تایتل قالب


عکس و تصویر Super Junior’s Kyuhyun And EXO’s Suho Talk About Their New Musical “The Man Who Laughs” ...

14 ژانویه بازیگران موزیکال The Man Who Laughs کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کردند.
.
کیوهیون عضو سوپرجونیور که اولین موزیکالش بعد از 4 سال را اجرا میکند گفت:" من خیلی فکرکردم که بعد از ترخیصم از سربازی واسه اولین موزیکالم چیکار کنم.
این موزیکالی بود که تو دوران خدمتم از تماشاش خیلی لذت بردم و دوست داشتم انجامش بدم.
آخرین کار من موزیکال Mozart در سال2016 بود که همین کمپانی کار تولیدشو برعهده داشت, واسه همین خوش شانس بودم که یه ارتباطی وجود داشت این وسط.
من میکاپای خیلی عجیبی رو تو ورایتی شوی New Journey to the West 7 انجام دادم پس میکاپ موزیکال اصلا مشکل بزرگی نبود. اصلا برام مهم نیست صورتم آبی باشه یا جای پارگی روش باشه."
.
سوهو عضو اکسو که در سری اصلی این موزیکال در سال 2018حضور داشت گفت:" بازیگرا و کارگردان خیلی سخت تلاش کردن که حتی تولید بهتری برای دور دوم ارائه بدن.
در مقایسه با اولین بازی من تو این موزیکال داستان دوباره خیلی خوب سازماندهی شده.
این موزیکال موضوع یکسانی با جوکر داره من فیلم جوکر جدیدو بارها دیدم.
فکرکنم ممکنه که یه اشتراکاتی داشته باشن و به این فکرکردم چطور اون اشتراکات رو با بازی نشون بدم."
.
از آنجایی که نقش Gwynplaine را افراد متعددی بازی میکنند از آنها پرسیده شد که چطور بین هم تفاوت ایجاد کردند.
کیوهیون گفت:" شخصاً من خوشگذرونی رو دوست دارم. اگه باعث به هم ریختن جریان داستان نشه دوست دارم حضارو به خنده بیارم.
اگه کارگردان موافقت کنه میخوام یکم چیزای خنده دار و بامزه اضافه کنم. فکرمیکنم باید لاینای خنده دار بیشتری اضافه شه."
.
کیوهیون ادامه داد:" من 15 ساله جونمیون(سوهو) رو میشناسم.
از وقتی که دبیرستانی بود میشناسمش.
هرکاری که اون میکنه دوست داشتنیه.
اونقدر پیش نمیرم که بگم اون نور چشمیمه ولی اون واقعا خیلی دوست داشتنیه. وقتی اجرا میکنه خیلی دوست داشتنیه و واسه همین میتونم درک کنم چرا طرفدارا بازیش تو این نقش رو خیلی دوست دارن."
.
سوهو گفت:" فکرکنم چیزی که منو متمایمز میکنه اینه که از همه جوون ترم.
فکرکنم کیوت ترین و بامزه ترینم بین همه.
سونبه ها باهام جوری رفتار میکنن که انگار کیوتم واسه همینم کاراکتر کیوت تر جلوه میکنه.
فکرمیکنم بیننده ها و حضار ابراز همدردی با کاراکترم پیدا میکنن."
.
این موزیکال تا 1 مارچ در آرت سنتر خانه ی اپرتی سئول اجرا خواهد داشت.

 

 


نظرات (۱)

  • melody .v
    شنبه ۲۸ دی ۹۸ , ۱۴:۵۵

    جوووووون این فقط منتشر شه 🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😘🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩🤩😘😍😘🤩🤩😘😍😍😘🤩🤩😘😍😍😘😘🤩🤩😘😍😍😍😘🤩😘😍😍😘🤩🤩😘🤩😘😍😍🤩😘😍😘🤩🤩😘😘🤩😍😍😍😘🤩🤩😘😍😘😘🤩🤩😘😍😍😘🤩🤩🤩😘😍😍😘🤩😘😍😍🤩😘😘😍😍😍😘🤩🤩🤩😘😍😍😘🤩🤩🤩😘😍😍😍😘🤩🤩😘😘😍😘🤩😍😘🤩🤩😘😍😍😘🤩🤩😘😘😍😍😍😍😘😘🤩🤩🤩🤩😘😍😍😘😍😘🤩😘😘😍😘🤩😘😘😘🤩🤩🤩😘😘😍😘🤩😘😍😘🤩😘😍😍😍😍🤩🤩🤩😘😍😍😘🤩😘😍😍😍🤩😘😅

    • author avatar
      RM. kiute.ARMY
      ۲۸ دی ۹۸، ۱۴:۵۷
      من بی صبرانه منتظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اوپدو/اپدویی شو

اوپودو یه وب فعاله و هر چیز جالبی رو توی خودش جاداده

این وب برای تمام ده هشتادیا یه وب بی نظیره که از فیک های اکسو گرفته تا خبر های هری پاتر رو توی خودش جا داده.و شما میتونین با با نظر ها و لایک هاتون از ما حمایت کنید.اوپودویی شو

منایع خبر:
exolovers
kpop_pack(ویسگون)

دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان