تایتل قالب


 

حداقل لایت استیک ش رو بده به ما........

تیری خداااااااا

 

 

 

 


نظرات (۶)

  • Maneli
    سه شنبه ۲ شهریور ۰۰ , ۱۷:۰۴

    من ۴ تا پیکسل و یه قاب عکس و یه تیشرت و یه گردنبند BTS دارم اما آخه وسیله که اهمیتی نداره دیدنشون مهمه.... 

  • Sana
    سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹ , ۰۱:۰۲

    اقا یدونه لایت استیک نسییب ما کن دیگه مگه چی میشه 

  • Parinaz
    سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹ , ۱۹:۳۱

    خب لایت استیک بخر  من عیدی ها مو جمع کردم خریدم 850 هنوز عیدی دارم 400 تومن مامان بابام نمیخریدمن مجبور شدم خودم بخرم 

  • Jungkook Cooky
    دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۲:۲۰

    عاقا منم می خوام .....(ولی خدا رو شکر ۴،۵ تا پیکسل دارم همش بی تی اس ....یه دونه هم اکسو دارم می خوای ...... مال وقتی که اکسو ال بودم .....از هیچ کدومشون استفاده نکردم....).....

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۸ مرداد ۹۸، ۱۲:۴۱
      نه ممنون....منم تازه یه پیکسل خردیم از اکسو....زیاد علاقه ندارم
  • Kim Jisoo
    چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸ , ۰۷:۵۶

    بی تی اس رنگ و وارنگه چقد :))))

     

    بلک پینک واقعا بلک پینکه :))))

     

    من عکس چاپیم میپذیرم

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۲۳ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۸
      عکس چاپی تازه خوبه......
      خیلی ها مجبورن بگن من کیپاپر نیستم تا از کتک های پدر و مادر در امان بمونن....😅😅
      من بالاخره پیکسل رو خریدم(البته یه دونه)....خدایا مرسییییییییییی
  • -kiute ARMY-nosayebe
    شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۲:۲۹
    بی تی اس چه رنگ رنگیه....
    آقا پیکسلشم قبوله ...
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۹ خرداد ۹۸، ۱۵:۲۹
      هههههه
      اره اره من همونم ندارم
      :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان