تایتل قالب


عکس و تصویر EXO’s Suho Talks About The Difficulties Of Promoting Alone, His Enormous Shoe Collection, And More ...


در پخشی از "Escape at 2 O'Clock Cultwo Show" از SBS PowerFM که سوهو عضو اکسو به عنوان مهمان در آن حضور یافت, او در مورد اولین آلبوم سولو، مجموعه کفش عظیمش و... صحبت کرد.

او گفت: "اسم آلبوم 'Self-Portrait"هستش. من توی نوشتن متن همه ی آهنگ ها شرکت کردم و داستانم رو در این آلبوم گفتم.”

سوهو با بازی کلمات توضیح داد که نام ترک اصلی او 'Let's Love' است (در کره ای: 'Saranghaja'). "این عنوان شعار اکسوئه. دلیل اینکه بین sarang و haja یک فاصله وجود داره اینه که این آهنگ درباره ی افرادیه که در عشقشون (sarang) نقص (haja) دارند. همه ی افراد زخم و دردی از عشق دارن و آهنگ همه رو ترغیب می کنه که با وجود این، همچنان به عشقشون ادامه بدن."

سوهو درباره اینکه به تنهایی و بدون بقیه اعضای اکسو صحبت می کند گفت: "موقع ضبط آلبوم و فیلمبرداری موزیک ویدیومشکلی نبود، اما تبلیغ به تنهایی کار سختی بود. من به عنوان لیدر گروه زیاد حرف می زدم اما اگه (در یک برنامه) خیلی سرگرم کننده نبودم، اعضای اکسو می تونستند به من کمک کنند. الان، اگه من سرگرم کننده نباشم، جالب نیست و همه چیز متوقف میشه. نمی تونم بگم که بامزه ام یا نه. این روزا، حتی یه تماشاگر هم تو استودیو وجود نداره، پس احساس تنهایی بهم دست میده."

سوهو در مورد واکنش اعضای اکسو به نام آهنگ اصلی او که از شعار گروه گرفته شده گفت: "اولین واکنششون این بود که این چیه؟ اما بعد از انتشار آهنگ و دیدن که طرفدارا دوسش دارند، اون ها از انتخاب عنوانم تعریف کردند."

لیدر اکسو اعتراف کرد که عاشق کفش است و گفت: "من بیشتر از ۵۰۰ جفت کفش دارم. کفش جمع می کنم و به یه مارک و برند گیر میدم‌ و ول نمیکنم. قبل تر، وقتی که دبیو کردیم، من برای یه جفت نسخه محدود تو صف وایستادم. حدود ده سال از وقتی که من (این برند رو دوست داشتم) می گذره. قبل از دبیو، ما نمی تونستیم کفش رقص بپوشیم تا برقصیم و مجبور شدیم کفش ورزشی بپوشیم و متناسب بودنش رو دوست داشتم."

سوهو همچنین مشکلات زمانی که با سهون هم اتاقی بود را به اشتراک گذاشت. او گفت: "من حدودا هفت سال با سهون هم اتاقی بودم و در طول تابستون و زمستون واقعا سخت بود. درجه حرارت داخلی ایده آل ما متفاوت بود. اون توی تابستون کولر رو زیاد می کرد و توی زمستون بخاری رو."

 

پ.ن: بچم چقدر کفش دوست داره برگام ریخت

پ.ن2: با سهون چه دردسری هایی نداشت:|

 


نظرات (۱)

  • AriMoon
    چهارشنبه ۲۷ فروردين ۹۹ , ۱۲:۰۳

    الهی بگردم سوهو چون نمیتونه مثل بک یا چان شیطونی کنه فکر میکنه که برنامه جالب نیست! درحالی که اون هم طرفدارای خودشو داره و کاریزمای خودشو!

    اکسو الا که ما هستیم حمایتش میکنیم😎😎😎

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۷ فروردين ۹۹، ۱۴:۴۹
      همینههههههه همینهههههه یسسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان