تایتل قالب


این آلبوم همین طور که توی چند پست قبل گفته شد بیشتر درباره خود بکهیون و جنبه تاریک شخصیتشه(مگه بکهیون تاریک هم داریم؟)

بیشتر آلبوم آهنگ های اروم داشت و شاید فقط یک آهنگ بود که کمی نسبت به بقیه شاد تر میومد.

با اینکه آهنگ اصلی این آلبوم یون ویلیج بود اما من آهنگ دیموند و پیسو(مطمئن نیستم...درسته؟)رو بیشتر دوست

این آلبوم شامل شش آهنگ بود که من اینجا بر اساس علاقه مندی های خودم ترتیب بندیشون کردم.

1-psycho

2-Ice Queen 

3-Diamond

4-Btcha

5-UN village

6-stay UP

امیدوارم به قول بکهیون بتونید به این آلبوم عشق بدید😊


نظرات (۹)

  • minsoo
    شنبه ۹ آذر ۹۸ , ۱۸:۵۷

    سلامممممم!خوبین؟؟؟!

    اون اهنگایی که گفتی دوسشون داری یکیشون سایکوعه نه پیسو...😂ولی تمام اهنگای نه فقط این البوم بلکه تمام اهنگای اکسو و اعضاش عالی و فوق العادس!!

    وبت رو خیلی دوست دارم !مکنه بکی!!!درست گفتم ..نه!؟منم کاملا مثل تو یه عالمه وجه مشترک با بک دارم!^_^

    • author avatar
      Beyn Beake
      ۱۰ آذر ۹۸، ۱۳:۲۰
      اره امان از دست بی زبانی-_-
      کیپاپ کلا همه چیزش فوق العادس:)
      وای مرسییییییی
      خرذوق شدم...
      عووووعو پس یه رقبیب دارم...
  • moon🌛 child🌜
    جمعه ۴ مرداد ۹۸ , ۱۷:۱۰
    چرا بازم موخوام دوباره بلم فقط جمعه ها میام 😭😭😭😭
    خوشحالم که بکی خوشملهههههه خوففففهههههههه😊😊😊😊😊
    چه خفرااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟خوش میگذرههههه؟؟؟
    راستییییییییییی






























































    فن ارت من کووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۴ مرداد ۹۸، ۲۱:۳۵
      اخ اخ.....پیشول معذرت میتوام اما خودت که میدونی ماه جولای به ماه اکسو تغییر نام داده بس که این ماه خبر و اتفاق و آلبوم بیرون دادن.......منم که درگیر فن فیک و کانال نماشا هستم......از اون ور تمرین کره ایی و آهنگ سازی و غیره،...
      اصلا فکر نقاشی هم به سرم نزد.....معذرت😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢(مکنه در حال فرار کردن به اون سر دنیا می‌باشد چون مطمئن است توسط شخصی به نام پیشول به دار آویخته خواهد شد)
  • kiute- ARMY-nosayebe
    جمعه ۴ مرداد ۹۸ , ۱۴:۲۳
    http://wisgoon.com/pin/24239569/
    از دستش نده
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۴ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۴
      دستت خیلیییییییی درد نکنه......مرسیییییییی.....اما میدونی من همون اولی که اکسوال شدم اینا رو میدونستم......تو نمدونستی؟؟؟؟؟
  • moon🌛 child🌜
    جمعه ۴ مرداد ۹۸ , ۱۲:۳۷
    سلومممممممممممممممممم بکیییییییییییییییییییییییهوینییییییییییییییییییی خوفییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چنهد وقت پیش تو پستی که تو سایت نسیبه گذاشته بودی همون اموزشه زبان کره ای کامنت دادم جواب ندادی فک کردم نیستییییی
    حالا حالتتتتتتتت خوفههههههههههههههه
    دلم برات تنگولیده بود😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۴ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۶
      منم دلم برات تنگید........کامنت؟؟؟؟
      ندیدم ببخشید.......اره عزیزم من خوف خوفم....
      تک خوری نکن دل من بیشتر تنگیده بود.....
      پیشول تو چی تو هم خوبی.... احیاناً باز که نمی خوای بری؟
  • 하니예 .이
    جمعه ۴ مرداد ۹۸ , ۱۱:۱۸
    مودونم این هم برا تو بیده هم البوم کککک
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۴ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۷
      اوه......مرسییییییییییییییییییی
  • نیلو :)
    پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۸
    بکهیون عشق 😍😍😍😍
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۴ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۷
      بکهیون عشق نباشه عجیبه.....
  • 하니예 .이
    پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۱۹:۲۲
    بفرما عشق😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    • author avatar
      Beyn Beake
      ۳ مرداد ۹۸، ۱۹:۴۵
      به من نه به آلبوم😅😅😅
  • امیر رضا
    پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۱۹:۰۷

    سایت بسیار زیبایی دارین

    به وبلاگ ما هم سر بزنید لطفا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان