تایتل قالب


یه خبر بد تموم نشده بعدیش شروع میشه😭

چرا کیپاپ دیگه رنگی رنگی نیست😢

خلاصه مطلب اینکه ونهوو چند وقتی بود توسط یه دختره اذیت میشده و اون دختره خیلی قبلا با ونهوو یه گذشته داشته...

و الانم که دختره رفته همه چیزو جلو رییس کمپانی لو داده و ونهوو هم بخاطر فشار ها و این اتفاقی که افتاده گروه رو ول کرد و کمپانی هم هیچ تلاشی واسه برگردوندنش نکرد:/

این دختره قبلا همین بلا رو سر یه ایدول دیگه هم اورده بوده😡

تبریک میگم....جایزه نفرت انگیز ترین دختر کیپاپ ۲۰۱۹ رو مال خودت کردی😕

خواهش دارم از هر فندومی هستید چه ارمی چه اکسوال چه اگاسه چه ستیزن...

به مونببه ها کمک کنید...اونا بهمون نیاز دارن:(

نذاریم 2014 دوباره تکرار بشه..

شاید ۲۰% احتمال برگشتن ونهوو وجود داشته باشه...

Beyn Beake ۱۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۵ ۳۷ ۳ ۹۸۶۹

نظرات (۳۷)

  • banoo
    چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۲۳:۲۳

    روژین و شیرموز جونگکوک کلا اشتباه گرفتید این هان سو هی اون هان سو هی بازیگر نیست فقط اسماشون شبیهن😂😂

  • روژین
    شنبه ۱۵ آبان ۰۰ , ۱۵:۴۳

    میدونستم هان سوهی هیتر قبلا  وسش نداشتم اما تو سریال مای نیم یا همون اسم من بازی کرده خیلی دوسش دارم اما قبول دارم کارش اشتباهه

    ارمیم و میگم ک نباید همچین حرفی نیزد درباره تهیونگ

  • شیرموز جونکوک 😐
    يكشنبه ۲ آبان ۰۰ , ۲۲:۵۴

    من از هان سو هی خوشم میاد از قضیه وونهو خبر نداشتم. تازه دارم سریالشو میبینم ولی الن ۲ سال از اون موقع گذشته هنوز برنگشته ؟

  • SANA
    دوشنبه ۱۸ مرداد ۰۰ , ۱۳:۰۸

    من فقط هان سو هی رو گیر بیارم😡😠دختره ی عوضی آشغال اون از تهیونگ اینم از ونهوو

  • مین یون جی
    پنجشنبه ۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۱:۴۷

    وان سو هی عوضی  تهیونگ ،ونهوو........نوفر بعدی کیه ۱۰یوس

  • آسی
    دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۲:۲۴

    تروخدا اگه کسی اون دخترو پیدا کرد بزارین اول تکی تکی بریزیم سرش یکم کتکش بزنیم دلمون خنک شه..جن*ده

    این وونهو که میگفت علاقه ای به ازدواج و اینجور دوس دختر بازیا نداره پس چرا باهاش رل رده تا کار به اینجا بکشه😡😠😠😠

  • آسی
    دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۲:۱۷

    آغا من همین امروز سیکس پکاشو دیدن فنش شدم الانم که فهمیدم از گروه رفته..چه خبره😐

  • :(
    سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۵۹

    من ی ساعت نمیشه ک فن وونهو شدم و فهمیدم گروه رو ترک کرده هه

    واقعن عاشق صداشم  سولو کار میکنه؟

  • amal
    چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۵۹
    عزیزمممممم ونهووو :(((((
  • Romina
    چهارشنبه ۵ آذر ۹۹ , ۰۹:۴۶

     چراااااااا😭من هم اکسو الم و هم مونببه...درد خیلی بدیه که ببینی وقتی عاشق دوتا گروهی از هم بپاشن😢

    اول که تاعو و کریس و لوهان رفتن...حالاام که وونهو رفت‌...من عاشق مونیتا اکسم..همه ممبراشو دوست دارم اما وونهو یه چیز دیگه بود

  • Shiva
    يكشنبه ۲۵ آبان ۹۹ , ۲۰:۳۸

    دقیقا اینو میتونم درک کنم چون اکسوالم و میدونم الان فناشون چه حسی دارن  خیلی ناراحت شدم 😭

  • sug
    دوشنبه ۵ آبان ۹۹ , ۱۸:۴۶

    ما چطوری میتونیم کمک کنیم؟ من خیلی دوس دارم یه کاری کنم 

    دختره خیلی اشغاله 

  • Zzz
    چهارشنبه ۱۲ شهریور ۹۹ , ۱۸:۵۴

    پس جریان اتهامش به مواد مخدر چیه؟؟؟

  • fafa
    چهارشنبه ۵ شهریور ۹۹ , ۱۳:۲۹

    سلام راستش من تازه مونببه شدم 

    میخواستم بدونم الن وونهو زیرنظر استارشیپم هست یا کلا رفته کمپانی هایلاین؟

  • sadaf
    جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ , ۲۰:۱۲

    ما اکسوالا قشنگ دردشو حس میکنیم میدونیم چقدر سخته، من منستااکس رو بیشتر بخاطر وونهو میدیدم واقعا حیف شد امیدوارم برگرده به گروه

  • SaYli
    چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ , ۰۴:۱۰

    من نزدیک دوماهه که مونببه شدم ولی اخبار مانستا بدستم میرسید. واقعا وونهو خیلی بهتر از این حرفا بود که بخوان چنین تهمتایی بهش بزنن...

    خود اعضا قسم میخورن خوش اخلاق ترین عضو گروهه چجوری میتونن انقدر ظالم باشن، مانستا داره رشد میکنه و معروف میشه، با هر موزک ویدیوی جدیدی که بدون اون میدن یه خنجر تو قلبش فرو میکنن واقعا هعی

  • Azen
    يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ , ۲۰:۲۵

    چقدر بی رحمانه من به همه دوستام گفته بودم چرا نیومد بخاطره یه اتفاقی افتاده اما اونا باور نمیکردن  باز من چقدر از این دخترای کره ای بدم میاد

  • مبینا
    پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ , ۱۶:۴۸

    یعنی وقتی که من فهمیدم تازه منببه شده بودم خدایا انقد گریه کردم من بخاطر وونهو مونببه شدم ولی قوی میمونم و امیدوارم یه روزی دوباره برگرده

     

  • Koko
    چهارشنبه ۴ تیر ۹۹ , ۲۰:۱۳

    ب هر حال وونهو دیگه رفته ومن بهترینایی رو ک خودش ارزو داره براش ارزو میکنم

  • wonhoO Ssi
    چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ , ۱۱:۱۴

    برمیگرده :)

  • Monsta x
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ , ۲۲:۵۹

    سلام ، من ونهو رو خیلی دوست داشتم الان به خاطرش خیلی ناراحتم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    من چند وقت پیش ویکلی آیدل جدید مانستا اکس رو نگاه کردم ، ونهو نبود گفتم حتما کاری براش پیش اومده و نتونسته بیاد نگو ترک کرده 

    بقیه رو نمی دونم ولی من خیلی خیلی خیلی خیلی جای خالی اش رو احساس کردم مطمئنم اون موقع ، اعضای دیگه مخصوصا ای ام هم خیلی ناراحت بوده اند 😭😭

  • Joonkook
    جمعه ۱۲ ارديبهشت ۹۹ , ۰۰:۰۷

    واقعا خاک تو سر کمپانیشون خدایی وونهو خیلی عالییییی بود تو مانستا من بخاطر  اون موزیک ویدیو هارو می‌دیدم نامردییییییی بودددددددد

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۳
      وونهو دیگه الان داره سولو کار میکنه کمپانی هم ازش حمایت میکنه
  • DJ
    چهارشنبه ۲۷ فروردين ۹۹ , ۱۶:۲۱

    من ۱۱ سالمه. به دلتون بد راه ندین. عوضش خوبه هنوز نفس میکشه. ولی دختره هم خیلی پر کرم بود. کیا اینجا کرمونین من هستم. خواستین بخندیم بهم بگین بیام. با تشکر از طرف هستی. تو مدرسه لقبم دی جی هست.

     

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۸ فروردين ۹۹، ۱۴:۱۳
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      خوشبختم از آشنایتت عزیزم*0*
  • DJ
    سه شنبه ۲۶ فروردين ۹۹ , ۱۷:۲۵

    واویلا چه خر پر کرمی بوده. پسره ی معصوم رو گیر اورده. خدا ورش داره.

     

     

  • Shownu
    يكشنبه ۱۷ فروردين ۹۹ , ۲۲:۱۷

    بچه ها مطمئن باشید هیچ‌وقت بر نمیگرده،  خودتونو امیدوار نکنید

  • muyngki
    يكشنبه ۱۷ فروردين ۹۹ , ۰۱:۰۶

    یعنی بر میگرده

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۱۷ فروردين ۹۹، ۱۳:۴۳
      نه متاسفانه
  • R
    شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ , ۰۵:۴۷

    یه سوال من سال ۲۰۱۴ چی شد؟

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۵ اسفند ۹۸، ۱۲:۲۱
      هعییییی
      بعضی از ایدول ها خودکشی کردن و یا از گروه جدا شدن
  • دربه در
    پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸ , ۰۸:۴۰

    حیف شد که رفت خدایی هم صداش محشره بود وهم قیافه وهیکلش بدون اون میانسال به درد نمی خوره!!!

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۵ فروردين ۹۹، ۱۰:۱۲
      میانسال یا مانستا؟!>~<
  • Hani S.
    پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ , ۲۱:۲۶

    می دونی هیچ وق تاریخارو یادم نمی می نه😪

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۳ آبان ۹۸، ۲۲:۰۴
      بسی بهتر از شما نیستم:)
  • Hani S.
    پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ , ۱۹:۴۲

    مگه ۲۰۱۴ چی شده🤔

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۳ آبان ۹۸، ۲۱:۲۳
      اعضای اکسو رفتن:(
  • mina
    پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ , ۱۰:۴۷

    من بایسم وونهو بود قسم میخورم دختر رو گیر بیارم میکشمش چطور تونست

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۳ آبان ۹۸، ۱۵:۴۹
      پیداش کردی به منم بگو بیام با هم بکشیشمش:/
  • Shadi
    سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸ , ۰۰:۳۹

    سلام.ممنون که وقت میزاری و اخبار کی پاپ و برامون قرار میدی ولی مطمئنی که از گروه رفته؟ام وی جدیدشون تازه منتشر شده همین چند روز پیش🤔

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۴ آبان ۹۸، ۱۵:۵۷
      اره...
      رفته..
      از ام وی خبر ندارم اما این که رفته واقعیه متاسفانه
  • ATrIsa
    دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸ , ۱۸:۳۸

    گپسانگگگگ؟؟؟

     

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۴ آبان ۹۸، ۱۵:۵۷
      تیکه کلام بکهیون:)
  • ATrIsa
    شنبه ۱۱ آبان ۹۸ , ۲۱:۰۰

    فایتینگ:)

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۲ آبان ۹۸، ۱۶:۰۶
      کپسانگگگگ!!!!
  • Little Pumpkin
    شنبه ۱۱ آبان ۹۸ , ۲۰:۴۰

    اره، ما می‌تونیم فایتینگ!!

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۲ آبان ۹۸، ۱۶:۰۶
      یهت:)
  • Little Pumpkin
    شنبه ۱۱ آبان ۹۸ , ۱۵:۱۹

    اره اسم دختره هان سو می هست که توی قضیه هانبینم نقش داشته! 

    کلا الان دقت کنی تمام گندکاریا کی پاپ تقصیره هان سو میه ، با همه بوده الانم داره همه‌چیو لو میده 

    بیچاره وونهو من طرفدارش نبودم اما باییس دوستم بود

     

    البته فکر نمیکنم جمع کردن امضا تاثیری داشته باشه اینا وقتی یه مهره رو خاموش میکنن دو بار ازش استفاده نمیکنن ، وقتی اخراج شده دیگه فکر نکنم برگرده وگرنه ما چقدر سره قضیه هانبین امضا جمع کردیم ، اخرشم که هیچی تمام پروفایلامون مشکی شد.

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۱ آبان ۹۸، ۲۰:۱۰
      کیپاپ دیگه داره خیلی بد میشه...
      باید قوی بمونیم😢
  • ATrIsa
    جمعه ۱۰ آبان ۹۸ , ۲۱:۰۵

    آخیییییی...خیلی ناراحت کننده بود😥😥😥

    امیدوارم برگرده

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۰ آبان ۹۸، ۲۱:۱۳
      امیدوارم ....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان