تایتل قالب


عکس و تصویر BOL4 Talks About Collaboration With EXO’s Baekhyun + Making Her 1st Comeback As A Solo ...

خواننده BOL4 با مینی آلبوم Puberty Book II Pum کامبک داد و‌ شوکیسی برای جشن گیری این انتشار جدید در ۱۳ می برگزار شد.

خواننده Bol4 درباره‌ی کامبک خود پس از هشت ماه صحبت کرد . وی گفت:« من مضطربم و سخت برای ساخت اون تلاش کردم پس لطفا منتظرش باشید.”

در ابتدا BOL4 یک گروه دو نفره بود و پس از جداییش از عضو وو جی یون در ماه گذشته تغییرات بزرگی کرده است. BOL4 اکنون با آن جی یونگ به عنوان یک گروه تک عضوه پروموت میکند.

او گفت:« الان که دارم به تنهایی انجامش میدم احساس فشار میکنم. وقتی داشتم روی آهنگ ها هم کار میکردم، احساس پوچی داشتم و واقعا غیبتش رو حس کردم. با این وجود، میخوام بهترین تلاشم رو انجام بدم تا بتونم آهنگی که میتونم بسازم رو نشون بدم.»

او به اشتراک گذاشت:« موقع کار روی این آلبوم من احساس های مختلفی داشتم. یکی از احساساتی که دربارش میخونم خوشحالیه که وقتی آدمایی که دوستشون دارم مثل فن ها و دوستام، رو میبینم.»

وی گفت:« من برای تغییر در اعضا بسیار نگرانم ولی میخواستم از طریق آهنگم برای طرفدارام جبران کنم و امیدوارم که باهاش ارتباط برقرار کنین.»

قبل از انتشار آلبوم، آهنگ پیش از انتشار Leo منتشر شد که با همکاری بکهیون عضو اکسو است.

او گفت:« من پیشنهادی به بکهیون برای همکاری تو این آهنگ فرستادم و اون گفت آهنگ خوبیه و شرکت کرد. اون واقعا فردی مناسب برای آهنگ و احساساتش بود. از اونجایی که تونستم موقع ضبط به چنین صدای خوبی گوش بدم، از کار روی آهنگ لذت بردم.»

 

پ.ن: از کار ایشون یه چندتایی گوش دادم..یسری برای او اس تی انیمه هم خونده

درکل خیلی کارش خوب و آرامش بخشه!

حالا ببینید به بکهیون چه شود!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان