تایتل قالب


عکس و تصویر Chanyeol Talks About EXO’s Close Bond And His Future Goals As An Artist ‌ در ...

در ماه ژانویه، چانیول برای اولین بار به منظور شرکت در عکسبرداری مجله High Cut از بالی دیدن کرد. ساحل زیبای سِمینیاک در پس زمینه، تصویر خیره کننده ی چانیول را کامل کرد.
علاوه بر عکس برداری درخشان و پر طراوت در ساحل، چانیول تصویری آرام تر و اسرارآمیز تر از خودش در طول عکس برداری در هتل ایندیگو ساحل سمنیاک بالی نشان داد.

نسخه آینده مجله High Cut با تصاویر چانیول همچنین شامل ۲۳ عکس است که چانیول با دوربین فیلمبرداری خودش گرفته است.

در طول مصاحبه برای عکس برداری، چانیول درباره ی اینکه چیزهای زیادی هنگام فعالیت با اکسو تغییر کرده صحبت کرد.
او گفت: "این روزها، اعضا میتونن فقط با نگاه کردن به چشمای هم چیزی رو که تو فکرشونه بفهمن. نه، درواقع به جایی رسیدیم که می تونیم حتی بدون نگاه کردن به همدیگه هم ذهن هم رو بخونیم. صادقانه بگم، احساس نمی کنیم که مدت زیادی از زمان دبیو یا روزهای کارآموزیمون گذشته باشه چون به طور مداوم کار کردیم و وقتمون رو با هم گذروندیم‌.
از اونجایی که من امسال به طور مداوم بدون استراحت کار کردم، فکر می کنم که آینده هم مثل گذشته پیش میره."

چانیول در مورد موسیقیش به عنوان سولوییست و عضوی از اکسو گفت: "وقتی به عنوان یک تیم کار می کنیم و با هم روی صحنه اجرا می کنیم، آهنگ های اکسو بیشتر می درخشن، در حالی که در موسیقی ای که بیشتر شامل نظرات منه، میخوام تجربیات قطعی، افکار و احساساتی که لحظه به لحظه حس کردم رو به نشون بدم."

وقتی در مورد برنامه های آینده اش پرسیده شد، چانیول پاسخ داد: "با نگاه کردن به آرتیست های بزرگ دیگه، چیزی که من بیشتر دنبالشم ثبات و سازگاریه. یعنی حتی با گذشت زمان، تمایل موسیقیایی و دنیای اونا تغییر نخواهد کرد. همچنین می خوام به طور پیوسته بهتر بشم و پیشرفت کنم تا به یه سطح معین برسم و بدون از دست دادنش از اون محافظت کنم. فکر می کنم این مسیریه که می خوام طی کنم."

این هنرمند ادامه داد: "هنوز هم جنبه های زیادی برای پیشرفت در این زمینه باقی مونده. من کارهای زیادی دارم که می خوام انجام بدم تا جایی که فقط یه قدم برای رسیدن بهشون مونده باشه و اگه حریص باشم هدفم بالا قرار داره. امیدوارم که فرصت های زیادی برای نشون دادن کارهایی که می خوام انجام بدم به دنیا باشه و امیدوارم که عزمم رو از دست ندم."

تصاویر و مصاحبه چانیول از طریق شماره ۲۶۱ مجله High Cut که ۲ آپریل منتشر می شود، در دسترس خواهد بود.
‌‌

پ.ن: عر حرفاش چه آرامبخش بوددددددددددددددددددددد


نظرات (۱)

  • AriMoon
    چهارشنبه ۲۷ فروردين ۹۹ , ۱۲:۰۸

    فقط منم که دلم میخواد یه آلبوم با بک بده بیرون یا همه میخوان ؟:|

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۷ فروردين ۹۹، ۱۴:۴۹
      فکر کنم همه میخوان😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان