مثال هایی که درباره کیپاپ زدی خیلی خوب بود

     

     

    خیلی ممنون کام سارام نیدا

     

    exo love

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۲:۵۱
      خواهش میکنم...و اونم کامساهام نیدا هست😁
  • Army💜
    جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ , ۱۴:۵۴

    توضیحاتت فوقولاده بود مکنه بکی..من یه کیپاپرم و البته می تونیم بگیم مولتی فنم..هم ارمیم هم موا... ولی بیشتر ارمی....در ضمن به کی دراما و انیمه هم خیلی علاقه دارم....بنظر من که همشون عالین 💜  

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۷ آبان ۹۹، ۰۲:۴۵
      کاملا درسته و ممنون بابت نظرت
  • taehyung
    شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ , ۱۴:۴۱

    ممنون واقعا مفید بود و عالی 

    من یه ارمیم ولی خب با دوستام که اکسوال هم هستن جنگی نداریم چون میدونیم که هرکه به سوی خودش 🙄😂و خب چون خود بنگتن و اکسو باهم دوستن ما ترجیح میدیم خودمونم باهم دوست باشیم 

    ممنون بکهیونی ♥️

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۱:۰۰
      درسته اما نمونش تو نظرات همین وب هستن کسایی که میان هیت میدن-ـ-
      خوبه چون منم اکسوالم اما از اعضای بی تی اس خوشم میاد و اهنگاشونو دوست دارم!
  • سهونی
    چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ , ۱۸:۲۶

    مرسی خیلی خوب بود مکنه بکی

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۹ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۱
      خواهش میکنم عزیزم
  • o.j2.k2.g
    يكشنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۹ , ۲۳:۴۹

    بعدش هم انیمه چ ربطی ب کره ی جنوبی داره اخه

    انیمه مال ژاپنه کلا...

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۰۱:۱۶
      گفتم که ماله ژاپنه😅
      اما خب بازم از نظر بقیه جزو چینی ژاپنی ها حساب میشن🤦🏻‍♀️
  • o.j2.k2.g
    يكشنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۹ , ۲۳:۴۷

    عالی بود عزیزم. ولی خدایی چی باعث شد فک کنی انیمه ی منفور عاشقان شیطانی محبوبه اخه...سرود قلب هام ک خیلییییییییییییی چرت بود.   

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۰۱:۱۶
      خواهش عزیزم..
      اینکه انیمه ها اینجوری بنظرت میان و مطمئن نیستم
      بر اساس سلیقس همیشه
      اما این اسمارو خیلی جاها شنیدم برا همین نوشتم
  • ATrIsa
    سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸ , ۱۵:۵۳

    TNX😘

     

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱ آبان ۹۸، ۲۱:۳۳
      مرسی
  • R. M-kiute.ARMY
    يكشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ , ۲۲:۰۳

    فکم افتاد عوضی عالی بود

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۵:۲۹
      😐😐😊😊😊😊مرسی هیونگ
  • Behi . ARMY
    پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸ , ۲۳:۳۱

    قبوله ^^

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۱ شهریور ۹۸، ۲۳:۴۳
      نایس مکنه کوکی☺️👏🏻
  • نیلو :)
    پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸ , ۲۰:۴۲

    بله من کی درامی هستم  ولی خب چند تا از اعضای  کی پاپ خیلی دوست دارم مثل  بکهیون ، چانیول، سهون، ایو ، اعضای بلک پینک 

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۱ شهریور ۹۸، ۲۳:۴۳
      منم عشق ایو و بکهیونم😁خوبه پس وجه اشتراک داریم😂
      نه واقعا خیلی از ایو خوشم میاد...اون همون چیزیه که می خوام😁
      دوست دارم مثل اون موفق باشم
  • Behi . ARMY
    پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸ , ۱۹:۱۲

    خسته نباشی مکنه بکی ...

    البته مکنه نیستیا من مکنه ام (منو بهار )

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۱ شهریور ۹۸، ۲۰:۳۶
      خب تو مکنه کوکی باش❤️😁
  • نیلو :)
    پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸ , ۱۷:۰۰

    پن با دیدن سریال زندگی خصوصی او   فهمیدم چه جوری باید کی پاپر بود و چه جوری جون بدی برای عشقه ات ^_^

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۱ شهریور ۹۸، ۲۰:۳۸
      ااا
      خب فکر کنم کی درامری پس😁
      مقاله فقط مال کیپاپ نیس اوتاکو و کی درامر ها هم توش هستن...کلا درباره با کره جنوبی☺️
      ااا خوبه پس منو درک میکنی:)
  • نیلو :)
    پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸ , ۱۴:۵۳

    خسته نباشید عزیزم 

    بسی مفید بود ^_^

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۱ شهریور ۹۸، ۱۶:۵۷
      ممنون اونی...
      خب اره واسه ماها که کلیشه حساب میشه ولی واسه کسایی که دارن تحقیق میکنن یا می خوان وارد شن چیز خوبیه...
      خودمون که اون روز های اول داشتیم یاد میگرفتیم درحال آموزش بودیم باید از پنجاه تا سایت چیز میز و فکت و فلان بیشتر جمع میکردیم😂
      این دیگه همشو کامل داره...البته امیدوارم
  • ..ari ..
    پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸ , ۱۴:۴۰

    خسته نباشی بکی جون^^

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۱ شهریور ۹۸، ۱۶:۵۶
      مرسی عزیزم❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان